Suomen Surkein Kuski 2018
https://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/suomen-surkein-kuski/uutiset/artikke…
Keskustelua aiheesta.
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
veikkauksia kehiin: kuka on tämän vuoden surkein?
Itse veikkaan niitä huivipäisiä tyttöjä
Onko se apukuski pilvessä? Silmät puolitangossa jatkuvasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mä tykkään, aika hyviä vinkkejä saa myös omaan ajamiseen.
kuten pikkujutut peilien ja penkin säätäminen ennen ajoa. ja kunnon jarrutukset
Ne samat vinkit tuli siellä autokoulussa, jos muistat.
Autokoulussa niitä ei päässyt näin konkreettisesti näkemään
Se naispoliisi siinä on ilmiömäinen pedagogi. Hän kun istahtaa autoon apukuskiksi niin järjestään kaikki parantavat suoritusta 90% samantien. Tosin varmaan on poliisin auktoriteetillakin vaikutusta.
Olisin varmaan itsekin tuollainen ellen olisi ottanut lisätunteja niiden autokoulun pakollisten lisäksi. Nyt sujuu ihan hyvin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kait nyt kukaan selvinpäin noiden kyytiin menisi!!??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kait nyt kukaan selvinpäin noiden kyytiin menisi!!??
heheheeee!
Miten nuo tuossa ohjelmassa painaa jarrua vasurilla? Useempi tämmönen näytetty. Vai onko nää niitä jotka ajaa automaatilla kaksjalkaisesti?
Tulee hirveä myötähäpeä, kun katselee tätä Siniä ja hänen lapsellista esiintymistään. Voi tsiisus!
Onko ihan pakko tehdä itsestään tuollainen pelle. Luuleeko se olevansa kovinkin uskottava? Tosi ällöttävä ihminen ja kaiken huipuksi rumakin vielä.
Minä Sininä hankkisin itselleni jotain apua mielenterveyden yksiköistä. Ei voi olla tervettä, että ihmisellä on noin kauhea esiintymishalu ja vielä negatiivisessa mielessä. Mahtaa olla hienoa etsiä esim. työpaikkaa tuolla habituksella. Sääliksi käy.
Ihmetyttää se, mistä nämä kuskit ovat ylipäätään saaneet korttinsa? Sellaiset kortin myöntäjät pitäisi panna viralta pois ja ennen sitä tutkia, mitä he ovat saaneet vastapalvelukseksi.
No ei tarvitse haukkua noin rumasti kuitenkaan, siinä tehdään viihdeohjelmaa. Siellä on parikin sellaista, joista ei millään lailla tule kuskeja. Varmaan hankala välitä heidän välillään. Ehkä se varovaisempi ja järkevämpi tulee toiseksi ja Sini "voittaa".
Aina hämmentää, että joku on niin silmin nähden gay. Vai onko se sitten rooli päällä, kun halutaan julkisuuteen. Hauskoja tyyppejähän ne on Nikot ja Marcot, itse tykkään vaikka olenkin nainen.
Surkein ohjelma kirjoitti:
Tulee hirveä myötähäpeä, kun katselee tätä Siniä ja hänen lapsellista esiintymistään. Voi tsiisus!
Onko ihan pakko tehdä itsestään tuollainen pelle. Luuleeko se olevansa kovinkin uskottava? Tosi ällöttävä ihminen ja kaiken huipuksi rumakin vielä.
Minä Sininä hankkisin itselleni jotain apua mielenterveyden yksiköistä. Ei voi olla tervettä, että ihmisellä on noin kauhea esiintymishalu ja vielä negatiivisessa mielessä. Mahtaa olla hienoa etsiä esim. työpaikkaa tuolla habituksella. Sääliksi käy.
Ihmetyttää se, mistä nämä kuskit ovat ylipäätään saaneet korttinsa? Sellaiset kortin myöntäjät pitäisi panna viralta pois ja ennen sitä tutkia, mitä he ovat saaneet vastapalvelukseksi.
Sini on kyllä varsin hyvännäköinen tyttö. Tosin äänenkäytössä olisi vielä miettimistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Voittaja" ei voi olla kukaan muu kuin Sini. Ellei sitä poisteta ohjelmasta. Eiks niinkin käynyt joskus aiemmin että kaikkein toivottomin laitetaan kesken pois
Oliskos se viime kaudella kun iäkkäämpi vähän dementoitunut rouva lähetettiin pois todeten, että mukamas kehitystä oli tapahtunut, kun oli annettu vähän teho-opetusta. Se rouva oli täysin pihalla ajamisesta, eikä tuntunut omaksuvan mitään.
Olis kaikille turvallisempaa, ettei tuollaiset Sinit olis liikenteessä. Miten hän on edes voinut saada ajokortin? :'(
Vierailija kirjoitti:
Olis kaikille turvallisempaa, ettei tuollaiset Sinit olis liikenteessä. Miten hän on edes voinut saada ajokortin? :'(
Veikkaanpa, ettei ajo-opettaja enää kestänyt vaan antoi sen kortin päästäkseen moisesta kälättimestä eroon.
Kyllähän tämä Sini on todella epämiellyttävän näköinen ja käytös on aivan per*eestä. Joko hän todella on pahasti vinksahtanut, vai voiko tuollaista tyhmyyttä enää edes näytellä.
Tämä Jussi Pohjonen on luku sinänsä: kehuskelee vaan näitä hengenvaarallisia kuskeja. Kehuskeleekohan enää kun tällaiset sinit tappavat liikenteessä vaikkapa pienen lapsen.
Olen sitä mieltä, että tältä naikkoselta pitää ainakin ottaa kortti pois. Jos aikoo takaisin saada, autokouluun sitten. Ja oikeaan autokouluun, jossa opetetaan auton käsittelyäkin.
Eikö tosiaan opettaja ja katsastusinssi ollenkaan joudu vastuuseen tollaisille myönnetystä ajoluvasta?
Sini ainakin näyttää vetävän roolinsa ihan yli. Surkeat ajotaidot joo, mutta kukaan ajokortin omaava ei voi olla noin välinpitämätön. Mutta luultavasti osa on ihan oikeasti surkeita kuskeja, jotka haluaa oppia ajamaan paremmin.