Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noora Karma osoittaa, että synnyttänyt nainen voi olla hienossa kondiksessa, jos pitää itsestään huolta

Vierailija
19.02.2018 |

Turha siis enää käyttää lapsia tekosyynä, jos itsekuri ei riitä terveelliseen elämään. Vai mitä, mammat?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noora on taikonu mahan näyttämään pieneltä. Oikeasti roikkuu reisillä

Vierailija
2/30 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköisiä synnyttäneitä naisia on pk-seudulla 8/10 joten tell me something new.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköisiä synnyttäneitä naisia on pk-seudulla 8/10 joten tell me something new.

BUAAHHAHAHAHHAAAAA!!!!!!!!! 😂😂😂

Vierailija
4/30 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilaria Baldwin on ihan omaa luokkaansa tässä lajissa! Jopa muihin tähtiin verrattuna.

Vierailija
5/30 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs se on miesten "tekosyy" olla olematta timmissä kunnossa? Ja on se kamalaa jos ei ole itsekuria sen verran että hiukset pysyisi päässä. Ja pallit roikkuu polvissa...ihan törkeää. Kamalaa kun naiset ja miehet kehtaa rupsahtaa eikä ole ikuisesti syystä tai toisesta kuin 2kymppisiä. Ryhdistäytykää!

Vierailija
6/30 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ihminen on yksilö, liikakiloista pääsee eroon mutta vatsanahka ei kaikilla palaudu ilman puukkoa.

Vierailija
7/30 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikäs se on miesten "tekosyy" olla olematta timmissä kunnossa? Ja on se kamalaa jos ei ole itsekuria sen verran että hiukset pysyisi päässä. Ja pallit roikkuu polvissa...ihan törkeää. Kamalaa kun naiset ja miehet kehtaa rupsahtaa eikä ole ikuisesti syystä tai toisesta kuin 2kymppisiä. Ryhdistäytykää!

Jaahas. Nyt meni kyllä jollain mammalla pahasti tunteisii.

Vierailija
8/30 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sillä hyvä kroppa, en kiellä sitä. :)

Varmaan tekee myös paljon työtä sen eteen, niin paljon, etten minä viitsi. Hän on julkkis ja joutuu arvioivien katseiden alle, siksi ymmärrän kovat paineet ulkonäön suhteen.

Mulle riittää että harrastan liikuntaa sen verran että pysyn hyvässä kunnossa jaksaakseni arjen työt, enkä jaksa joka päivä kieltäytyä herkuistakaan. Siksi mun kroppa ei näytä samalta kuin Nooran. Kukin itse onneksi saa päättää, miltä haluaa näyttää.

N37, 166/69

Vierailija
9/30 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että timmi kroppa?

Miten noi älylliset suoritukset? Kuinka monta tieteellistä artikkelia vertaisarvioiduissa julkaisuissa? Kuinka monta romaania, leffakäsistä, näytelmää, kolumnia, blogipostausta? Kirjaa luettuna kannesta kanteen?

Sitä voi arvostaa niin monia eri asioita. Minusta on hyvä homma jos on saanut lapsen pykättyä eikä ole heti heittänyt kirvestä kaivoon. Kaikki sen yli menevä on pelkkää plussaa, aika todellakaan aina mennä edes siihen asti.

Vierailija
10/30 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden lapsen jälkeen minulla vielä kroppa palautui täydellisesti. Neljännen jälkeen enää ei.

Vierailija
11/30 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten Marit Björgen.

Vierailija
12/30 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahden lapsen jälkeen minulla vielä kroppa palautui täydellisesti. Neljännen jälkeen enää ei.

yksi, kaksi, neljä

Vierailija
13/30 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa että timmi kroppa?

Miten noi älylliset suoritukset? Kuinka monta tieteellistä artikkelia vertaisarvioiduissa julkaisuissa? Kuinka monta romaania, leffakäsistä, näytelmää, kolumnia, blogipostausta? Kirjaa luettuna kannesta kanteen?

Sitä voi arvostaa niin monia eri asioita. Minusta on hyvä homma jos on saanut lapsen pykättyä eikä ole heti heittänyt kirvestä kaivoon. Kaikki sen yli menevä on pelkkää plussaa, aika todellakaan aina mennä edes siihen asti.

Montas tieteellistä artikkelia tai leffakäsistä se mamma siellä on itse pykännyt? 😂 eikä ole edes timmiä kroppaa? Kaikenlaista..

Vierailija
14/30 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko "hieno kondis" tai "timmi kroppa" jokin itseisarvo? Minua ei ole koskaan kiinnostanut ulkonäkö tai kropan timmiys sen vertaa, että olisin viitsinyt nähdä erityistä vaivaa sen eteen. Jos perä on isompi kuin naapurin äm mällä, mitä siitä?

Vierailija
15/30 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, Noora on treenannut itsensä nopeasti hyvään kuntoon ja näyttää hyvältä, pisteet hänelle siitä! Itse en jaksanut noin pian synnytyksen jälkeen treenata niin paljon, enkä pitänyt sitä niin tärkeänä ja olen tyytyväinen valintaani, pisteet minulle siitä!

Vierailija
16/30 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama homma, neljännestä ei vatsanahka enää palautunut.

Vierailija
17/30 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuitenkaan mentalistin kyvyt ole kummoiset. Ei yhtään aavistanut mitä on tulossa.

Vierailija
18/30 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ei tarvitse olla kondiksessa, aivan kuten ei miehenkään. Ei ole sellaista velvoitetta. Itse asiassa evoluutio on suosinut vararasvan olemassa oloa ja omppulihavat ovat pärjänneet parhaiten :)

Vierailija
19/30 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa että timmi kroppa?

Montas tieteellistä artikkelia tai leffakäsistä se mamma siellä on itse pykännyt? 😂 eikä ole edes timmiä kroppaa? Kaikenlaista..

Kultaseni, pointtini ei ollut se mitä minä olen tehnyt, vaan pointtini oli se että ihmettelen tätä ajatusta jonka mukaan yhden (vaikkakin ideaalitapauksessa omalla painollaan hoituvan) ison homman lisäksi pitäisi tehdä toinen iso homma että voisi olla ylpeä itsestään.

Miksei saman tien kolme isoa duunia? Lapsi, kroppa, tieteellinen artikkeli? Tai se kulttuurisuoritus siihen, kyllähän siinä sivussa pari taulua maalaa ja kuvaa piirtelee?

Kyse on resursseista, ja siitä että itse kullakin niitä resursseja ja mielenkiintoa niiden käyttöön on oma omalaatuinen yhdistelmänsä.

Tein varmasti raskaana ollessani ja lapsia kasvattaessani monia sellaisia asioita joihin sinä et olisi kyennyt, ja sama toisin päin, mutta tästähän ei ole järkeä kirjoitella otsikkoja lehtiin tai päivitellä palstoilla koska kyse on itsestäänselvyyksistä.

Miksi sitten Noora Karman peban tilaa pitäisi päivitellä suuntaan tai toiseen? Onneksi olkoon hänelle jos resurssit ovat riittäneet sen ylläpitoon, itse kuitenkin arvostan liikuntaa lähinnä siksi että se tukee henkistä suorituskykyä. Minulle peba itsessään ei ole itseisarvo, vaan ne sellaiset kulttuurisuoritukset.

Vierailija
20/30 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunnan kannaltahan paras yksilö on ylipainoinen (tupakoiva), joka jaksaa juuri ja juuri ahertaa eläkkeelle ja sitten kuolee nopeasti sydäntapahtumaan. Eläköön vastuulliset pulleat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme