Ostaisitko lihaa jos paketissa olisi kuvat?
Jos lihapaketiisa olisi kuva sisällöstä elävänä ja teurastuksesta.
Jokaisessa lihatuotteessa pitäisi olla yksityiskohtaisia, verisiä kuvia eläimen murhaamisesta. Ahdistuksen lisäämiseksi myös söpö kasvokuva eläinparasta ennen murhaansa ja lisäksi tarkka laskelma lihan vaikutuksista ilmastonmuutokseen. Se olisi loistavaa opetusta ihmisille vieraasta syy-seuraus-suhteesta. Lihaa pitäisi mainostaa sloganilla ”Meidän äiti murhaa teidän äidin ruuat”.
Kommentit (49)
Söisin. Poltan myös tupakkaa. Maailma on tuhoon tuomittu.
Parempi kun kaupassa ei myytäisi lainkaan ruokaa. Jokainen kasvattakoon, keräliköön ja metsästäköön sen mitä haluaa syödä.
Jos olen itse metsästänyt tai kasvattanut eläimen ja paloitellut sen, millä tavalla luulisit kuvan muuttavan tilannetta?
Itse asiassa olen savuhevosta ostaessa kysynyt hevosen nimeä. Minä kun olen tottunut syömään vain sellaisia eläimiä, jotka olen nähnyt elävänä.
Kyllä ostaisin.
Pitää olla aina sekaisin että sekoittaa murhan ja tavanomaisen, ihmiselle - ja myös sille saaliseläimelle- lajityypillisen toiminnan.
Hahhaa kirjoitti:
Kyllä ostaisin.
Pitää olla aina sekaisin että sekoittaa murhan ja tavanomaisen, ihmiselle - ja myös sille saaliseläimelle- lajityypillisen toiminnan.
Hah, lajityypillisen käytöksen 😁. Päivän paras!
-Vain rikokset, joita tekee tarpeeksi harva, ovat yhteiskunnassa laittomia. Siksi eläinten orjuuttamisesta ei saa länsimaissa vankeutta vaan yritystukia.-
Ostaisin, ruokahaluni vain kasvaisi entisestään.
Jos parsinavetat olisivat kiellettyjä ja jos lehmät pääsisivät ympäri vuoden ulkoilemaan. Jos kanojen elintila olisi esim nelin tai viisin kertainen nykyiseen verrattuna. Jos eläimet voisivat elää itselleen lajityypillistä elämää niin sitten voisin syödä lihaa.
Syönkin tuttavani tilalla kasvatetettuja kanoja, niillä on tilaa temmeltää ja ovat varmasti saaneet nauttia jokaisesta päivästään.🐔
Suurin ongelma on AHTAUS ja sitä kautta karsittu kaikki lajityypillinen elämä ja elämän arvo tuotantoeläimeltä.
Kuljetukset ovat ahtaita ja kaikki toiminta syntymästä kuolemaan stressaavaa ja epätyypillisiä vaistojaan noudattavalle eläimelle.
Miksi ihmiset eivät halua tähän muutosta? Mikä teitä vaivaa?
Jäi monelta lapselta aikoinaan kinkku syömättä, kun se taloon pikkupossuna tuotiin ja jouluksi teurastettiin. Vaikka varmasti tuolla possulla oli miljoona kertaa parempi elämä takana kuin kaipaa pakaste lastikon puteilla. Ihmiset eivät yleensä kestä tosiasioita. Siksi niistä ei saa puhua ja jos puhuu, on paras puolustus haukkua puhuja viherhipiksi tai idiootiksi.
Mistähän saisi metukkaa, mihin on käytetty ylämäkeen veto päällä tapettua hevosta? Hieman sitkeämpi rakenne olisi kiva.