Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli Kiinassa työmatkalla ja sai kamalan kutinan. Kävi lääkärissä ja

Vierailija
19.02.2018 |

sai voidetta kutinaan. Lääkäri oli kuulemma epäillyt syyhypunkkia. Nyt tuli kotiin postia lääkäriasemalta ja mies taas ulkomailla ja pyysi että avaan sen kun epäili että siinä labratuloksia. Eipä ollut tuloksia ja vaan tehty lähete sukupuolitautiepäilyn vuoksi. Mies vannoo ettei ole käynyt vieraissa.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myynnissä töissä? Ne on kuule ne pojjaat aina hotellihuoneella yöt ja illat.

Oikeesti. Mene testeihin.

Ikävän läheltä seuranneena: miehet käyvät Aasiassa maksullisissa tytöissä. Luotettavaa ihmistä ei ole olemassakaan. Mene nyt vaan sinne testeihin. Ihan itsesi vuoksi. Sitten mietit jatkoa.

Vierailija
22/41 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mies sai hotellin lakanoista Aasiassa satiaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihotautipoliklinikalla työskennelleenä tiedän, että aika monen iho-oireen takia otetaan myös sukupuolitautitestejä. Ne eivät tarkoita, että on sukupuolitauti vaan kuuluvat tiettyihin rutiinitesteihin jotka tehdään kun suljetaan tiettyjä tauteja pois. Itse olen joutunut muutaman kerran klamydiatesteihin kun lääkäri ei ole uskonut ettei virtsateidentulehdus ole antibiootilla parantunut. No siellä se näkyy, että tulehdus yhä päällä, mutta ei klamydiaa. Ja uusi antibiootti. Syyhy on tänä päivänä todella yleinen, vähintään 2 potilasta viikossa saa sen diagnoosin ihopoliklinikalla. Sitä on nykyään hurjasti Suomessa.

Vierailija
24/41 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne lähettäisi kirjeenä labrapyynnön? Elätte jossain 1990-luvulla tai sitten olette lahtelaisia, siellähän ei sotepuolen tietokoneet toimi.

Kyllä meillä tulee kirjeenä. Tuossa on voitu ottaa ensin jotain kokeita ja niiden ollessa negatiivisia, lääkäri laittaa vielä muitakin kokeita.

Aika outoa, yleensä lääkäriasemat osaa käyttää nettiä, joka on huomattavasti toimivampi kuin etanaposti.

Käyt sä yksityisellä?

Vierailija
25/41 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki haluaa aasialaisen pientä pimpsaa, suominaisilla on niin isot ja lörpöttävät vitut!

Vierailija
26/41 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl nyt on AP:n ÄO alle 90, jos uskoo miehen tarinaa

Vierailija
27/41 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies testeihin ja tulokset pitää näyttää sinulle. Jos ei suostu niin jotain hämärää asiassa on.

Vierailija
28/41 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen miehen kannattaisi mennä testeihin, pettipä tai ei. Muuten on aika vaikea lääkärin hoitaa tautia.

Vierailija
29/41 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse tietäisin etten ole pettänyt ja puoliso vaatisi silti testeihin koska lääkäri epäilee että olen pettänyt niin kyllä kokisin sen todella loukkaavana käytöksenä puolisoltani.

Vierailija
30/41 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on voinut saada tartunnan yleisestä käymälästä.

Vierailija
31/41 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa vielä.

Mieheni työskentelee siis ulkomailla. Hän on Kiinaan kohdistuvia työmatkoja lukuunottamatta viikot Amsterdamissa töissä. Mitä siitä tulisi jos epäilisin hänen käyvän punaisten lyhtyjen kadulla vieraissa? Joka viikko testeihin? Ja jos mies pettäisi niin ei voisi olla niin idiootti että ilman kumia? No en tiedä vielä mitä tehdä. Nyt mietin vain että miksi mun piti nähdä koko lappua!

Vierailija
32/41 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän se kuitenkin selvittää loppuun asti, että mikä vaivaa. Sanot sille, että testeihin vaan, koska ne ovat kuitenkin negatiiviset. Sitten lääkäritkin uskoo ja jatkavat selvittelyä. Iho- ja sukupuolitaudit kulkevat niin käsi kädessä että ihan ihotautienkin perusdiagnostiikassa tutkitaan kaikki.

Ei vaikuta nyt ollenkaan fiksulta jättää menemättä testeihin. Ainakaan minä en kauheasti innostuisi intiimeistä suhteista hänen kanssaan ennenkuin asia on selvitetty. Jos se onkin syyhypunkki, en haluaisi sitäkään. Hoitakaa itseänne ihmiset!

Vierailija
33/41 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne lähettäisi kirjeenä labrapyynnön? Elätte jossain 1990-luvulla tai sitten olette lahtelaisia, siellähän ei sotepuolen tietokoneet toimi.

Mulle tulee kirjeenä pyynnöt ja ohjeet tutkimuksiin, vaikka on sähköiset reseptit, omakannat, sähköpostit sun muut käytössä. Ihan yleinen käytäntö.

Vierailija
34/41 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ap:n mies se sama reppana, joka sai sukupuolitaudin ruotsinlaivalla, kun pippeli osui lakanassa olleeseen märkään läikkään?

Vierailija
35/41 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut syyhypunkki jonka kylläkin sain Pärnun kylpylöistä. Ikävä juttu eikä mitenkään helppohoitoinenkaan.

Syyhypunkki kutisee vasta pari viikkoa reissun jälkeen. Enpä heti yhdistänyt asioita :)

Vierailija
36/41 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on voinut saada tartunnan yleisestä käymälästä.

Niin, kikkeli osunut pisuaarin reunaan ja just ennen on edellisen kusijan tautinen kikkeli osunut siihen?

Vierailija
37/41 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan ap:n mies se sama reppana, joka sai sukupuolitaudin ruotsinlaivalla, kun pippeli osui lakanassa olleeseen märkään läikkään?

Tää oli hauska.

Vierailija
38/41 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolitaudit testataan lähes aina ensimmäiseksi.

Enkä usko että mies olisi edes pyytänyt avaamaan kirjettä jos olisi pettänyt.

Vierailija
39/41 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaa vielä.

Mieheni työskentelee siis ulkomailla. Hän on Kiinaan kohdistuvia työmatkoja lukuunottamatta viikot Amsterdamissa töissä. Mitä siitä tulisi jos epäilisin hänen käyvän punaisten lyhtyjen kadulla vieraissa? Joka viikko testeihin? Ja jos mies pettäisi niin ei voisi olla niin idiootti että ilman kumia? No en tiedä vielä mitä tehdä. Nyt mietin vain että miksi mun piti nähdä koko lappua!

Millainen muna  miehelläsi on? Onko kuvaa?

Onko hyvä perse?

Vierailija
40/41 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole ulkoisesti mikään seksisymbooli. On jo ikää, vatsaa löytyy jne. En kuvittele että hän ulkonäöllä kaataa naisia, mutta rahaa hänellä on paljon. Oma tili joten en yhtään tiedä missä käyttää rahaa. Maksulliset naiset olisivat siis mahdollisia. Ei puhu minulle nyt kun pyysin että kävisi kuitenkin niissä testeissä. Sanoi ettei edes tule Suomeen vkl vaan menee sitten huoriin kun kuitenkin uskon hänen tekevän niin. Että kiitos lääkärille tästä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi