Hyväksyisitkö tämän kumppanissasi? Peukutusketju!
Laittakaa mitä tahansa. luonteenpiirteitä, ulkoisia asioita, arvoja, tekoja jne. HUOM! YKSI OMINAISUUS PER VIESTI, niin on helpompi peukuttaa! :)
Jos hyväksyisit asian laita yläpeukku ja alapeukku jos et.
Minä.aloitan : Hyväksyisitkö jos kumppanisi tienaisi sinua vähemmän?
Kommentit (340)
Vierailija kirjoitti:
Syö epäsiististi: puhuu ruoka suussa, kastikkeet ympäri suupieliä, ahmii, mässyttää.
Tää on niin mun poikaystävä mut musta se on vaan todella suloista!
Ehkä jos ekoilla treffeillä tekis noin niin olis turn off, joissain näistä oon niin kahen vaiheilla kun on niin paljon eroa sillä, onko pitkäaikaisessa parisuhteessa vai vasta tavannut.
Toi piereskelyjuttukin (piereskelee ja nauraa) musta tosi hauskaa 1/2v yhdessä asumisen jälkeen, sitä ennen olis ollu jyrkkä nounou.
Vierailija kirjoitti:
Miehille:
Nainen ei voi/halua käyttää hormonalista ehkäisyä tai kierukkaa
Ainoastaan jos tekee abortin jos tulee raskaaksi. Tosin löytyy noita ehkäisyä käyttäviäkin naisia, joten en tiedä miksi ottaisin sellaisen, joka ei käytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille:
Nainen ei voi/halua käyttää hormonalista ehkäisyä tai kierukkaaAinoastaan jos tekee abortin jos tulee raskaaksi. Tosin löytyy noita ehkäisyä käyttäviäkin naisia, joten en tiedä miksi ottaisin sellaisen, joka ei käytä.
Sterilisaatio hyvä vaihtoehto jos ei muuten ehkäisy sovi. Tietysti vain mikäli lapsia ei tulevaisuudessa halua.
Erottuaan exästään viillellyt kätensä tikkauskuntoon ja videokuvannut sen ja lähettänyt videon exälleen suhteen loppumisen merkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaa isäksi
Vauvapalsta ja n. 40% ei hyväksy miestä, joka haluaa isäksi. Alan pikkuhiljaa ymmärtää t'män palstan ilmapiiriä...
Sille 40% olisi varmaan eron paikka, jos mies haluaa isäksi. Toisilla kun saattaa olla omasta mielestä lapset tehty ja oman elämän vuoro.
Pienyrittäjä - työpäivät voivat pahimmillaan venyä 12h mittaisiksi mutta plussana työtä tehdään kotoa käsin.
Ei saa lainkaan orgasmia yhdynnässä vaan pitää aina jatkaa käsin tms.
Ei kerro suoraan omaa mielipidettään mutta silti kiukuttelee jos toinen tekee jotain mistä itse ei pidä. Kysyessä kuitenkin kaikki on ok. Eli jeesmies tai -nainen.
Keskivartalolihavuus eli ns kaljamaha muuten hoikalla ihmisellä.
Kiroilee koko ajan, suunnilleen joka toinen sana on vittu. Kiroilee seurasta riippumatta, myös lasten seurassa tai sukujuhlissa.
Valittaa jokapäivä jostain kivusta.
Fanaattinen jalkapallon suhteen