TOUKOJEN TIISTAI
Varmaan eka kerta , kun aloitan pinon. Ilmeisesti toukokuisilla on hyvä yö takana, kun kukaan ei ole vielä kirjoittanut. Aika matelee eteenpäin. Menis nyt pari viikkoa nopeasti. vauvaa varten kaikki on valmiina, työtkin on
- ihme kyllä - saatu tehtyä ja vain odottamista nyt tiedossa loppuviikoiksi. No, huomenna sentään menen kampaajalle, kun ei tuota ulkomuotoa varmasti heti vauvan synnyttyä tule mietittyä. Mitä te muut puuhailette näinä loppuviikkoina? Yritän kyllä nyt touhuta jaksamiseni mukaan esikoisen kanssa mahdollisimman paljon. Tuo jaksaminen kun vain ei ole huippuluokkaa.
En yhtään muista, mitä edellisestä pinosta piti kommentoida.
Hyvää tiistaipäivää kaikille masukkaille!
Kommentit (24)
Hei !
Tohon sykkeeseen vai kommentia et, meille tulossa tyttö ja syke ollut aina päälle 150... olisko sillä jotain merkitystä ???
Onpa hyvä että palattiin taas arkeen ja kevyempiin ruokiin. Tuntuu että noi pääsiäispyhät oli yhtä herkuttelua! Käytiin syömässä mun äitillä ja kotonakin oli kauheesti hyvää syötävää kun meillä oli vieraita.
Tänään oli (taas) neuvola ja nyt oli painoakin tullu...
Rv 37+3
paineet 125/75
painoa 1000g/vk!!! (yhtensä n. 9kg)
hemppa 126 (noussu ihan kivasti kun oli viimeeks 113)
sf 35 (pomppasi yläkäyrille)
tytön sykkeet n. 150
vauva rt:ssä, peppu vasemmalla ja jalat oikeella, pää kiinnittyneenä
Sanoin neuvolantätillekin että mulla ei oo mitään kiirettä synnyttämään. Onpahan muutaman viikon vielä vähän helpompaa tää elämä =) Suppareita on aina välillä, muttei mitenkään merkittävästi.
Joku muukin oli menossa huomenna kampaajalle, eikö ookin ihana saada hiukset näteiksi ennen synnytystä?
Viime viikolla kävin kasvohoidossa ja aattelin vielä värjäyttää ripset ja kulmat niin ei tartte meikkailla.
Lähenpä lukemaan kun kävin kirjastossa lainaamassa ison pinon kirjoja. Musta on tullu ihan lukutoukka =)
Iisamaari + tytsy 37+3
Päivä oli touhua täynnä ja juur vasta tulin kotiin. Tänään oli tutustuminen synnäriin... oli aika kolkko paikka ja kätilöt oli tuiman näköisiä. No, onneksi sinne ei ole tarkotus asumaan mennä ;) Nyytti sieltä vaan haetaan ja sitten pääseekin jo pois... :)
Ehtoo meni kaupoilla kierrellen ja ystävän luona. Mökilläkin kävin katsomassa onko kaikki ok ja matkalla oli tiellä kolme valkohäntäpeuraa. Kurkia ja joutsenia näkyi myös paljon päivän mittaan. Kevät on hienoa aikaa!
Niin, pitää vielä siitä sanoa, kun mies sanoi vastasyntyneistä (kun tutustumiskäynnillä nähtiin), että on ne pieniä. Itse on sitä mieltä, että ne on ihan riittävän suuria, kun ajattelee että sellainen pitäisi tosiaan ulos itsestään pungertaa. On se vaan erikoista touhua lopulta... Kyllä siitä sitten kai selviää. Siitä suoriuduttuaan voi kai itsekin todeta, että pienihän se vauva on :)
Hyvää yötä ja levollisia unia!!!
L81 + vaavi rv 35+0
Hei!
Ihan olen päivistä sekaisin, kun täällä kotona kökkii ja sitten kun oli tuo pääsiäinenkin.
Kaiken flunssailun lisäksi eilen illalla kipeytyi leuan alta imusolmukkeet. Liekö siitepölystä johtuvaa? Varsinaisesti en ole millekään erityisen allerginen, riippuen vuodesta siitepölyt vaikuttavat tai eivät? Saakohan noita allergia lääkkeitä popsia näin raskaana ollessa? Täytyy asiasta varmaan kysäistä huomenna, kun on neuvolalääkäri.
Koulutehtäviä täällä olen yrittänyt naputella. Tietokone on vain nähnyt jo parhaat päivänsä ja päätti mun ilokseni alkaa sammuttamaan itseään aina silloin kun tallennan Wordissä aikaan saannokseni. Saa olla tarkkana, että aikaansaannokset on jossain edes tallennettuna. Täytyy varmaan miettiä tosissaan uuden koneen hankkimista...tylsää, että tällainenkin menoerä tähän tulee. No onneksi tuo mies työnsä puolesta ymmärtää näistä masiinoista, mä olen jatkuvasti ihan sormi suussa.
Vitsi kun tulisi jo perjantai...silloin on aikaa sitten vain odotella, että koskas se nyytti saadaan syliin. Varmaankaan ei ole mitään ongelmia kuluttaa aikaa, pyykkiä, tiskiä, netissä surffailua ja viimeiset hetket omaa rauhaa... Kaiken näköistä pientä tekemistä tästä kämpästä varmasti löytyy.. Uskon, että viikot kuluvat suhteellisen nopeasti. Viimeiset kolme neljä viikkoa on ainakin mennyt todella nopeasti.
Mies tulee aivan kohta töistä...ja muutenkin on pakko nousta tästä koneen äärestä pois, kun selkää pakottaa tämä istuminen.
Hyvät voinnit!
auringo + (mahdottomasti riehuva) pampero 35+5