Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jalkojen "huimaus", heikottaminen ja vapina

Epätietoinen
18.02.2018 |

Hei.

Mulla on ollut kyseiset oireet noin 10 vuotiaasta asti, tällä hetkellä olen 23 vuotias. Oireisiin kuuluu jonkinsortin "huimaus" jaloissa, heikotuksen tunne sekä vapina koko kropassa, välillä puheen tuottaminen on vaikeeta. Huimausta ei ole päässä. Kun huimaus alkaa pahentua niin olo on kuin humalaisella, käveleminen on vaikeeta ja epävarmaa sekä pohkeet ovat kireät. Jaloissa on epämielyttävä tunne lähes kokoajan, jalat eivät tunnu ns "normaaleilta". Huimaus yleensä pahenee jossain fyysisessä toiminnassa. Saattaa myös tulla ihan vaan sohvalla istuessa. En oo tavannut ketään kellä olis samantapasia oireita eikä lääkäreilläkään ole tietoa mistä tämä johtuu. Jos jollain on ideoita mistä tämä kaikki voisi johtu niin ideoita ottaisin mielelläni vastaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaassa tapauksessa magnesiumin/kalkin/ suolojen puutetta. Pahimmassa jotain diabetestyyppistä tai ms-tauti tms. 

Vierailija
2/5 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alhainen verensokeri ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epilepsiakohtaus

Vierailija
4/5 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MS-taudista olen kysynyt lääkäreiltä ja he ovat sanoneet että kyseessä ei ole tämä sairaus. Epilepsiakohtaus, en usko. Sillä en kouristele tai menetä tajuntaani missään vaiheessa. Tutkittiin myös että olisiko diabetes, sain mittaus välineet ja muut tarvikkeet sitä varten, kuitenkaan mitään ei löytynyt. 

Vierailija
5/5 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätietoinen kirjoitti:

MS-taudista olen kysynyt lääkäreiltä ja he ovat sanoneet että kyseessä ei ole tämä sairaus. Epilepsiakohtaus, en usko. Sillä en kouristele tai menetä tajuntaani missään vaiheessa. Tutkittiin myös että olisiko diabetes, sain mittaus välineet ja muut tarvikkeet sitä varten, kuitenkaan mitään ei löytynyt. 

Epilepsiassa ei aina menetä tajuntaa vaan saattaa olla hetkellinen ns. poissaolokohtaus jolloin saattaa juurikin raajoissa tuntua nykinää tms. ja puheentuotto on vaikeaa. Ja usein epilepsia alkaakin lapsuudessa. Kannattaa lukea tuosta aiheesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme