Voiko duunari ja lääkäri rakastua ja olla onnellisia?
Kommentit (37)
Onko sairaanhoitaja duunari? Niitä pareja on paljon.
Riippuu duunarin taustoista. Duunarin vanhemmat saattavat olla lääkäreitä, mutta on itse kiinnostunut vaikka opiskelemaan ompelijaksi. Henkistä pääomaa se ei kuitenkaan poista.
Lääkärimies voi ihastua hyväperäiseen tai hyväetumuksiseen hoitsuun, mutta rakkaudesta siinä ei ole koskaan kyse.
Vierailija kirjoitti:
Onko sairaanhoitaja duunari? Niitä pareja on paljon.
Riippuu duunarin taustoista. Duunarin vanhemmat saattavat olla lääkäreitä, mutta on itse kiinnostunut vaikka opiskelemaan ompelijaksi. Henkistä pääomaa se ei kuitenkaan poista.
Ainakin sairaalassa jossa itse työskentelen, lääkärien kanssa heilastelevat sairaanhoitajat ovat kauniita, osa jopa missin tasoisia ulkonäön puolesta. Ja ikäeroakin näillä hoitaja-lääkäripareilla on.
En ole duunari, mutta minulta ei löydy kuin peruskoulun päästötodistus. Lisäksi olen ihan normaalin näköinen persjalkainen ja ylipainoinen tantta.
Olen ollut lääkäri-professorin kanssa naimisissa jo 20 vuotta ja edelleen tuo väittää rakastavansa.
Vierailija kirjoitti:
En ole duunari, mutta minulta ei löydy kuin peruskoulun päästötodistus. Lisäksi olen ihan normaalin näköinen persjalkainen ja ylipainoinen tantta.
Olen ollut lääkäri-professorin kanssa naimisissa jo 20 vuotta ja edelleen tuo väittää rakastavansa.
Toi "professori" selittää asian...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut lääkäri-professorin kanssa naimisissa jo 20 vuotta ja edelleen tuo väittää rakastavansa.Toi "professori" selittää asian...
Ahaa.. Voisitko valaista juttua minullekin? Mieheni on opettanut erikoisalaansa yliopistolla viimeiset 10 vuotta, ei siis ollut proffa tavatessamme.
T. Se lääkärin tantta
Miksi naiset pitää miehen statusta niin merkittävänä asiana?
En voisi koskaan kuvitella miehen sanoavan että "haluan lääkärinaisen! missä heihin voisi tutustua?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut lääkäri-professorin kanssa naimisissa jo 20 vuotta ja edelleen tuo väittää rakastavansa.Toi "professori" selittää asian...
Ahaa.. Voisitko valaista juttua minullekin? Mieheni on opettanut erikoisalaansa yliopistolla viimeiset 10 vuotta, ei siis ollut proffa tavatessamme.
T. Se lääkärin tantta
Softa jökkii, anteeksi tuplapostauksesta.
Itse olen lakimies ja olen ollut yhdessä duunarin kanssa vuosia. Mutta sitähän ei tässä kysytty. Miksi lääkärit ovat niin ylivertaisia muihin akateemisiin verrattuna, etteivät voisi duunareiden kanssa elää kuten kaikki muut?
Meillä töissä lääkärimiehet pariutuvat sairaanhoitajien (mutta vain kauniiden) kanssa, mutta lääkärinaiset eivät ikinä mieshoitajien kanssa. Toki mieshoitsuja paljon vähemmän, mutta eivät ne pariudu myöskään ensihoitajamiesten kanssa ja niitä kuitenkin on aika paljon. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Itse olen lakimies ja olen ollut yhdessä duunarin kanssa vuosia. Mutta sitähän ei tässä kysytty. Miksi lääkärit ovat niin ylivertaisia muihin akateemisiin verrattuna, etteivät voisi duunareiden kanssa elää kuten kaikki muut?
Lääkäri on aina lääkäri. Älä viitsi edes verrata muihin akateemisiin. :)
Naislääkäreitä tiedän pari joilla on duunaripuoliso. Yliopistossa on naisia enmistö.
Isäni (lääkäri) ihastui äitiini (lähihoitaja) kun olivat töissä samassa sairaalassa. Tosin äiti myöhemmin kyllä kouluttautui (osaksi varmaan isän kannustuksesta) hammaslääkäriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri on aina lääkäri. Älä viitsi edes verrata muihin akateemisiin. :)
Minkä ammattien edustajien kanssa lääkärit sitten pariutuvat, jos muut akateemisetkin ovat heihin verrattuna alempaa luokkaa?
Jotenkin epäilen, että kaikki eivät ole kuitenkaan lääkäri-lääkäri-pareja.
Vierailija kirjoitti:
Onko kokemuksia?
Tottakai voi, edellyttäen tietenkin, että mies on se joka on lääkäri ja nainen on se joka on duunari. Miehet ovat romanttisia, toisin kuin enemmistö naisista. Miehet rakastuvat naiseen ja eivät ajattele niin pinnallisia asioita, kuin toisen työ tai ammatti. Eihän se miksikään muuta hänen älykkyyttään ja persoonaansa, onko nainen akateeminen tai roskakuski. Olen kuintenkin tavannut elämäni varrella sen verran tyhmiä akateemisia ihmisiä, että ei tosikaan. Vastaavasti duunaripohjalta voi löytyä ihan älykköjäkin, mutta ei sitten ole vain ollut kunnianhimoa kouluttaa itseään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset pitää miehen statusta niin merkittävänä asiana?
En voisi koskaan kuvitella miehen sanoavan että "haluan lääkärinaisen! missä heihin voisi tutustua?"
Miksi ei? Minä nimenomaan kyselen kun olen siisti ja raitis perusduunari ja rakastunut yhteen erittäin viehättävään lääkärinaiseen.
ap
Entinen lääkärini on ottanut huoravaimon Aasiasta, eli eiköhän myös duunari ja lääkäri voi rakastua.
Ainoastaan, jos duunari on erityisen kaunis. Lääkäreillä on vaativa maku.
-kokemusta on