Olen palstan ainoa tyhmä ja huonosti tienaava
Viestien perusteella täällä on suurimmalla osalla akateeminen koulutus, vähintään 140 äo ja viiden tonnin palkka on huono. Mä olen täällä ainoa normaali tavallisesta elämässä, palstalla tyhmä ja köyhä.
Kommentit (8)
Päin vastoin. Jo yleensäkään elät muilla kuin sosiaalituilla, niin poikkeat tämän palstan suurimmasta osasta kirjoittajista.
Mun äo on tosiaankin 146, mutta olen 100% invalidi ja siis köyhä. Exä jätti kun sairastuin. Nyt myös parikymppiset tytöt ovat sairastuneet (perinnöllistä?). Eli lujaa menee 😪
Ap, älä möyri siellä itsesäälissä, se on vastenmielistä. Siitä ei ole apua itsellesi ja muita se vain ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Mun äo on tosiaankin 146, mutta olen 100% invalidi ja siis köyhä. Exä jätti kun sairastuin. Nyt myös parikymppiset tytöt ovat sairastuneet (perinnöllistä?). Eli lujaa menee 😪
Ap, älä möyri siellä itsesäälissä, se on vastenmielistä. Siitä ei ole apua itsellesi ja muita se vain ärsyttää.
Ap taisi olla sarkastinen. Sinulla on kova tilanne. Riittääkö yhteiskunnan tuki tilanteessasi?
Vierailija kirjoitti:
Viestien perusteella täällä on suurimmalla osalla akateeminen koulutus, vähintään 140 äo ja viiden tonnin palkka on huono. Mä olen täällä ainoa normaali tavallisesta elämässä, palstalla tyhmä ja köyhä.
:-DD Täällä on vaikea tulla muunlaiseen tulokseen.
Ap, normaalia elämää on reilusti yli 5k kuukausipalkka ja pariskunnalla siis reilusti yli 10k...ilman akateemista loppututkintoa... Äo:n määrittäjät ovat itsestään epävarmoja nillittäjiä, joiden täytyy jollakin mittarilla saada itseään esille. Näppäriä ovat korkeine lukuineen mutta usein sosiaalisesti kyvyttömiä ja omaa peilikuvaansa rakastavia.
Olet