Mitä lemmikkejä teillä on?
Kommentit (31)
Sekarotuinen pikkukoira ja haaveilen viiriäisestä
3 koiraa, 4 kania ja 8 kanaa + kukko
Tällä hetkellä ei mitään, mutta haaveilen kanista. Jännittää vaan ihan pirusti - osaanko hoitaa, entä jos se sairastuu, tulemmeko toimeen, entä jos kani vihaa minua... Ja olen siis 35-vuotias uranainen :D.
Häkin kuitenkin juuri tilasin, sekä aitauksen, ja kantokopan. Sitten pitäisi kauhusta kankeana ottaa yhteyttä kaneja myyvään ihmiseen.
Miten ihmiset uskaltavat hankkia lapsia?? :)
Yksi iso orankinainen ja kaksi apina lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ja kaksi lasta.
mut ei noi mitää lemmikkejä oo mitä ihmettä sä teet siis ihak oikeesti oisit tyytyväinen et sä ees oot pari suhteessa
Vierailija kirjoitti:
3 koiraa, 4 kania ja 8 kanaa + kukko
onpa sul paljon lemmikki eläimiä
Hevonen, koiria, kisoja, vuohia, lampaita, kaneja, lehmä ja sitten mä heräsin.
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä ei mitään, mutta haaveilen kanista. Jännittää vaan ihan pirusti - osaanko hoitaa, entä jos se sairastuu, tulemmeko toimeen, entä jos kani vihaa minua... Ja olen siis 35-vuotias uranainen :D.
Häkin kuitenkin juuri tilasin, sekä aitauksen, ja kantokopan. Sitten pitäisi kauhusta kankeana ottaa yhteyttä kaneja myyvään ihmiseen.
Miten ihmiset uskaltavat hankkia lapsia?? :)
Ota luppakorva poika, niin tulette hyvin toimeen! Ne on super leppoisia ja kilttejä tapauksia. (pojat on oman kokemuksen mukaan leppoisempia, ja vähämmän hulluja.. Kuten naiset, ehkä johtuu menkoista?) Itsellä on kääpiö perhoskaniini, on ihan hullu! Tuhoaa paikkoja.. Edelliset kanit ei ole ollut tällaisia, tämä on minun 4 kani.. (olen itse 37v)
Kaks maatiaiskissaa ja miesvauva.
Opiskelijana en oikein voi pitää itse lemmikkiä, kun ei sille ole tarpeeksi aikaa saatikka rahaa. Perheelläni kyllä on kolme kissaa ja kaksi koiraa, joita pidän yhä yhtälailla ominani, vaikka en enää asukaan samassa talossa. :)
mul ei oo lemmikei mut mul on lumi ukko jolta pöllittii hattu ja mua ärsyttää se