Onko turn off, jos miehen sukunimi on Makkonen?
Kommentit (25)
Ei nimi miestä pahenna jos ei mies nimeään. Mun mielestä sukunimi Sulonen on hiukka huvittava kaksimetrisellä ja suht kirveellä veistetyllä miehellä.
No ei välttämättä, itse asiassa ei ollenkaan. Ehkä joku "Kyrpäläinen" tai "Kakkapää" sen sijaan saattaisi olla jonkinmoinen turn-off, mutta mitäs ihminen nimelleen voi. Ei nimi miestä pahenna.
Ei. Tai sit on aika hauska, jos sen etunimi on Kari. Mut ei kai sitä ihmistä pelkän nimen perusteella kukaan valitse.
Makkoset on ihan parhaita.
Eikä ne seurustele nynnyjen tai ääliöiden kanssa.
No ei, koska ei kenenkään naisen tarvitse enää sitä miehen sukunimeä ottaa.
Ystäväni miehen sukunimi on Junttila. Miestä hävettää hirveästi tämä. Heidän lapsilla on ystäväni eli äitinsä sukunimi. Asuntonsa oven postiluukkuun laitettiin myös ystäväni sukunimi.
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni miehen sukunimi on Junttila. Miestä hävettää hirveästi tämä. Heidän lapsilla on ystäväni eli äitinsä sukunimi. Asuntonsa oven postiluukkuun laitettiin myös ystäväni sukunimi.
Miksei mies ota vaimon sukunimeä?
Häh, mitä vikaa Makkosessa? Sukunimi kuin sukunimi.
Vierailija kirjoitti:
Makkonen antanut taas pakit jollekin vosulle ja kostaa näin.
Vierailija kirjoitti:
Makkoset on ihan parhaita.
Eikä ne seurustele nynnyjen tai ääliöiden kanssa.
Jees! Samaa mieltä. Mun mies on Makkonen :D.
Miehen nimi on ihan se ja sama kunhan mies ei sitä itse nolostele. Minä en itse kuitenkaan meinaa enää nimeäni vaihtaa mihinkään, menin naimisiin tai en. Lapsetkin on jo tehty.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan ei Minkkinen.
Mitä vikaa Minkkisessä?
Ihan hyvä sukunimi.
Meille tuli töihin yksi kuuma herra ja olin jo mielessäni haaveillut salasuhteesta koska ukko ei tee kotona muuta kun syö vaikka adhd lapset juoksee mutta sitten se kuumis mies esitteli itsensä Tarmo Kakkinen (etunimi muutettu) ja silloin kyllä lörpähti ja jätin kaikki hekumalliset haaveet siihen
Vierailija kirjoitti:
Ja lempinimi Köntsä?
Saitko pakit Makkoselta?
Voi pientä.
Vierailija kirjoitti:
No on se aika ruma nimi.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan ei Minkkinen.
Ootteko vähän tyhmiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on se aika ruma nimi.
Ootsä jotenkin vammanen ?
Jos se on erään H-nimisen naisen sukunimi niin kyllä, massiivinen turn-off
Puhutko itsestäsi?