Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

X FACTOR SUVI EI PÄÄSTÄNYT HUIPPULAULAJAA JATKOON

Vierailija
17.02.2018 |

TÄMÄ NAINEN OLISI KUULUNUT JATKOON.

Oli ilmeisesti liian kovatasoinen suomeen ja sitten pitää vielä dissata.

Kyllä olin järkyttynyt Suvin ja MG:n asenteesta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä mitään huippulaulajia ole ja jos onkin niin huipulle pääsee helpommin jotain muuta kautta, kun kykykisasta.

Vierailija
2/16 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Laura!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä mitään huippulaulajia ole ja jos onkin niin huipulle pääsee helpommin jotain muuta kautta, kun kykykisasta.

No kyllä tuo laulaja on huippulaulaja, kuuntele ny sen ääntä. Pesee monta suomalaislaulajaa oikealla taidolla. Suomessa ei tuollasia ääniä ole , kun ulkomailla löytyy montakin.

Vierailija
4/16 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuota mäkin ihmettelin. Jotenkin tuntui, että omista ennakkoluuloista johtuen ei antanut mennä jatkoon. Suvi tykkää "nätisti ja ennakkoarvattavasti" esiintyvistä kilpailijoista. Tuo oli liian erikoinen ja silmille hyppäävä. Mun mielestä kyllä sopi tuohon esitykseen tuo eläytyminen. Ja olisihan sitä voinut sitten treenata toiseen suuntaan muissa lauluissa.

Vierailija
5/16 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Get over it kirjoitti:

Hei Laura!

Hei Suvi!

Vierailija
6/16 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana käheä rokkiääni. Olis saanut päästä jatkoon! Hyi Suvi, senkin puolueellinen iskelmähannaaja.

Vierailija
7/16 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tuota mäkin ihmettelin. Jotenkin tuntui, että omista ennakkoluuloista johtuen ei antanut mennä jatkoon. Suvi tykkää "nätisti ja ennakkoarvattavasti" esiintyvistä kilpailijoista. Tuo oli liian erikoinen ja silmille hyppäävä. Mun mielestä kyllä sopi tuohon esitykseen tuo eläytyminen. Ja olisihan sitä voinut sitten treenata toiseen suuntaan muissa lauluissa.

Itse veikkaan juuri tuota ennakkoasennetta. Todella törkeää että katsotaan kuinka toinen eläytyy kappaleeseen ja vetää itsevarmasti niin ei muka kelpaa. Ehkä ulkonäkö oli osasyy, ja todella epäammattimaista kutsua toista pelottavaksi. 

Kuitenkin, X factorissa pitäisi nimenomaan ottaa sellaisia henkilöitä joilla on hyvä ääni, ja sitten treenata siitä eteenpäin omaa tyyliä ja olisi voitu auttaa tätäkin naista menemään eteenpäin. (eikai kukaan odota valmista pakettia Xfactoriin!?)

Sen sijaan otetaan friikkejä persoonia mukaan laulukilpailuun, mulla ainakin meni hermo ja pahasti. Suvin asenne on pelottava.

Vierailija
8/16 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskinkertainen hiukan humalainen karaokeulvonta tuli mieleen.

Vierailija
9/16 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Get over it kirjoitti:

Hei Laura!

Hei Suvi!

Suvi on keikalla paraikaa, tuskin joutaa lavalta palstailemaan.

Vierailija
10/16 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetää hyvin Dog Days are Overiakin...

Vierailija
11/16 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikeasti lahjakas, niin kyllä se pääsee "pinnalle" ilman x factorin jatkopaikkaakin, tuskin tästä ohjelmasta tälläkään kaudella mitään tähtiä löytyy.

Vierailija
12/16 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskinkertainen hiukan humalainen karaokeulvonta tuli mieleen.

Joo ei mikään ihme että suomesta ei löydy huippulaulajia, jos tuo oli sinun mielestäsi keskinkertainen :DD

Kuunteles tämä , minkä he päästivät jatkoon: 

Siinä varmaan sinun mielestä oikein kunnon selväpäinen huipputasoinen laulaja :D

Vierailija
13/16 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauhea ääni. Oli myös Suvin mielestä pelottava, ehkä samantapainen kuin se yksi hullu naislaulaja joka yritti johonkin Idolsiin joskus... en muista nimeä.

Vierailija
14/16 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kauhea ääni. Oli myös Suvin mielestä pelottava, ehkä samantapainen kuin se yksi hullu naislaulaja joka yritti johonkin Idolsiin joskus... en muista nimeä.

Ibi Love

Vierailija
15/16 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelin minäkin. Aalto oli ihan oikeassa että oli illan parhaimmistoa.

Vierailija
16/16 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi on aika hapan kaikkia kohtaan. Kyllä olen pöyristynyt että ei päässyt jatkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän