Mitä lemmikkejä teillä on?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä ei mitään, mutta haaveilen kanista. Jännittää vaan ihan pirusti - osaanko hoitaa, entä jos se sairastuu, tulemmeko toimeen, entä jos kani vihaa minua... Ja olen siis 35-vuotias uranainen :D.
Häkin kuitenkin juuri tilasin, sekä aitauksen, ja kantokopan. Sitten pitäisi kauhusta kankeana ottaa yhteyttä kaneja myyvään ihmiseen.
Miten ihmiset uskaltavat hankkia lapsia?? :)
Mulla on aikuinen lapsi ja kun otin kaksi kissanpentua, olin myös niin hermona että ihottuma puhkesi. Näin öisin unta että joko koira söi ne kun vein ne valjaissa ulos tai ne pääsivät karkaamaan ovista ja ikkunoista. Tai kuolivat nälkään kun en muistanut ruokkia.
No, molemmat ovat terveitä ja hyvin on mennyt, en tosiaankaan unohda ruokkia, pitävät siitä kyllä itse huolen ja ihottuma parani ja koirat kierretään kaukaa.
Se on hyvän omistajan merkki että hirvittää. Oisit hyvä äiti.
1 paskakärpänen, 8 banaanikärpästä, kolibakteeri (useita), hiiri, kissa (naapurin, mutta käy aina kusemassa oveeni, kun naapuri päästää sen rappukäytävään)
Kukot ja kanat kuulostaa ihanilta...
Kolme kissaa, viljakäärme ja kuningaspyton.
Kaksi koiraa ja kisse. Haluaisin kolmannen, pienemmän koiran, mutta sen hankkiminen olisi silkkaa hulluutta... :D mies haluaisi kanin.
Kaksi maailman ihaninta kissaa <3