Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IG:tä käyttävät hoi! Miksi laitatte tarinoihin 20 melkein samanlaista julkaisua päivässä?

Vierailija
19.02.2018 |

Pahimpia on matkustelijat, jotka lataa videon lentokentältä, koneesta, taas lentokentältä, bussista, hotellista, ravintolasta, rannalta, taas hotellihuoneesta ja ravintolasta ja rannalta ja tätä jatkuu monta päivää.

Miksi teette näin? Käytän tarinoita itsekin, mutta en oleta että kukaan haluaa nähdä 20 kuvaa tai videota elämästäni joka päivä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä tuntuu harrastavan parikymppiset teinit. En ymmärrä.

Vierailija
2/13 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä harrastaa reilu kolmekymppiset naiset! Kuvia lenkiltä, kaupasta, 10 kuvaa nukkuvasta koirasta tai lapsesta! Ketään ei kiinnosta!! Lopettakaa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan huomiota. Minulla on oikeus siihen, saan siitä mielihyvää. Kuten myös itseni kuvaamisesta. Nautin siitä, kameralle flirttailusta ja muelikuvasta, että ihmuset kadehtivat ja kiihottuvat minusta.

Vierailija
4/13 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska haluan huomiota. Minulla on oikeus siihen, saan siitä mielihyvää. Kuten myös itseni kuvaamisesta. Nautin siitä, kameralle flirttailusta ja muelikuvasta, että ihmuset kadehtivat ja kiihottuvat minusta.

😂😂😂

Vierailija
5/13 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä harrastaa reilu kolmekymppiset naiset! Kuvia lenkiltä, kaupasta, 10 kuvaa nukkuvasta koirasta tai lapsesta! Ketään ei kiinnosta!! Lopettakaa!!!

30-40-vuotiaat naiset, oli lapsia tai ei.

Vierailija
6/13 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seuraat minua somessa, jos et halua nähdä päivityksiäni?

Vierailija
7/13 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi seuraat minua somessa, jos et halua nähdä päivityksiäni?

En seuraa, huoli pois.

Vierailija
8/13 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako instaa käyttää, jos se ärsyttää noin paljon?

Vierailija
9/13 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin laitan sillo enemmän kuvii jos oon tehny jotain mielenkiintoista eli käynyt matkoilla, ottanu uuden tatskan tai ostanu uusia vaatteita. Oon melko visualistinen ihminen, joten mulle on luontevaa laittaa kaikkia kauniita ja esteettisiä kuvia. Katselen myös mielelläni muiden otoksia, jos niissä on joku idea. Otin tossa skorppari tatskan nilkkaan nii uppasin siitä varmaan jotain 30 kuvaa Instaa. Aloittaja varmaan olis saanu jonku kohtauksen :D

Vierailija
10/13 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veera21 kirjoitti:

Mä ainakin laitan sillo enemmän kuvii jos oon tehny jotain mielenkiintoista eli käynyt matkoilla, ottanu uuden tatskan tai ostanu uusia vaatteita. Oon melko visualistinen ihminen, joten mulle on luontevaa laittaa kaikkia kauniita ja esteettisiä kuvia. Katselen myös mielelläni muiden otoksia, jos niissä on joku idea. Otin tossa skorppari tatskan nilkkaan nii uppasin siitä varmaan jotain 30 kuvaa Instaa. Aloittaja varmaan olis saanu jonku kohtauksen :D

En tiedä aloittajasta, mutta itse en seuraisi somessa ketään, kenen mielestä 'visualistinen' on sana.

Vierailija
11/13 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veera21 kirjoitti:

Jos tää on aito niin tää kiteytti kaiken. "Jos oon tehny jotain mielenkiintoista niinku ostanu vaatteita" ja "visualistinen" 😂😂😂

Vierailija
12/13 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veera21 kirjoitti:

Jos tää on aito niin tää kiteytti kaiken. "Jos oon tehny jotain mielenkiintoista niinku ostanu vaatteita" ja "visualistinen" 😂😂😂

'skorppari tatskan'

Vierailija
13/13 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veera21 kirjoitti:

Pelleilet, eikö niin? Sano please että pelleilet...