Mitä ajattelet lihavasta naisesta, joka on lihavan lapsen kanssa Mäkissä syömässä roskaruokaa?
Kommentit (31)
No ei ole lasun paikkaa, mutta surullista katsottavaa.
Lähipiirin painostus ja tarkkailu olis paikalla.
Mietin naista koskettelemassa turpeaa fätso p illuaan rasvaisilla majoneesi sormillaan.
Ja sitä ulisevaa laukeamista miehen kalusta unelmoiden.
Onni huipussaan.
En oleskele paikoissa joissa on mäkkäri joten enpä mieti mitään.
Ehkä ne tilaavat mäkkärin vegehampurilaisen ja syövät siitä vain soijapihvin. Ja sillä ja lapsellaan on läskiasut a'la Isä sisäkkönä - vain sinua provosoidakseen.
Ensiksi ajattelisin että ihmettä tapahtui kun tänne eksyin, mäkissä on kauheeta ruokaa.
Toiseksi ap, mitäs jos erittelisit mitä ne syövät. Onko aikuisella salaatti? Lapsella nugetit, porkkanat ja maito? Itsekin olen pari kertaa automatkalla lapselle ostanut kyseisen sarjan hesestä, kun automatkalla lapselle tullut nälkä ja muita eväitä ei ole syystä X.
Pääasiallisesti en piittaa muiden ruuista, luonnollisesti kyllä surettaa jos reilusti lihava lapsi syö jotain hirveää roskaa, mutta muistutan nopeasti itseäni, etten tiedä heistä mitään. Lapsella voi olla vaikka jokin sairaus tai reaktio lääkkeeseen joka nostaa painoa ja tämä reissu on harvoja herkutteluhetkiä heidän elämässään.
Ei pidä nyrpistää nenäänsä ellei tunne tilannetta 100%:sesti.
Mitä ajattelet jos laiha äiti on syömässä laihan lapsen kanssa salaattibaarissa?
Lihava, lihava, lihava, lihava.. Menisitkö lihava-hullu jo vihdoin terapeutille juttelemaan tuosta ongelmastasi lihavien suhteen?
Minäpä vastaan kun puhut minusta. Omalla kohdallani johtuu monista mielenterveysongelmistani. Ja se tuska ja syyllisyys mitä tunnen siitä että olen huono äiti. Se on niin syvää että välillä toivoo että kuolisi. Mutta sitten viimeisellä järjenhippeellä ajattelee että en voi tehdä sitäkin lapselleni.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä vastaan kun puhut minusta. Omalla kohdallani johtuu monista mielenterveysongelmistani. Ja se tuska ja syyllisyys mitä tunnen siitä että olen huono äiti. Se on niin syvää että välillä toivoo että kuolisi. Mutta sitten viimeisellä järjenhippeellä ajattelee että en voi tehdä sitäkin lapselleni.
Miksi teit lapsia, jos sinulla on monia mt-ongelmia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teit lapsia, jos sinulla on monia mt-ongelmia?
Minun mt-ongelmat alkoivat vasta kun kun jouduin auto-onnettomuuteen jossa lasten isä kuoli silmieni edessä. Lapset olivat silloin jo syntyneet. Että siksi tein lapsia. En tiennyt että elämässä kävikin näin.
Ajattelen naisen olevan kenties välinpitämätön lapsen ravitsemuksesta ja omasta terveydestään, sekä todennäköisesti matalasti koulutettu ja matalapalkkainen, mutta pidän ajatukset omana tietonani. Ei ne siellä mäkkärissä välttämättä joka päivä käy, tai edes joka viikko. Ehkä kerran vuodessa, ja mitä se minulle kuuluu? En muutenkaan kyttää, ketkä syö mitä ja missä, ei kiinnosta kun oma elämäni on kiinnostavampaa kuin jonkun tuntemattoman syömiset.