Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi aseksuaalisuus on naisille niin iso turn off?

Vierailija
19.02.2018 |

Miksi naiset haluavat ennemmin jonkun seksuaalisesti ahdistelevan pervon kuin lämpimän ja romanttisen miehen? Vaikka lyhyesti aseksuaalunen on sukupuolista halua/vetovoimaa tuntematon, se ei estä aseksuaalia rakastumasta ja rakastamasta toista romanttisessa mielessä.

Aseksuaalinen mies

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat naiset haluaa kuitenkin suhteessaan seksiä. Se on monille ihan kärkisyiden joukossa että miksi edes haluaa suhteen.

Vierailija
2/33 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen romanttinen aseksuaalinen nainen. Tykkään suudella ja halailla mutta en muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krvänhimo on vaan niin kova meillä naisilla.

Vierailija
4/33 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Bi-naisena viihdyn lähinnä sylissä, halauksissa, symbioosissa ja läheisyydessä. Muukin käy, mutta tärkeintä on henkinen yhteys.

Vierailija
5/33 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on biologiaa!

Vierailija
6/33 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan että minua halutaan

Vierailija
7/33 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole aika itsestäänselvää, että aseksuaalisuus on turn off. Olisi aika iso ongelma molemmille osapuolille, jos toisen aseksuaalisuus olisi toisesta jotenkin kiihottavaa.

Vierailija
8/33 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, etsi kaltaisesi nainen ja jätä normaalilla libidolla varustetut rauhaan.Jos mä  haluan miehekseni miehen  jonka kanssa harrastan myös seksiä, ei mua aseksuaalit  todellakaan kiinnosta.

Vierailija
9/33 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä halua mitään seksuaalisesti ahdistelevaa pervoa, mutta en myöskään seksitöntä suhdetta. Missä perverssissä ajatusmaailmassa vaihtoehtoja on vain nämä kaksi?

Vierailija
10/33 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole aika itsestäänselvää, että aseksuaalisuus on turn off. Olisi aika iso ongelma molemmille osapuolille, jos toisen aseksuaalisuus olisi toisesta jotenkin kiihottavaa.

Haha, paras! "Kumppanin aseksuaalisuus on ainoa asia, joka saa minut kiihottumaan".

Vierailija
11/33 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

turn-off (suomeksi)

Määritelmät:

(lb, en, idiomatic) Something that repulses, disgusts, or discourages, especially sexually.

Jaa miksi aseksuaalisuus on turn off? No mietipä vähän. Aika hankalaa, jos se olisikin jollekn turn-on.

turn-on (suomeksi)

Määritelmät:

(lb, en, idiomatic) Something that attracts, gives pleasure, or encourages, especially sexually.

Vierailija
12/33 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on Rolli!

Vierailija
13/33 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on Rolli!

Mitä sitten?

Vierailija
14/33 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäänhän ei voita sitä tunnetta kun saat olla nelinkontin ja saat kunnolla aisaa edestä ja takaa. Siksi.

Vierailija
15/33 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suhde ilman seksiä on kaverisuhde?

Vierailija
16/33 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni16v kirjoitti:

Mikäänhän ei voita sitä tunnetta kun saat olla nelinkontin ja saat kunnolla aisaa edestä ja takaa. Siksi.

Hyi, ei aseksuaaliketjuun näitä traumatisoivia ihmiseenrunkkaustarinoita , yrgghhhH!

Vierailija
17/33 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta suurin osa naisista on asseja.

Vierailija
18/33 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epänormaaleja ei muutenkaan haluta parisuhteeseen. Deal with it.

Vierailija
19/33 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on ruvennut ärsyttämään se että nykyään kaikki seksuaalisesti tai sukupuolisesti poikkeavat vinkuu naisilta miksi ei kelpaa. Ennen oli vain heteromiehet, nyt kaikilla on valittamista. Mene olemaan seksitön jonnekin omaan turvapaikkaasi jossa kaikki muistavat kävellä varpaillaan kun kerrot olevasi sorrettu aseksuaali.

Vierailija
20/33 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä todellisuudessa ap elää, jos naisten ainoat vaihtoehdot ovat aseksuaali ja ahdisteleva pervo?

Exän kanssa seksi oli liima joka piti suhteen kasassa, myös silloin kun ei muuten mennyt hyvin, sängyssä meillä synkkasi. Nykyisen kanssa suhde alkoi siitä, että himoitsimme toisiamme salaa ja seksi on ollut alusta asti aivan taivaallista. Tietenkin henkinen yhteys on tärkeää, mutta seksi olennaisin ero parisuhteen ja ystävyyssuhteen välillä, tietysti eri asia jos molemmat ovat aseksuaaleja, silloin varmasti onnistuu platoninenkin rakkaus, mutta outoa ap:lta syyllistää naisia siitä ettei seksitön parisuhde innosta.