Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskustelua älykkyydestä -Sinkkunes äö 164 haastaa

Vierailija
17.02.2018 |

Mitä se on, miten se ilmenee.

Teidän vuoro. Koetko itse olevasi älykäs, vaikka älykkyysnumerosi ei olisikaan korkea?

Rakkaudella,

Sinkkumies

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkunessin hirviö nukahti.

Vierailija
42/65 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo paljon tästä palstasta nämäkin mammojen älykkyysosamäärää mollaavat vastaukset. Korkea älykkyysosamäärä on hyvä asia, ihminen on monella lailla lahjakas ja hyvä halutessaan, kykenee kehittymään huipuksi millä alalla hyvänsä jos harjoittelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä jollain ÄO:lla on normaalissa elämässä? Vai olenko vain ainoa, jota ei edes kiinnosta tietää omaa älykkyysosamääräänsä? Oletan sen kuitenkin olevan ihan normaalin rajoissa. Ymmärrän, jos sitä testataan vaikka epäiltäessä älyllistä kehitysvammaisuutta tai jotain muuta neurologista ongelmaa.

Vierailija
44/65 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumies aina vain heittelee asiayhteyteen liittymättömiä, satunnaisia lauseita ja jankkaa. Sitten erehtyy vieläpä luulemaan jankkaamistaan hyväksi argumentoinniksi ja/tai huumoriksi. Fail. 

Minäkin ehdotan, että kukaan ei enää kommentoi tuo sontaläjän ketjuihin yhtään mitään. 

Vierailija
45/65 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo paljon tästä palstasta nämäkin mammojen älykkyysosamäärää mollaavat vastaukset. Korkea älykkyysosamäärä on hyvä asia, ihminen on monella lailla lahjakas ja hyvä halutessaan, kykenee kehittymään huipuksi millä alalla hyvänsä jos harjoittelee.

Minua kiinnostaisi tietää, miten Sinkkumiehen "älykkyys" ja "lahjakkuus" muka ilmenevät. Ainakaan hänen kirjoituksissaan ja argumentointitaidoissaan kumpikaan ei näy millään tavalla.

Vierailija
46/65 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen edelleen tätä mieltä:

"Älykäs ihminen selviää tilanteista, joihin viisas ei edes joudu"

Vierailija
47/65 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matemaatisesti lahjakkailla ei ole hyvää tunne älyä. Eikä hyvää ihmis tuntemusta.

Vierailija
48/65 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi tietää, miten Sinkkumiehen "älykkyys" ja "lahjakkuus" muka ilmenevät. Ainakaan hänen kirjoituksissaan ja argumentointitaidoissaan kumpikaan ei näy millään tavalla.

Sinkkumies on tehnyt keksintöjä.

Vierailija
49/65 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matemaatisesti lahjakkailla ei ole hyvää tunne älyä. Eikä hyvää ihmis tuntemusta.

Puhumattakaan yhdyntä virheistä.

Sinkkumies

Vierailija
50/65 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aö on 420

Vierailija
51/65 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkunes ja älykkyysnumero, heh. Viittaavat kylläkin alle 90 pisteen ÄO:hon.

Terkuin nainen, jolla neuropsykologin lausunnon mukaan ÄO 150.

Ihailtava numero.

Sinkkumies

Vierailija
52/65 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkunessin hirviö nukahti.

Yöllä nukutaan. Päivällä kirjoitetaan. Olen kuitenkin otettu, että olet heti aamusta ollut minusta kiinnostunut ..

Sinkkumies

Vierailija
53/65 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis haluanko loukata keskinkertaista kirjoittajaa?

No, en halua.

Sinkkumies

Vierailija
54/65 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee tästä sinkkumiehestä mieleen rodelin morsomies. kirjoittaa yhtä lyhyesti.

Vierailija
55/65 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkin aina epäillyt ettei nimimerkki Sinkkumies ei ole ns. terävin kynä penaalissa mutta tämä aloitus ja otsikko kyllä vahvistavat viimeisetkin epäilyt.

Älykkäällä on varaa tehdä itsestään tyhmä.

Sinkkumies

Vierailija
56/65 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:llä tullut vahingossa ykkönen tuohon äo:nsa eteen. Sen oikea äo on siis 64, tosin saattaa sekin olla liian korkeaksi mitattu oikeaan äo:honsa verrattuna.

Ei Ap puhunut mitään äo:staan vaan äö:stään.

Vierailija
57/65 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumiehellä oli sen verran monta kirjoitusvirhettä otsikossa, että ei enää mene autocorrectin piikkiin. Äö:si olkoon mitä vaan, äo:ni on silti korkeampi kuin sinun. Sori siitä.

Vierailija
58/65 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun aö on 420

Good for you.

Sinkkumies

Vierailija
59/65 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumiehellä oli sen verran monta kirjoitusvirhettä otsikossa, että ei enää mene autocorrectin piikkiin. Äö:si olkoon mitä vaan, äo:ni on silti korkeampi kuin sinun. Sori siitä.

Ei kukaan sen piikkin ole laittanut mitään, van langaton joskus kirjoittelee mitä sattuu. En viitsi tuota van korjata, kun se on hyvä esimerkki.

Sinkkumies

Vierailija
60/65 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄO:ni on noin 135, mutta olen viisaampi kuin monet minua älykkäämmät. Olen valmis todistamaan sen tässä ketjussa. Kysykää kysymyksiä :).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan