Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poltan vihreää L&M Lähes puoli askia päivässä eikä kukaan huomaa mitää?? :D

Vierailija
19.02.2018 |

Oon 20v nainen ja aloin polttamaan lukion ekalla eli 16 vuotiaana...
Siitä saakka olen polttanut päivittäin...
Täytin viikko sitten 20v eikä tämä tupakointi näy missään. .
Sukulaiset eivät tiedä eikä haista mitään :D

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon mahtaa mennä yhteiskunnan rahoja siihen, että hoidetaan tupakoinnista johtuvia eli täysin itse aiheutettuja sairauksia. Kaikkia pitää tietenkin hoitaa, mutta pistää vaan välillä vihaksi...

Ja kuinka paljon yhteiskunnan rahoja säästyy, kun tupakoitsijat kuolevat nuorempina eikä tarvitse maksaa heille niin pitkään eläkkeitä? Pistääkö sekin vihaksi?

Yhteiskunnan rahoja säästyy? Aiempi työkyvyttömyys, tupakoinnista aiheutuvat hoitokustannukset... Mene muualle trollaatko!

Vierailija
42/55 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoilla rahoilla jotkut ostavat kämpän ja elävät terveinä, toiset polttavat rahansa ja elävät sairaina. Kumpi lieneekään fiksumpaa...

Lopputulos on kuitenkin sama: kumpikaan ei selviä elämästä hengissä.

Sillä elämänlaadulla viimeiset parikymmentä vuotta ei ole väliä? Pahimmillaan raahaat jotain happipulloa mukana.

Aivan. Sitä happipulloa eivät muuten saa sellaiset keuhkoahtaumatautipotilaat, jotka eivät lopeta tupakointia. Syynä on yksinkertaisesti räjähdysvaara.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muuten, nuuska ei sitten ole yhtään parempi vaihtoehto.

Vierailija
44/55 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori keuhkoahtaumatautipotilas:

Vierailija
45/55 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakan viljelyllä on valtavat vaikutukset myös ympäristön eli luonnon kannalta. Lapsityövoiman käyttö on myös hyvin yleistä. Tätäkö haluat ap tukea?

Vierailija
46/55 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poltin 13 vuotta, eikä se näkynyt missään. Kun lopetin, en huomannut suuria muutoksia, makuaisti/hajuaisti tms ei parantuneet tai mitään, mutta en polttanutkaan mitään suurta määrää päivässä. Silti se oli tietenkin hyvä päätös lopettaa, ja mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän ne haitatkin tulee näkymään. iho esim menee helposti tupakoijalla elottomaksi ja huonoksi. Ei ole järkeä röökaamisessa.

Vierailija
47/55 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi vanhentaa ihoa huomattavasti ennenaikaisesti. 

Vierailija
48/55 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 20v nainen ja aloin polttamaan lukion ekalla eli 16 vuotiaana...

Siitä saakka olen polttanut päivittäin...

Täytin viikko sitten 20v eikä tämä tupakointi näy missään. .

Sukulaiset eivät tiedä eikä haista mitään :D

Tupakka haisee polttamattoman nenään niin paljon, että jokainen haistaa sinun polttavan. Pelkästään viiden minuutin oleskelu sellaisessa tilassa jossa tupakoidaan, savustaa vaatteet siihen kuntoon, että jokainen joka ei tupakkaa polta ja omaa normaalin hajuaistin, sen hajun haistaa.

Älä huijaa itseäsi, kun et muitakaan voi. Kun eivät mainitse asiasta, niin säälivät varmaan sinua kun olet hankkinut heroiiniriippuvuuteen verrattavan päihderiippuvuuden itsellesi, etkä pääse tupakasta eroon vaikka joskus haluaisitkin. Suurin osahan (99%) ei koskaan pääse.

Muista sanani kun vanhenet ja ihosi ohenee, rypistyy ja muuttuu keltaiseksi kuten tupakoijille käy.

Vierailija
49/55 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on toivoa. Toivottavasti ap yrität lopettaa tupakoinnin. Jos et ensimmäisellä kerralla onnistu, älä lannistu, vaan yritä uudelleen. Tunnen itse useita tupakan polton lopettaneita henkilöitä.

Vierailija
50/55 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina on toivoa. Toivottavasti ap yrität lopettaa tupakoinnin. Jos et ensimmäisellä kerralla onnistu, älä lannistu, vaan yritä uudelleen. Tunnen itse useita tupakan polton lopettaneita henkilöitä.

Itse yritin lopettaa epätoivoisesti useita vuosia, mutta syöpädiagnoosi siihen lopulta tarvittiin. Ikinä en voi savukettakaan enää polttaa, koska riippuvuuden kierre alkaisi taas heti.

Vierailija
51/55 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin ihmiset itse huomaa sitä, että alkaa näyttämään vanhemmalta ja iho menee huonoksi. Ja harvoinpa ihmiset alkaa kommentoimaan, että oletpa vanhentunut. 

Vierailija
52/55 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä päivänä tupakointi on kapinallisempaa kuin ehkä koskaan.

Miksi nykynuorisolla ei ole enää kapinaa vanhempia ja auktoriteetteja kohtaan? Miksi lähes koko sukupolvi on yhtäkkiä uuskunnollisia, tottelevaisia lampaita? Tupakointi on vain yksi esimerkki tästä.

Jotain on pahasti vialla.

Vierailija
53/55 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa?

Vierailija
54/55 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nikotiiniriippuvuuden voimakkuutta ei tosiaan kannata aliarvioida.

Vierailija
55/55 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä on kakaroita varten!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä