Onko paikalla hiihtäjiä? miksi olette niin vihaisia?
Kommentit (33)
Kyllähän se harmittaa, kun täällä pääkaupunkiseudulla hiihtokausi kestää korkeintaan muutaman viikon, niin silti joidenkin idioottien pitää pilata ladut kävelemällä niiden päällä, vaikka esim. meidän lähellä metsässä on myös aurattuja kävelyteitä vaikka millä mitalla. Itse asiassa joka paikasta joka paikkaan pääsee täällä myös kävelyreittiä pitkin, mutta kun jostain syystä se ei kelpaa, vaan on ihan pakko tulla tekemään kuoppia ladulle.
Olisin ollu jo tänä vuonna olympialaisissa ja saanut mitalin, jos voisi harjoitella kunnolla ilman, että tavikset lyllertää ladulla ja pilaa sen. Prkl.
Ja sitten heräsin ja muistin, että olen hiihtänyt viimeksi alaikäisenä.
Olen hiihtäjä mutta en tietääkseni vihainen.
Mä tuun luisteluhiihtoa ja keskellä väylää kävelee kaksi ihmistä. 50 metrin päässä on oikea kävelyväylä, mutta ei. Tolvanat kävelee hiihtoväylällä. Typerykset pitää pilata kaikkien lyhyen hiihtonautinnon
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se harmittaa, kun täällä pääkaupunkiseudulla hiihtokausi kestää korkeintaan muutaman viikon, niin silti joidenkin idioottien pitää pilata ladut kävelemällä niiden päällä, vaikka esim. meidän lähellä metsässä on myös aurattuja kävelyteitä vaikka millä mitalla. Itse asiassa joka paikasta joka paikkaan pääsee täällä myös kävelyreittiä pitkin, mutta kun jostain syystä se ei kelpaa, vaan on ihan pakko tulla tekemään kuoppia ladulle.
Älä puhu paskaa! Kyllä se tulee kestämään paljon kauemmin. Jos noi käy uhoamaan niin mylly on kyllä valmis, enkä anna periksi perkele. Suksikaa vitt..n
Hiihtäjät on vihaisia koska ne ovat niin laihoja ja nälkiintyneitä. Nälkä ihminen on vihainen.
Muut ladulla olijat ovat kokoajan tiellä ja hidastelevat tahallaan. Sitten on rääkyviä lapsia, hiihtotaidottomia ja koiran lenkityttäjiä. Kyllä siinä on pina kokoajan kireilla kun itse vetää aivan äärirajoilla ja sitten pitää vielä muita varoa kun eivät itse osaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen hiihtäjä mutta en tietääkseni vihainen.
Jos hiihdät, olet vihainen.
Haluan ajatella, että kaikille on ladulla tilaa, mutta harmittaahan se, jos tullaan kävelemään/ kakattamaan koiraa/ ratsastamaan hevosella siihen latu-uralle, joka on hiihtäjiä varten juuri siihen kohtaan ajettu. Varsinkin alamäissä on ikävää, jos latu on tallottu pilalle, ja suksi karkaa uralta, tai jos ladulla on yllätyskakka.
Ymmärrän koiranulkoiluttajiakin, mutta useimmiten se hiihtokausi on varsin lyhyt verrattuna kävelykauteen. Koiraa on mahdollista ulkoiluttaa kadulla, ei ole pakko mennä ladulle.
Vierailija kirjoitti:
Mä tuun luisteluhiihtoa ja keskellä väylää kävelee kaksi ihmistä. 50 metrin päässä on oikea kävelyväylä, mutta ei. Tolvanat kävelee hiihtoväylällä. Typerykset pitää pilata kaikkien lyhyen hiihtonautinnon
Hiihtonautinnon. On sulla kyllä nautinnot juntti. Suksi vit..un
Olen niin huono hiihtäjä että vihastuttaa. Siksi olen vihainen.
Ne on samaa sakkia kun ne pyörän selässä raivoavat spandexkiitäjät.
Mä luulen että ne trikoissa pyöräilevät raivopääukot siirtyy talveksi hiihtämään.
Mihinkäs koira karvoistaan pääsisi...
Vierailija kirjoitti:
Kun ne saa sydärin ladulla, niin luvassa paskaista naurua hiihtoniiloille.
pitääkö paikkansa, että nämä raivohiihtäjät ovat niitä samoja mulqquja jotka fillarilla ajelevat pitkin jalkakäytäviä raivoten ihmisille?
Ainakin käyttäytyminen on samanlaista..
Ukko35 kirjoitti:
pitääkö paikkansa, että nämä raivohiihtäjät ovat niitä samoja mulqquja jotka fillarilla ajelevat pitkin jalkakäytäviä raivoten ihmisille?
Ainakin käyttäytyminen on samanlaista..
Siinä mielessä samanlaista, että ärsyyntyvät idiooteista, jotka lähtevät liikenteeseen, mutta eivät seuraa sitä ja koita liikkua siten, että eivät estäisi muiden liikkumista.
Vierailija kirjoitti:
Tästä syystä vältän kansoitetuimpia valmiita latuja, kun ne himohiihtäjät menevät siellä vaarallisesti viuhuen, ja me rauhassa hiihtelijät emme mahdu heidän kanssaan samalle ladulle.
Oittaalla ei voi kävellä. Kaikki kävelytiet ovat täynnä latuja. :(
Miksi niille pitää tehdä niitä latuja joka vit.n paikkaan? Huomaa että elämme vielä pääkaupunkiseudullakin näiden junttien ympäröimänä. Suksikaa vitt..n. Lapissa on tilaa hiihtää.