Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä miten outoa kun en päästänyt sisään tuttuja jotka soitti summeria ja puhelimella

Vierailija
17.02.2018 |

En oo ehtinyt siivota ja itse halusivat mulle kylään.

Vartin soittivat.

Oon kyllä täällä pimeässä loppu illan.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole outoa. Kotiinsa ei tarvitse päästää ketään jos ei halua.

Vierailija
2/30 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En avannut tädilleni ovea, kun ei ollut sovittu etukäteen. Oli päässut livahtamaan jonkun perässä porraskäytävään. En avannut sisarelleni , joka oli käymässä toisesta kaupungista, enkä miesystävälleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää päästäkö koskaan ketään kotiinne

Vierailija
4/30 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa ja epäkohteliasta käytöstä molemmilta osapuolilta.

Vierailija
5/30 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivat tulleet teelle ja tuoneet jotain kirjoja mutten ole ehtinyt siivota.

Sammutin valot niin eivät mäe mua.

Aattelin et ne varmaan pyytää rahaa mutten kehdannut sanoa etten halua antaa kun juuri sain sossulta 2 viikon rahat. Ne kyseli mun sossukäynnistä kun nähtiin.

Vierailija
6/30 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin hyvin tehdä myös noin. Vierailijat ilmoittakoot tulostaan hyvissä ajoin.

Plus että olisin tähän aikaan jo asennoitunut rauhalliseen iltaan ja ehkä jo suunnitellut jonkun leffan katsomista/kirjan lukemista ja sosialisointi tuntuisi hirveän vaivalloiselta (olen introvertti ja sosiaaliset tilanteet on mulle hirveän kuormittavia).

Vierailija
7/30 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen huumediilaajiksi tuollaisista tapauksia

Vierailija
8/30 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmeissäni tuollaisesta. Meille saa sukulaiset ja ystävät tulla milloin vain. Kun kävisivät enemmän.

Vierailija
9/30 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En avannut tädilleni ovea, kun ei ollut sovittu etukäteen. Oli päässut livahtamaan jonkun perässä porraskäytävään. En avannut sisarelleni , joka oli käymässä toisesta kaupungista, enkä miesystävälleni.

Jos minä olisin miesystäväsi ja saisin tietää että et avaa ovea minulle niin jättäisin sinut heti.

Jos olisit siskoni niin katkaisisin välit sinuun. 

Jos olisit joku muu sukulaiseni niin unohtaisin että olet edes olemassa.

Vierailija
10/30 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisivat tulleet teelle ja tuoneet jotain kirjoja mutten ole ehtinyt siivota.

Sammutin valot niin eivät mäe mua.

Aattelin et ne varmaan pyytää rahaa mutten kehdannut sanoa etten halua antaa kun juuri sain sossulta 2 viikon rahat. Ne kyseli mun sossukäynnistä kun nähtiin.

Halusivat sulta rahaa?

Mitä helkutin porukkaa te oikein olette?

Vierailija
11/30 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään avaisi ovea paitsi jos olisin juuri sattumalta siivonnut koko kämpän. Ja vaikkei olisikaan tosi likaista jne niin hävettää jos olis epähuomiossa jotain outoa tai yksityistä jäänyt esille.

Vierailija
12/30 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en avaa kellekään, jonka kanssa en ole sopinut etukäteen. Äitini ja veljeni ovat poikkeus.

Vierailija
13/30 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika noloa jos ne näki että sulla oli valot ja sitten ne sammui. Vaikuttaa jonkun mielenterveysongelmaisen touhulta.

Vierailija
14/30 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin käsittämätöntä tuollainen kyyhötys ja piilottelu.

Vierailija
15/30 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistavaa jos joku on mun oven takana. Yleensä en avaa ovea. Hiivin katsomaan ovisilmästä enkä avaa kuin parille harvalle, mutta en halua niitä kyllä sisälle. Rasittavaa seurustella ihmisten kanssa.

Vierailija
16/30 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minä olisin miesystäväsi ja saisin tietää että et avaa ovea minulle niin jättäisin sinut heti.

Mistäs sä tiedät, että ollaanko kotona? Mä en kerran avannut ovea, kun olin saunassa ja kun soitettiin jälkeenpäin, sanoin rehellisesti, että olin saunassa, sen valehtelin, että en kuullut ovikelloa. Mä luulin, että on kaupustelija, kun ei oltu sovittu mitään. Sitä paitsi jos ei oikeasti ole kotona, katkaisetko välit? Mä en esim. jumpassa tai iltakursseilla pidä puhelinta päällä, joten voi mennä pari tuntia, etten soittele edes takaisin.

Vierailija
17/30 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä siinä hirveästi menettäisi jos ihminen joka yrittää tunkea väkisin käymään ilmoittamatta etukäteen eikä ymmärtäisi oman rauhan tarvettani laittaisi välit poikki.

Vierailija
18/30 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kyllä sairasta porukkaa. Yksin pimeässä ahdistuneena kuunnellaam ovikellon soittoa. Huh huh

Vierailija
19/30 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tuollainen 15 minuutin summerin soittosessiokin aika outoa. Lisättynä vielä puhelimen rimputtelulla. Kai sitä vähemmästäkin tulisi tajuta ettei kotona olla / tulla avaamaan.

Vierailija
20/30 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on kyllä sairasta porukkaa. Yksin pimeässä ahdistuneena kuunnellaam ovikellon soittoa. Huh huh

Mitä sairasta siinä on ettei halua ottaa vastaan vieraita jotka eivät ole ilmoittaneet tulostaan? Minusta on itsestäänselvää ettei kenenkään luo mennä ilmoittamatta (paitsi ehkä jos varmasti tietää siitä toisesta ettei sitä haittaa yllätysvieraat).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi