IG:tä käyttävät hoi! Miksi laitatte tarinoihin 20 melkein samanlaista julkaisua päivässä?
Pahimpia on matkustelijat, jotka lataa videon lentokentältä, koneesta, taas lentokentältä, bussista, hotellista, ravintolasta, rannalta, taas hotellihuoneesta ja ravintolasta ja rannalta ja tätä jatkuu monta päivää.
Miksi teette näin? Käytän tarinoita itsekin, mutta en oleta että kukaan haluaa nähdä 20 kuvaa tai videota elämästäni joka päivä.
Kommentit (13)
Tätä harrastaa reilu kolmekymppiset naiset! Kuvia lenkiltä, kaupasta, 10 kuvaa nukkuvasta koirasta tai lapsesta! Ketään ei kiinnosta!! Lopettakaa!!!
Koska haluan huomiota. Minulla on oikeus siihen, saan siitä mielihyvää. Kuten myös itseni kuvaamisesta. Nautin siitä, kameralle flirttailusta ja muelikuvasta, että ihmuset kadehtivat ja kiihottuvat minusta.
Vierailija kirjoitti:
Koska haluan huomiota. Minulla on oikeus siihen, saan siitä mielihyvää. Kuten myös itseni kuvaamisesta. Nautin siitä, kameralle flirttailusta ja muelikuvasta, että ihmuset kadehtivat ja kiihottuvat minusta.
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Tätä harrastaa reilu kolmekymppiset naiset! Kuvia lenkiltä, kaupasta, 10 kuvaa nukkuvasta koirasta tai lapsesta! Ketään ei kiinnosta!! Lopettakaa!!!
30-40-vuotiaat naiset, oli lapsia tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Miksi seuraat minua somessa, jos et halua nähdä päivityksiäni?
En seuraa, huoli pois.
Mä ainakin laitan sillo enemmän kuvii jos oon tehny jotain mielenkiintoista eli käynyt matkoilla, ottanu uuden tatskan tai ostanu uusia vaatteita. Oon melko visualistinen ihminen, joten mulle on luontevaa laittaa kaikkia kauniita ja esteettisiä kuvia. Katselen myös mielelläni muiden otoksia, jos niissä on joku idea. Otin tossa skorppari tatskan nilkkaan nii uppasin siitä varmaan jotain 30 kuvaa Instaa. Aloittaja varmaan olis saanu jonku kohtauksen :D
Veera21 kirjoitti:
Mä ainakin laitan sillo enemmän kuvii jos oon tehny jotain mielenkiintoista eli käynyt matkoilla, ottanu uuden tatskan tai ostanu uusia vaatteita. Oon melko visualistinen ihminen, joten mulle on luontevaa laittaa kaikkia kauniita ja esteettisiä kuvia. Katselen myös mielelläni muiden otoksia, jos niissä on joku idea. Otin tossa skorppari tatskan nilkkaan nii uppasin siitä varmaan jotain 30 kuvaa Instaa. Aloittaja varmaan olis saanu jonku kohtauksen :D
En tiedä aloittajasta, mutta itse en seuraisi somessa ketään, kenen mielestä 'visualistinen' on sana.
Veera21 kirjoitti:
Jos tää on aito niin tää kiteytti kaiken. "Jos oon tehny jotain mielenkiintoista niinku ostanu vaatteita" ja "visualistinen" 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Veera21 kirjoitti:
Jos tää on aito niin tää kiteytti kaiken. "Jos oon tehny jotain mielenkiintoista niinku ostanu vaatteita" ja "visualistinen" 😂😂😂
'skorppari tatskan'
Veera21 kirjoitti:
Pelleilet, eikö niin? Sano please että pelleilet...
Tätä tuntuu harrastavan parikymppiset teinit. En ymmärrä.