Keskustelua älykkyydestä -Sinkkunes äö 164 haastaa
Mitä se on, miten se ilmenee.
Teidän vuoro. Koetko itse olevasi älykäs, vaikka älykkyysnumerosi ei olisikaan korkea?
Rakkaudella,
Sinkkumies
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsevarmuus ei tietääkseni ole sama kuin älykkyysosamäärä.
Kumpi on tärkeämpää?
Sinkkumies
Itsevarmuus joka perustuu oikeaan älykkyyteen on yleensä tärkeämpää, mutta mistäs minä tiedän. Yleensä erittäin älykkäät eivät oikein osaa samaistua normijamppaan.
Samaistutko sinä heihin?
Sinkkumies
Sinkkumiehen äo vastaa siis Stephen Hawkingia ja Steve Jobsia. Yritän nyt kuvitella nämä kaverit netin anonyymikeskusteluun vakuuttelemaan älykkyyttään. En onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumiehen äo vastaa siis Stephen Hawkingia ja Steve Jobsia. Yritän nyt kuvitella nämä kaverit netin anonyymikeskusteluun vakuuttelemaan älykkyyttään. En onnistu.
Tähän ei älykäs vastaisi.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Mun aeiouäö on 387
T:kinkku
Oikeastaan yritän auttaa teitä, mutta sitä ei hölmömpi tajua.
Sinkkumies
Minkä älykkyystestin teit? Saitko tasaiset pisteet jokaiselta älykkyyden osa-alueelta vai oletko tavallinen monni jollain osa-alueella?
-Henkilö joka suunnittelee älykkyystestejä.
Mikä elämässä on tärkeää?
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Minkä älykkyystestin teit? Saitko tasaiset pisteet jokaiselta älykkyyden osa-alueelta vai oletko tavallinen monni jollain osa-alueella?
-Henkilö joka suunnittelee älykkyystestejä.
Matemaattinen osaaminen on vahvaa, jonka olen palstallakin osoittanut. Ihan kysymyksiin vastaten. En kuitenkaan usko sen mittaavan koko älykkyyttä ..
Sinkkumies
Olisin odottanut enemmän vastauksia, mutta ilmeisesti asiallista uskallusta ei ole.
Sinkkumies
Puhutaanko täällä nyt äo:sta vai verenpaineesta? Aattelin vaan ku noita lukuja kattelee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Mutta sinä vastasit.
Vierailija kirjoitti:
Puhutaanko täällä nyt äo:sta vai verenpaineesta? Aattelin vaan ku noita lukuja kattelee...
No mä katson kelloa. Vauva palsta sulkeutuu 23, joten se siitä. Tietoa on kuitenkin varmasti monella kirjoitajalla. Enemmän kuin minulla.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Mutta sinä vastasit.
Niin vastasin. Haluatko synkän vai iloisen vastauksen?
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Mikä elämässä on tärkeää?
Sinkkumies
No ei ainakaan tämä.
Mutta sinkkuuteenkin on syynsä, niinkuin kaikki äo > 100 (ei vastaa äö 164, joka ei verrattavissa äo:hon millään tasolla) ymmärtää.
Sinkkunes ja älykkyysnumero, heh. Viittaavat kylläkin alle 90 pisteen ÄO:hon.
Terkuin nainen, jolla neuropsykologin lausunnon mukaan ÄO 150.
Sinkkunes äö 164
Mun älykkyysnumero on 186.
T. Sinkkunaen
Munkin äö nummero nousee jokaise kaljan jäkeen 20 lukua.
Ihan helvetin fiksua porukkaa! 😁
Olenkin aina epäillyt ettei nimimerkki Sinkkumies ei ole ns. terävin kynä penaalissa mutta tämä aloitus ja otsikko kyllä vahvistavat viimeisetkin epäilyt.
Ehdotan, että tästä lähtien kukaan ei enää vastaa tämän tyypin ketjuihin. Mikä ihmeen tyyppi tuo edes on? Luulee olevansa hauska ja fiksu, vaikka oikeasti on vain tökerö ja jankkaava.
Itse aloitan tämän tyypin juttuihin reagoimattomuuden... NYT.
Mitä hyötyä on korkeasta älykkyysosamäärästä, jos sivistys, käytöstavat ja sosiaaliset taidot puuttuvat?
Ap kirjoittaa "äö", mikä ei ainakaan kovin suuresta sivistyksestä kerro.
Mun aeiouäö on 387
T:kinkku