"Mies ei lopettanut piereskelyä – lentokone joutui tekemään pakkolaskun"
https://www.mtv.fi/lifestyle/koti/artikkeli/mies-ei-lopettanut-piereske…
Pakkolaskun? Nyt tais tulla vähän lapin lisää..
Kommentit (32)
Pakkolaskua ei tehty hajun vuoksi, vaan sen takia, että piereskelijä rupesi tappelemaan vierustovereidensa kanssa.
Mahtoiko kaasunaamarit tulla esiin :D
Vierailija kirjoitti:
Pakkolaskua ei tehty hajun vuoksi, vaan sen takia, että piereskelijä rupesi tappelemaan vierustovereidensa kanssa.
Taisi kuitenkin tehdä vain ylimääräisen pysähdyksen , eikä pakkolaskua?
Eikö lentokoneissa ole butt plugeja? Sellasella olisi tuonkin tilanteen korjannut.
Tuli tappelu pierujen takia, mutta yksi koneesta poistetuista sanoo, ettei ole mitään hajua. Ketähän nyt uskois? Mietin tätä kohta iltalenkillä lisää ladulla kävellessäni.
joku haju on täytynyt olla kun on piereskeltykin.
Vai mies muka piereskellyt. Se nainenhan se syyllinen on kun oli niin nöyryyttynytkin.
Tajusiko kukaan kerätä todistusaineistoa esim. tyhjään pulloon?
Olisi oikeudessa näyttöä, ettei tappelu syntynyt tyhjästä.
Epäilen salaliittoa. Ne kaksi poistettua naista aiheuttivat koko ongelman, piereskelemällä ja luomalla syyttäviä katseita vieressä istuvaan mieheen.
Machot eivät kestäneet hajua, mutta eivät voineet lyödä naisia.
Aina mies joutuu kärsimään vaikka pitäisi olla tasa-arvoisin aika historiassa meneillään :-(
Minä pieraisin joskus lentokoneessa pahanhajuisen hiljaisen pierun. Kukaan ei osannut yhdistää sitä minuun, mutta rehellisenä miehenä nousin ylös ja pahoittelin kaikille piereskelyni aiheuttamaa hajuhaittaa. Muija kiukutteli minulle asiasta koko loman, vaikka yleensä vaatii minulta kaikessa rehellisyyttä.
pieruminen on hyvä harrastus, se on, helppo, halpa ja hauska.
itse olen tutustumassa kilpapierennän saloihin : - )
pierua kirjoitti:
pieruminen on hyvä harrastus, se on, helppo, halpa ja hauska.
itse olen tutustumassa kilpapierennän saloihin : - )
Piereskeletkö jossain seurassa vai harrastatko vain yksiksesi?
Ei piereskelijä tappelemaan ruvennut, vaan kaksi hollantilaismiestä kävi hänen kimppuun. Nämä päällekävijät poistettiin ja jostain syystä 2 naismatkustajaa myös.
Piereskelijä jäi lennolle haisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Syy pakkolaskuun oli kuitenkin piereskely, ei olisi tullut tappelua joka aiheutti pakkolaskun, jos ei olisi piereskellyt.
Piereskely paheellisuus on kulttuurisidonnaista. Suomessa tavallaan voi pieraista ja se on osan mielestä hauskaa. Kukaan ei pöyristy sydänjuuriaan myöten. Britaniassa ei missään nimessä piereskellä. Ei edes perheen kesken. Sit on maita joissa saa pierrä rauhassa.
Todella outoa luulla, että piereskelyn voi noin vaan lopettaa. Eihän kukaan tahallaan piereskele seurassa. Tuo kuulostaa, että hänellä on ollut joku vatsatauti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy pakkolaskuun oli kuitenkin piereskely, ei olisi tullut tappelua joka aiheutti pakkolaskun, jos ei olisi piereskellyt.
Piereskely ja piereskelijän matka jatkui vain tappelijat poistettiin. (Ja pari luultavasti sanallisesti osallistunutta) . Eli piereskely oli syy tappeluun, mutta tappelu oli syy pysähdykseen.
Vierailija kirjoitti:
Piereskely paheellisuus on kulttuurisidonnaista. Suomessa tavallaan voi pieraista ja se on osan mielestä hauskaa. Kukaan ei pöyristy sydänjuuriaan myöten. Britaniassa ei missään nimessä piereskellä. Ei edes perheen kesken. Sit on maita joissa saa pierrä rauhassa.
Kyllä britit pieree ihan siinä missä muutkin. Tietenkin sitä pyritään välttämään seurassa kaikkialla.
Pieru on vaarallinen ase.