Hyväksyisitkö tämän kumppanissasi? Peukutusketju!
Laittakaa mitä tahansa. luonteenpiirteitä, ulkoisia asioita, arvoja, tekoja jne. HUOM! YKSI OMINAISUUS PER VIESTI, niin on helpompi peukuttaa! :)
Jos hyväksyisit asian laita yläpeukku ja alapeukku jos et.
Minä.aloitan : Hyväksyisitkö jos kumppanisi tienaisi sinua vähemmän?
Kommentit (340)
Sairastanut rintasyövän jonka takia rinnat poistettu.
Pukeutuu rikkinäisiin alusvaatteisiin ja sukkiin. Käyttää liian pieniä tai isoja vaatteita, reikäisiä tai kulahtaneita.
Elämäsi rakkaus, mutta kuolemansairas. Alkaisitko suhteeseen tässä tilanteessa?
Vierailija kirjoitti:
Paljastuukin, että hän on transmies tai transnainen? Ajattelen vaan, että yksi tuttuni on kyllä niin miehen näköinen, että kukaan ei varmasti arvaisi mitään jos hän ei kertoisi.Ja minulla siis ole mitään asiaa vastaan ja olen iloinen hänen puolestaan.
Tuntisin oloni erittäin huonoksi ja seksuaalisesti hyväksikäytetyksi jos asia kerrottaisiin vasta seksin harrastamisen jälkeen. :/
Mielestäni tämä on asia joka pitäisi kertoa ennen kuin on mitään fyysistä, silloin toisella on mahdollisuus harkita asiaa ja päättää jatkaako siitä huolimatta pidemmälle.
Tavallaan jos mietin asiaa niin saattaisin hyväksyä asian, mikäli toinen muuten on juuri sellainen jonka kumppaniksi haluan, mutta jos kerrottaisiin vasta suhteen edettyä katkaisisin välit varmasti koska tuntisin oloni petetyksi.
Haisee pahalle sairauden takia.
Ei pese hampaitaan joka päivä, ei käy hammaslääkärissä. Huono suuhygienia.
Keltaiset hampaat, jos se johtuu hammasluun luontaisesta väristä. Hygienia siis kunnossa.
Puoliso tuomitaan 10 vuotta vanhasta talousrikoksesta ja joutuu vähäksi aikaa vankilaan. Itse olet tuntenut hänet viisi vuotta. Jos hyväksyt, jäät parisuhteeseen. Jos et hyväksy, otat eron.
Lyhyet hiukset naisella, ”poikatukka”
Kutsuu sinua isännäksi/emännäksi, muijaksi/äijäksi, akaksi/ukoksi vaikka ette ole naimisissa ja maatilaa ei ole näköpiirissäkään.
On tuomittu aikoinaan vankilaan taposta/murhasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei pese hampaitaan joka päivä, ei käy hammaslääkärissä. Huono suuhygienia.
Mun mies pesee hampaat ehkä 2krt/vkossa. Ei ole vaikeeta arvata että hengitys haisee ihan kamalalta. Meidän suhde niin huono ettei olla suudeltu vuosiin. Mutta kun se paha hengitys haisee kun on samassa huoneessa.
Äiti tekee ruuat, vaikka kaveri kolmekymppinen. Asuu myös käytännössä äidillään