Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet lihavasta naisesta, joka on lihavan lapsen kanssa Mäkissä syömässä roskaruokaa?

Vierailija
19.02.2018 |

Eikö tuo ole tavallaan lasun paikka?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen naisen olevan kenties välinpitämätön lapsen ravitsemuksesta ja omasta terveydestään, sekä todennäköisesti matalasti koulutettu ja matalapalkkainen, mutta pidän ajatukset omana tietonani. Ei ne siellä mäkkärissä välttämättä joka päivä käy, tai edes joka viikko. Ehkä kerran vuodessa, ja mitä se minulle kuuluu? En muutenkaan kyttää, ketkä syö mitä ja missä, ei kiinnosta kun oma elämäni on kiinnostavampaa kuin jonkun tuntemattoman syömiset.

Vierailija
22/31 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole lasun paikkaa, mutta surullista katsottavaa.

Lähipiirin painostus ja tarkkailu olis paikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin naista koskettelemassa turpeaa fätso p illuaan rasvaisilla majoneesi sormillaan.

Ja sitä ulisevaa laukeamista miehen kalusta unelmoiden.

Onni huipussaan.

Vierailija
24/31 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oleskele paikoissa  joissa on mäkkäri joten enpä mieti mitään.

Vierailija
25/31 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne tilaavat mäkkärin vegehampurilaisen ja syövät siitä vain soijapihvin. Ja sillä ja lapsellaan on läskiasut a'la Isä sisäkkönä - vain sinua provosoidakseen.

Vierailija
26/31 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi ajattelisin että ihmettä tapahtui kun tänne eksyin, mäkissä on kauheeta ruokaa.

Toiseksi ap, mitäs jos erittelisit mitä ne syövät. Onko aikuisella salaatti? Lapsella nugetit, porkkanat ja maito? Itsekin olen pari kertaa automatkalla lapselle ostanut kyseisen sarjan hesestä, kun automatkalla lapselle tullut nälkä ja muita eväitä ei ole syystä X.

Pääasiallisesti en piittaa muiden ruuista, luonnollisesti kyllä surettaa jos reilusti lihava lapsi syö jotain hirveää roskaa, mutta muistutan nopeasti itseäni, etten tiedä heistä mitään. Lapsella voi olla vaikka jokin sairaus tai reaktio lääkkeeseen joka nostaa painoa ja tämä reissu on harvoja herkutteluhetkiä heidän elämässään.

Ei pidä nyrpistää nenäänsä ellei tunne tilannetta 100%:sesti.

Vierailija
27/31 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelet jos laiha äiti on syömässä laihan lapsen kanssa salaattibaarissa?

Vierailija
28/31 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava, lihava, lihava, lihava.. Menisitkö lihava-hullu jo vihdoin terapeutille juttelemaan tuosta ongelmastasi lihavien suhteen?

Vierailija
29/31 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä vastaan kun puhut minusta. Omalla kohdallani johtuu monista mielenterveysongelmistani. Ja se tuska ja syyllisyys mitä tunnen siitä että olen huono äiti. Se on niin syvää että välillä toivoo että kuolisi. Mutta sitten viimeisellä järjenhippeellä ajattelee että en voi tehdä sitäkin lapselleni.

Vierailija
30/31 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä vastaan kun puhut minusta. Omalla kohdallani johtuu monista mielenterveysongelmistani. Ja se tuska ja syyllisyys mitä tunnen siitä että olen huono äiti. Se on niin syvää että välillä toivoo että kuolisi. Mutta sitten viimeisellä järjenhippeellä ajattelee että en voi tehdä sitäkin lapselleni.

Miksi teit lapsia, jos sinulla on monia mt-ongelmia?

Vierailija
31/31 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teit lapsia, jos sinulla on monia mt-ongelmia?

Minun mt-ongelmat alkoivat vasta kun kun jouduin auto-onnettomuuteen jossa lasten isä kuoli silmieni edessä. Lapset olivat silloin jo syntyneet. Että siksi tein lapsia. En tiennyt että elämässä kävikin näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän