Varatut palstanaiset: Skannailevatko miehenne muita naisia teidän ollessa läsnä?
Miltä avoimet, kiinnostusta osoittavat katseet teistä tuntuvat?
Kommentit (30)
Mekin skannaillaan yhdessä. Toki mulla on ollut myös tyttöystäviä, joten agenda on molemmilla sama :D
Tulee mieleen se kauhuelokuva Scanners- Tappava ajatus, jossa päät räjähtää ajatusten voimalla.
Vierailija kirjoitti:
Tottahan toki, Tinderissä, Instassa ja RL:ssä. Ihan normaalia miestoimintaa eikä aiheuta tarvetta mustasukkaisuuteen. Seuraava kysymys?
Aika jännää, mikä on "normaalia" kenellekin ihmiselle. Itse en olisi kumppanin kanssa, joka kokisi tarvetta katsella jatkuvasti muita vastakkaisen sukupuolen edustajia, enkä itsekään käyttäydy niin. Onnellisessa parisuhteessa ei tarvitse, mutta en sitten tiedä miten huonoissa toimitaan kun ei ole sellaisessa ollut.
Katselee, vaikka on joskus sanonut itse ettei ymmärrä parisuhteessa olevia jotka katselevat muita. Joskus kääntää päätäänkin jonkun perään. En yhtään tykkää hänen tavastaan, itse en vilkuile ihmisiä samalla lailla.
Vierailija kirjoitti:
Katselee, ja joskus katson itsekkin. Saatan esim. huomata todella hyvän pyllyn ja nykäisen miestä hihasta, että katsoppas tuonne. Ja yhdessä katsomme :D ei kai siinä mitään väärää ole.
Hienoa, että teillä on noin yhteneväiset kiinnostuksenkohteet ja harrastukset. Minä taas en osaa enkä halua katsoa muita ihmisiä irrallisina ruumiinosina ja esineinä, joten en varmaan tulisi muutenkaan juttuun miehen kanssa, joka näkee naiset niin, saati että haluaisi näitä ajatuksia jakaa ääneen.
Vierailija kirjoitti:
"Miehet, joilla oli paljon lyhyitä suhteita ennen avioliittoa, olivat muita yleisemmin uskottomia. Naisista taas ne, joilla oli vähemmän partnereita ennen naimisiinmenoa, hakeutuivat ulkopuolisiin suhteisiin todennäköisemmin kuin muut."
Ohis, mutta pakko poimia: täällä palstalla suhteessa uskottomina l*rttoina pidetään kokeneita naisia, vaikka asia on juuri päinvastoin. He ovat uskollisimpia. Miehet sitävastoin ovat h*oria suhteessa, jos jakelevat itseään muille myös sinkkuna. 😁
Voi ei. :( Meillä on miehen kanssa molemmilla vain vähän suhteita takana. Mies ei näytä skannaavan muita, mutta mä kyllä skannaan. Yritän kyllä peittää sen, mutta ei se täysin onnistu.
Kyllähän tuo swaippailee. Ei mua haittaa.
En ole ikinä huomannut, mitä kyllä arvostan. Jo ulkopuolisena joskus vähän etoo katsoa pariskuntaa, jossa vilkuillaan avoimen kiinnostuneena muita. Se on vaan niin epäkunnioittavan tuntuista.
Exä oli kova poika tarkistamaan muiden naisten kehon osia. Mua lähinnä hävetti sen puolesta.
En tiedä skannaileeko koska en kiinnitä moiseen asiaan mitään huomiota.
Oliko sulla jotain asiaakin?