Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noora Karma osoittaa, että synnyttänyt nainen voi olla hienossa kondiksessa, jos pitää itsestään huolta

Vierailija
19.02.2018 |

Turha siis enää käyttää lapsia tekosyynä, jos itsekuri ei riitä terveelliseen elämään. Vai mitä, mammat?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noora hei, lakkaa postaamasta näitä itsekehuja vauva-palstalla.

Vierailija
22/30 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköisiä synnyttäneitä naisia on pk-seudulla 8/10 joten tell me something new.

BUAAHHAHAHAHHAAAAA!!!!!!!!! 😂😂😂

Naura vaan:) Mä olen yksi noista 8:sta.

3 lapsen jälkeen painoin 55 kg ja olin lihaksikas ja timmi ja ikää oli 30+. Ei tullut mieleenkään että olisin lihottanut itseäni turhaan raskauksien aikaan kun ei ollut syytä (joillain esim paljon lapsivettä tms nestekertymää). Ja lasten kanssa juostessa ja ulkoillessa kunto pysyikin yllä ilman saleja tai jumppia.

4. lapseni sain 42v:nä ja sen jälkeen olen painanut vähän yli 60kg (lihasmassa nosti painoa 38v:nä). Nyt ikää on jo 50+ mutta paino edelleen sama ja  2 ylintä lihasta sixpäkistä näkyy edelleenkin;D Vatsan kohdalla toki litteä päärynänmuotoinen kohta mistä näkee raskauksien "paikan" peittää alimmat sixpäkin lihakset. Peppukin on vielä pyöreä, ei roiku eikä riipu. Ei siihen niin hirveän paljon vaadita, pari treeniä viikossa.

Mutta kaiken edellytyksenä tietty se että on aina elänyt ns normaalia terveellistä elämää, totaalirepsahduksen jälkeen on aina vaan vaikeampi päästä kuntoon ja normipainoon.

Mun samanikäiset ystävättäretkin (2-3 lapsen äitejä) ovat yhtä hyväkuntoisia ja hoikkia edelleenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa että timmi kroppa?

Miten noi älylliset suoritukset? Kuinka monta tieteellistä artikkelia vertaisarvioiduissa julkaisuissa? Kuinka monta romaania, leffakäsistä, näytelmää, kolumnia, blogipostausta? Kirjaa luettuna kannesta kanteen?

Sitä voi arvostaa niin monia eri asioita. Minusta on hyvä homma jos on saanut lapsen pykättyä eikä ole heti heittänyt kirvestä kaivoon. Kaikki sen yli menevä on pelkkää plussaa, aika todellakaan aina mennä edes siihen asti.

Miten itselläsi, löytyykö kumpaakaan? Älyllistä tai fyysistä suoritusta??

Hyvä on huudella jos ei itse ole yhtään parempi;D

Vierailija
24/30 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa tuo "pitää itsestään huolta" ... 😂

Vierailija
25/30 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveenä ja raikkaana on tarpeeksi hyvässä kunnossa, kun ulkoilee kolmisen kertaa viikossa.

Vierailija
26/30 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites saatais sitten dad bodin omaavat miehet kondikseen?

Vierailija
27/30 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noora Karma on timmissä kunnossa ja vatsalihaksetkin näkyivät.

Hänen vartalon mallinsa on kuitenkin sellaienen että näyttää ns paremmalta (siis hoikemmalta) kuin moni muu koska on pitkä ja kapearaajainen/lanteinen luonnostaan, toisin kuin moni muu.

Joku ei ole koskaan synnyttänyt eikä ole lainkaan ylipainoinen ja silti lantio/hartiat ovat leveämmät kuin Karmalla.

Vierailija
28/30 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Nooran päivätyö on? Vai heittääkö kersat päikkyyn ja lähtee treenaan? Tekee pari keikkaa viikossa?

Vierailija
29/30 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kolmen lapsen äiti ja ihan yhtä hyvässä kunnossa, ilman sen suurempia ponnisteluita. Toki minulla ei ole silareita, niin aivan yhtä upea kroppani ei ole.

Vierailija
30/30 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi palautua, mutta sitten on olemassa sellaisia faktoja joita ei edes elintavat pelasta. Nahka ei kaikilla palaudu ja on geeneistä pitkälti kiinni tuleeko kuinka pahat venymisarvet. Alapää ei myöskään läheskään kaikilla palaudu samanlaiseksi kuin ennen raskautta.

Ylipaino on sellainen johon voi vaikuttaa, mutta siihen kehon muutokseen liittyy myös sellaisia asioita joita ei elintavatkaan korjaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan