Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noin 67-vuotias nainen katsoi minua kaupassa irvistäen

Vierailija
19.02.2018 |

Pelotti vähän.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sekin lihava?

Vierailija
2/12 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://yle.fi/uutiset/3-9674687

Tuolta vähän näytti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat loukata häntä tahtomattasi. Entä jos hän onkin vasta 63-vuotias , hiukan vain ikäistään vanhemman oloinen.

Vierailija
4/12 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatat loukata häntä tahtomattasi. Entä jos hän onkin vasta 63-vuotias , hiukan vain ikäistään vanhemman oloinen.

Tahdonkin loukata, jos minua katsotaan nenänvarttaan pitkin.

Vierailija
5/12 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis kaunis nuori nainen ja ilmeisesti nuo mummelit kokevat minut jotenkin uhkaksi. huoh.. En minä heidän miehiään ole viemässä vaikka tuollaisella sairaalloisen mustasukkaisella käytöksellä olisi kyllä ihan oikein jos veisin. Eikö 67 vuotiaat voisi katsoa minua ihan neutraalisti, pitääkö se kateus tuolla tavalla nyrpistää kaikkien nähtäväksi. En ymmärrä.

AP

Vierailija
6/12 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onkin jännä, miten joillain se ihan perusilme on irvistys. Outoa kulkea sillä tavalla ympäriinsä. Ei voi olla kovin kiva ihminen irvistyksen takana!

Vierailija
7/12 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://yle.fi/uutiset/3-9674687

Tuolta vähän näytti.

Ei tuo irvistä.

Vierailija
8/12 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet katsonut omaa peilikuvaa? Ehkä heijastus kylmäkaapin ovesta?

Se irvistys heijastui sinun sisältä, vaikka kuvittelet olevasi niin ihanan hymyilevä, mutta negatiiviset ajatukset muista ja itsekeskeisyys näkyy silti.

Vierailija
9/12 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sillä henkkarit kädessä kun noin tarkalleen tiedät iän?

Ja daah, tottakai mummeli katsoi irvistäen kateellisena ku oot niin KAUNIS ja MAHTAVA + löllöpakarasi paistoivat härskisti treenihousjen läpi. Sähän olit taas siellä kaupassa vaan kalastelemassa papparaisten irvokkaita katseita, vai mitä pervo? :)

Vierailija
10/12 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis kaunis nuori nainen ja ilmeisesti nuo mummelit kokevat minut jotenkin uhkaksi. huoh.. En minä heidän miehiään ole viemässä vaikka tuollaisella sairaalloisen mustasukkaisella käytöksellä olisi kyllä ihan oikein jos veisin. Eikö 67 vuotiaat voisi katsoa minua ihan neutraalisti, pitääkö se kateus tuolla tavalla nyrpistää kaikkien nähtäväksi. En ymmärrä.

AP

Miksi kukaan kadehtisi nuoruutta: sitä on jokaisella saman verran. Pikemminkin säälittää. Nuorena mitättömän pienet asiat koetaan isoina, kuten nyt tässäkin keskustelussa. Joku katsoo sinua kaupassa ja siitä on oikein tehtävä aloitus verkkoon! En kestäisi elää noin pientä elämää!

Vierailija
11/12 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi laps parkaa, ap. Emme me mummelit koe sinua tai muitakaan nättejä tyttöjä kilpialijoiksemme tai uhkiksemme. Meidän Aatamin aikuinen itsetuntomme kestää kyllä teidät tyttelit. Me kilpailemme eri sarjassa!

Vierailija
12/12 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Tuskin sen ikäinen on kateellinen sinulle. Luultavammin samaistaa sinut esim. lapsenlapsensa ikäiseksi, ehkä kauhistelee mielessään jotain ostostasi (päihteitä? roskaruokaa?) tai pukeutumistasi (palelevatko nilkat tai kaula esim.). Tai sitten vain ohimennen sattumalta ajatteli jotain inhottavaa tai tuli vatsanväänteitä tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi