Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä miten outoa kun en päästänyt sisään tuttuja jotka soitti summeria ja puhelimella

Vierailija
17.02.2018 |

En oo ehtinyt siivota ja itse halusivat mulle kylään.

Vartin soittivat.

Oon kyllä täällä pimeässä loppu illan.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmeissäni tuollaisesta. Meille saa sukulaiset ja ystävät tulla milloin vain. Kun kävisivät enemmän.

Oikeasti? Jos tänne pärähtäisi ilmoittamatta kylään niin saattaisin olla haisevana ja yövaatteissa siivoamassa kämppää. Kotipaikkakunnalla oli ihan tavallista että sukulaiset tupsahtivat ilmoittamatta kylään, se oli ahdistavaa. Kodin piti olla aina tiptop jos joku vaikka tulee kahville.

Vierailija
22/30 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää päästäkö koskaan ketään kotiinne

Tottakai kotiin voi päästää vieraita kunhan ilmoittavat tulostaan!!

Vartin soittivat kirjoitti ap. Olipa ihmeen sinnikkäitä. Miksi ne sossurahat tahtoo? Eikö ne ole ap:n? Vai onko ap velkaa?

Itse en ikinä avaa ovea jos en tiedä kuka on tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina sen verran siistiä, että kehtaa päästää vieraat sisään. En ole vieraskorea, en siivoa erikseen jos tiedän jonkun tulevan käymään. Jos järjestän juhlat , silloin kyllä siivoan

Vierailija
24/30 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei kannata avata oveaan kenellekään, joka ei ole tuttu ja etukäteen ilmoittanut tulostaan. Luovuimme tuosta tavasta jo vuosia sitten, kun vain kaikkea myyntimiestä ja kerjäläistä oli vastassa. Pelko vielä kotiin tunkeutujista. Ovi ei aukene, ellei kerro etukäteen sovitusti tulostaan. Irrotettiin paristot ovikellosta. Siinä saavat murtovarkaat yllätyksen, kun isäntäperhe onkin kotona. Kertokaas siellä Latviassa ja Romaniassa päin nämä nykyiset tavat.

Vierailija
25/30 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päin yritettiin jokunen vuosi sitten katsoa näiden murtoporukoiden osalta, kuka on kotona ja kuka ei jättämällä joku mainoslappu tai vastaava puoliksi postilaatikon suuaukkoon. Kuka hakee ja kuka ei? Ihan hyvin saattoivat ihmiset olla kotona, mutta eivät vaan vaivautuneet vaikka talven lumien vuoksi vuorokauteen tai pariin postia hakemaan. Naapureiden kanssa sovittiin äkkiä, että nuo työnnetään luukusta sisään koko katuosuudelta heti.

Vierailija
26/30 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoksi ei kannata edes miettiä seurustelevansa jonkun ulkomaan tietyn kulttuuriedustajaihmeen kanssa. Ovat yöeläimiä ja sukua kavereineen lappaa kuulemma sisään yötä myöten kuin omaan kotiinsa tulisivat. Suomalaisesta saattaa ensin olla kivan eksoottista, sitten nitisee se parisuhde. Täällä halutaan todellakin olla pimeässä yksin.

Vierailija
27/30 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten, kun vanhana ja voimattomana lojut omassa virtsassasi ja ihmettelet, miksi kukaan ei tule auttamaan, voisit muistaa nuo tilanteet, jossa torjuit muiden ystävyyden "kun et ollut siivonnut".

Vierailija
28/30 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla soi ovikello ilman tietoa, kuka siellä vois olla, niin siellä on jehovia. Monta kertaa sattunut, enää en avaa. Eivät kuitenkaan sitten soita naapurin ovikelloa. Miksi ne tuollaista tekevät, tietääkö joku?

Vierailija
29/30 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten, kun vanhana ja voimattomana lojut omassa virtsassasi ja ihmettelet, miksi kukaan ei tule auttamaan, voisit muistaa nuo tilanteet, jossa torjuit muiden ystävyyden "kun et ollut siivonnut".

Käymään saa tulla - sovitusti.

Vierailija
30/30 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minulla soi ovikello ilman tietoa, kuka siellä vois olla, niin siellä on jehovia. Monta kertaa sattunut, enää en avaa. Eivät kuitenkaan sitten soita naapurin ovikelloa. Miksi ne tuollaista tekevät, tietääkö joku?

Joidenkin huhupuheiden mukaan pitävät kirjaa siitä, kuka avaa oven. Jos avasit, kokeillaan uudestaan. Älä avaa.