Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko duunari ja lääkäri rakastua ja olla onnellisia?

Vierailija
19.02.2018 |

Onko kokemuksia?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai voi ihan molemmin puolin. Ei ammatti määritä ihmistä.

Vierailija
22/37 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siis AKATEEMINEN ja duunari? Ei missään tapauksessa, tämän palstan mukaan. Koska vaikka AKATEEMINEN olisi sarjamurhaaja, itsekeskeinen lusmuilija ja pahoinpitelijä se on kuitenkin niiiiin paljon parempiTASOINEN ihminen kuin duunari.

Käsittämätöntä kuinka tästä jaksetaan jauhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava pariskunta asuu erään toisen parin naapurissa, jossa on lääkärinainen (kaunis) ja aika keskinkertaisen näköinen varastomies (kulkee erään logistiikkafirman haalarissa/työvaatteissa). Kai sillä on sit iso mela tai jotain. Tässä nainen on selvästi tasokkaampi, kuin se mies. Heillä on kaksi lasta, iso talo kalliilta alueelta ja 2 melko kallista autoa pihalla.

Vierailija
24/37 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se mahdollista.

Vierailija
25/37 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lakimies ja olen ollut yhdessä duunarin kanssa vuosia. Mutta sitähän ei tässä kysytty. Miksi lääkärit ovat niin ylivertaisia muihin akateemisiin verrattuna, etteivät voisi duunareiden kanssa elää kuten kaikki muut?

Lääkäri on aina lääkäri. Älä viitsi edes verrata muihin akateemisiin. :)

Minkä ammattien edustajien kanssa lääkärit sitten pariutuvat, jos muut akateemisetkin ovat heihin verrattuna alempaa luokkaa?

Jotenkin epäilen, että kaikki eivät ole kuitenkaan lääkäri-lääkäri-pareja.

Tosi moni on. Ihan luonnollista, kun yliopistossa opiskellaan paljon ryhmissä ja töissä tehdään pitkää päivää. Olen KTM ja lääkärin vaimo. Usein ainoa ei-lääkäri porukassa.

Vierailija
26/37 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki on mahdollista, jos se lääkäri on mies ja duunari nainen. Toiste päin ei onnistu.

Vierailija
27/37 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen lääkärini on ottanut huoravaimon Aasiasta, eli eiköhän myös duunari ja lääkäri voi rakastua.

Mutta tuohan on vain ostos. Ei ihmissuhde - puhumattakaan rakkaudesta. Siten ei vertailukelpoinen.

Vierailija
28/37 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jenkeissä.

Vierailija
29/37 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sairaanhoitaja duunari? Niitä pareja on paljon.

Riippuu duunarin taustoista. Duunarin vanhemmat saattavat olla lääkäreitä, mutta on itse kiinnostunut vaikka opiskelemaan ompelijaksi. Henkistä pääomaa se ei kuitenkaan poista.

Valitettava totuus et lääkärit lakimiehet tulee korkean statuksen perheistä

Vierailija
30/37 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, lääkärimiesten lääkärivaimot on aika rupusia tasapaksuja tylsiä. Sen takia leikkaussalihoitajat pukeutuu ihonmyötäisesti ja pitää jarrumeikkejä, stringejä ja pushuppeja. Aina joku nappaa kirurgin.

Vierailija
31/37 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lääkäri-sh pareja tosi paljon. Täällä isossa yliopistosairaalassa.

Vierailija
32/37 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tri kirjoitti:

Meillä lääkäri-sh pareja tosi paljon. Täällä isossa yliopistosairaalassa.

Tähän vaikuttaa enemmän aika joka vietetään yhdessä kuin koulutus.

Vierailija
33/37 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, lääkärimiesten lääkärivaimot on aika rupusia tasapaksuja tylsiä. Sen takia leikkaussalihoitajat pukeutuu ihonmyötäisesti ja pitää jarrumeikkejä, stringejä ja pushuppeja. Aina joku nappaa kirurgin.

Nouseeko lääkärin lääkärivaimon itsetunto kirjoittamalla rumasti sairaanhoitajista vauvapalstalla?

Vierailija
34/37 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on jarrumeikki?

Vierailija
35/37 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä bussinkuljettajamiehellä on lääkärivaimo. Itse en tätä vaimoa ole nähnyt, mutta veikkaanpa, ettei ole ollut oman vuosikurssinsa kauneimpien joukossa. 

Vierailija
36/37 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin sairaalassa töissä ja tehnyt havainnon että kirurgeilla on leikkaussalihoitaja vaimona ja monesti vielä nuorempi. Onko leikkaussalin hoitajassa jotakin erikoisempaa kuin vuodeosaston hoitajassa?

Vierailija
37/37 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin sairaalassa töissä ja tehnyt havainnon että kirurgeilla on leikkaussalihoitaja vaimona ja monesti vielä nuorempi. Onko leikkaussalin hoitajassa jotakin erikoisempaa kuin vuodeosaston hoitajassa?

Viettävät tuntikausia päivästä yhdessä. Ja on kai se vaativampaa työtäkin?