Voiko duunari ja lääkäri rakastua ja olla onnellisia?
Kommentit (37)
Ai siis AKATEEMINEN ja duunari? Ei missään tapauksessa, tämän palstan mukaan. Koska vaikka AKATEEMINEN olisi sarjamurhaaja, itsekeskeinen lusmuilija ja pahoinpitelijä se on kuitenkin niiiiin paljon parempiTASOINEN ihminen kuin duunari.
Käsittämätöntä kuinka tästä jaksetaan jauhaa.
Tuttava pariskunta asuu erään toisen parin naapurissa, jossa on lääkärinainen (kaunis) ja aika keskinkertaisen näköinen varastomies (kulkee erään logistiikkafirman haalarissa/työvaatteissa). Kai sillä on sit iso mela tai jotain. Tässä nainen on selvästi tasokkaampi, kuin se mies. Heillä on kaksi lasta, iso talo kalliilta alueelta ja 2 melko kallista autoa pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen lakimies ja olen ollut yhdessä duunarin kanssa vuosia. Mutta sitähän ei tässä kysytty. Miksi lääkärit ovat niin ylivertaisia muihin akateemisiin verrattuna, etteivät voisi duunareiden kanssa elää kuten kaikki muut?
Lääkäri on aina lääkäri. Älä viitsi edes verrata muihin akateemisiin. :)
Minkä ammattien edustajien kanssa lääkärit sitten pariutuvat, jos muut akateemisetkin ovat heihin verrattuna alempaa luokkaa?
Jotenkin epäilen, että kaikki eivät ole kuitenkaan lääkäri-lääkäri-pareja.
Tosi moni on. Ihan luonnollista, kun yliopistossa opiskellaan paljon ryhmissä ja töissä tehdään pitkää päivää. Olen KTM ja lääkärin vaimo. Usein ainoa ei-lääkäri porukassa.
Toki on mahdollista, jos se lääkäri on mies ja duunari nainen. Toiste päin ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Entinen lääkärini on ottanut huoravaimon Aasiasta, eli eiköhän myös duunari ja lääkäri voi rakastua.
Mutta tuohan on vain ostos. Ei ihmissuhde - puhumattakaan rakkaudesta. Siten ei vertailukelpoinen.
Vierailija kirjoitti:
Onko sairaanhoitaja duunari? Niitä pareja on paljon.
Riippuu duunarin taustoista. Duunarin vanhemmat saattavat olla lääkäreitä, mutta on itse kiinnostunut vaikka opiskelemaan ompelijaksi. Henkistä pääomaa se ei kuitenkaan poista.
Valitettava totuus et lääkärit lakimiehet tulee korkean statuksen perheistä
No, lääkärimiesten lääkärivaimot on aika rupusia tasapaksuja tylsiä. Sen takia leikkaussalihoitajat pukeutuu ihonmyötäisesti ja pitää jarrumeikkejä, stringejä ja pushuppeja. Aina joku nappaa kirurgin.
Meillä lääkäri-sh pareja tosi paljon. Täällä isossa yliopistosairaalassa.
tri kirjoitti:
Meillä lääkäri-sh pareja tosi paljon. Täällä isossa yliopistosairaalassa.
Tähän vaikuttaa enemmän aika joka vietetään yhdessä kuin koulutus.
Vierailija kirjoitti:
No, lääkärimiesten lääkärivaimot on aika rupusia tasapaksuja tylsiä. Sen takia leikkaussalihoitajat pukeutuu ihonmyötäisesti ja pitää jarrumeikkejä, stringejä ja pushuppeja. Aina joku nappaa kirurgin.
Nouseeko lääkärin lääkärivaimon itsetunto kirjoittamalla rumasti sairaanhoitajista vauvapalstalla?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on jarrumeikki?
Eräällä bussinkuljettajamiehellä on lääkärivaimo. Itse en tätä vaimoa ole nähnyt, mutta veikkaanpa, ettei ole ollut oman vuosikurssinsa kauneimpien joukossa.
Olen itsekin sairaalassa töissä ja tehnyt havainnon että kirurgeilla on leikkaussalihoitaja vaimona ja monesti vielä nuorempi. Onko leikkaussalin hoitajassa jotakin erikoisempaa kuin vuodeosaston hoitajassa?
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin sairaalassa töissä ja tehnyt havainnon että kirurgeilla on leikkaussalihoitaja vaimona ja monesti vielä nuorempi. Onko leikkaussalin hoitajassa jotakin erikoisempaa kuin vuodeosaston hoitajassa?
Viettävät tuntikausia päivästä yhdessä. Ja on kai se vaativampaa työtäkin?
No tottakai voi ihan molemmin puolin. Ei ammatti määritä ihmistä.