Miksi aseksuaalisuus on naisille niin iso turn off?
Miksi naiset haluavat ennemmin jonkun seksuaalisesti ahdistelevan pervon kuin lämpimän ja romanttisen miehen? Vaikka lyhyesti aseksuaalunen on sukupuolista halua/vetovoimaa tuntematon, se ei estä aseksuaalia rakastumasta ja rakastamasta toista romanttisessa mielessä.
Aseksuaalinen mies
Kommentit (33)
Mä olen romanttinen aseksuaalinen nainen. Tykkään suudella ja halailla mutta en muuta.
Krvänhimo on vaan niin kova meillä naisilla.
Höpöhöpö. Bi-naisena viihdyn lähinnä sylissä, halauksissa, symbioosissa ja läheisyydessä. Muukin käy, mutta tärkeintä on henkinen yhteys.
Eikö se ole aika itsestäänselvää, että aseksuaalisuus on turn off. Olisi aika iso ongelma molemmille osapuolille, jos toisen aseksuaalisuus olisi toisesta jotenkin kiihottavaa.
Ap, etsi kaltaisesi nainen ja jätä normaalilla libidolla varustetut rauhaan.Jos mä haluan miehekseni miehen jonka kanssa harrastan myös seksiä, ei mua aseksuaalit todellakaan kiinnosta.
En minä halua mitään seksuaalisesti ahdistelevaa pervoa, mutta en myöskään seksitöntä suhdetta. Missä perverssissä ajatusmaailmassa vaihtoehtoja on vain nämä kaksi?
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole aika itsestäänselvää, että aseksuaalisuus on turn off. Olisi aika iso ongelma molemmille osapuolille, jos toisen aseksuaalisuus olisi toisesta jotenkin kiihottavaa.
Haha, paras! "Kumppanin aseksuaalisuus on ainoa asia, joka saa minut kiihottumaan".
turn-off (suomeksi)
Määritelmät:
(lb, en, idiomatic) Something that repulses, disgusts, or discourages, especially sexually.
Jaa miksi aseksuaalisuus on turn off? No mietipä vähän. Aika hankalaa, jos se olisikin jollekn turn-on.
turn-on (suomeksi)
Määritelmät:
(lb, en, idiomatic) Something that attracts, gives pleasure, or encourages, especially sexually.
Vierailija kirjoitti:
AP on Rolli!
Mitä sitten?
Mikäänhän ei voita sitä tunnetta kun saat olla nelinkontin ja saat kunnolla aisaa edestä ja takaa. Siksi.
Koska suhde ilman seksiä on kaverisuhde?
Sanni16v kirjoitti:
Mikäänhän ei voita sitä tunnetta kun saat olla nelinkontin ja saat kunnolla aisaa edestä ja takaa. Siksi.
Hyi, ei aseksuaaliketjuun näitä traumatisoivia ihmiseenrunkkaustarinoita , yrgghhhH!
Mutta suurin osa naisista on asseja.
Epänormaaleja ei muutenkaan haluta parisuhteeseen. Deal with it.
Mua on ruvennut ärsyttämään se että nykyään kaikki seksuaalisesti tai sukupuolisesti poikkeavat vinkuu naisilta miksi ei kelpaa. Ennen oli vain heteromiehet, nyt kaikilla on valittamista. Mene olemaan seksitön jonnekin omaan turvapaikkaasi jossa kaikki muistavat kävellä varpaillaan kun kerrot olevasi sorrettu aseksuaali.
Missä todellisuudessa ap elää, jos naisten ainoat vaihtoehdot ovat aseksuaali ja ahdisteleva pervo?
Exän kanssa seksi oli liima joka piti suhteen kasassa, myös silloin kun ei muuten mennyt hyvin, sängyssä meillä synkkasi. Nykyisen kanssa suhde alkoi siitä, että himoitsimme toisiamme salaa ja seksi on ollut alusta asti aivan taivaallista. Tietenkin henkinen yhteys on tärkeää, mutta seksi olennaisin ero parisuhteen ja ystävyyssuhteen välillä, tietysti eri asia jos molemmat ovat aseksuaaleja, silloin varmasti onnistuu platoninenkin rakkaus, mutta outoa ap:lta syyllistää naisia siitä ettei seksitön parisuhde innosta.
Useimmat naiset haluaa kuitenkin suhteessaan seksiä. Se on monille ihan kärkisyiden joukossa että miksi edes haluaa suhteen.