Jos nainen pukeutuu tähän vuodenaikaan ihoa myötäileviin housuihin, niin että ne oikein uppoaa peffavakoon, niin tarkoittaako se sitä että voi vähintään silmäillä?
Tai peräti tuijottaa kunhan ei valokuvaa? Jos ei niin mitä muuta sellaisella vaatetuksella mahdollisesti voi hakea?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
naispoweria liikkeellä kirjoitti:
Ei tarkoita! Jätä pervo-setämies naisten pers'vaot rauhaan ja pidä silmäsi kurissa, tai me tullaan ja revitään ne irti sun silmäkuopista. Tuliko tää nyt selväksi, vai pitääkö toistaa???/???
noh noh, nyt on selvästi kuuma ja turhautunut tapaus kun noin tohkeissaan ollaan, kyllä sun vaossa olisi ihana kyntää nenällä, kielellä ja lerssillä. OOH!!!!!!
-SETÄ HOPEA
Come To Mama Hopis! Mulla on sun äitisi vanhat kalsarit! Saat niistä taas lohdun hulluuteesi!
Yleensä tällaisella vaatetuksella halutaan että hyvännäköiset ja noin samanikäiset miehet katselisi kiinnostuneena. Jos siis olet ruma tai paljon vanhempi, sun kuolakatseita ei kaivata.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tällaisella vaatetuksella halutaan että hyvännäköiset ja noin samanikäiset miehet katselisi kiinnostuneena. Jos siis olet ruma tai paljon vanhempi, sun kuolakatseita ei kaivata.
Niin. Ei kukaan halua ruman/vanhemman miehen katsetta. Tai mitään. Fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä kaltaisesi karmean akan.
Joka jankkaa jotain setämiestä 25 tuntia päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukeutukaa sitten juuttisäkkiin. Silloin en katso peräänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä kaltaisesi karmean akan.
Joka jankkaa jotain setämiestä 25 tuntia päivässä.
Vanhuus harmittaa. Ja löysä lerssi. Rumuus. Ymmärrän.
Ei se vuodenajasta ole kiinni. Aina saa tuijottaa ja tuijotan.
Miten sitä voisi välttää .... En minä ainkaan.
Itsekin kyllä naisena tulen kaksi kertaa vilkaisseeksi jotain törkeää kamelinvarvasta. Joskus olen jopa miettinyt ovatko kamelinvarpaankantajat tietoisia tästä tyylimokastaan, ja onko siitä sopivaa ystävällisesti huomauttaa tuntemattomalle saamatta totaalipervon mainetta? Itse ainakin häpeäisin silmät päästäni, jos kotiin tullessa huomaisin viilettäneeni ympäri kaupunkia kamelinvarpaalla. Mielenkiintoinen tabu tämä kamelinvarvas.
Toi on vaan fakta ettei vanhemmilta tai rumilta haluta katseita :D vaikka kuinka suututtaa ja kiukuttaa niin sille ei voi mitään, älkää katsoko.
Vierailija kirjoitti:
Toi on vaan fakta ettei vanhemmilta tai rumilta haluta katseita :D vaikka kuinka suututtaa ja kiukuttaa niin sille ei voi mitään, älkää katsoko.
Mieluummin katson roskaämpäriä kuin sinua.
Mun on pakko aina vähän kouraista kun näen housut naisen peppuvaossa:)
Ihonmyötäiset keinonahkalegginsit saa jopa tissimiehen pään kääntymään 👍
Vierailija kirjoitti:
Tämä onkin paradoksi. Kukaanhan ei takamustaan ”huvikseen” esittele - tai kamelinvarvasta. Ne halutaan näyttää, tämä on libidopohjausta, ja itsensäpaljastelusta saa seksuaalista nautintoa. Tabu on katsominen. Katsominen ei ainakaan näkyvästi ole soveliasta, vaikka näyttämisen tarve ilmeinen.
Tämä!