Annoin periksi - käytin itsepalvelukassaa ekaa kertaa
Kommentit (50)
Minä en, koska haluan palvelua. Jos pitää palvella itse itseään niin jotain alennusta pitäis saada, sitten ehkä vois kiinnostaa.
itse ainakin karjuin hitauttani ja kuinka en hymyillyt ja teititellyt
Tykkään niistä paljon enemmän kuin normikassoista. En kaipaa välttämättä just tuohon väliin ihmistä ja vaivattomammin yleensä kokonaisuutena hoituu kun menee itsepalvelupuolen kautta.
Minä.käytän niitä aina, jotta mahdollisimman moni työläinen korvattaisiin automaatiolla.
Mä käytän niitä aina kun vaan mahdollista. En kaipaa kaupassa ihmisen palvelua, parasta palvelua on nopeus ja helppous, mitä juuri tuo itsepalvelukassa edustaa.
Kun käyttää itsepalvelukassaa niin tulee ajatus että miksi ne kaikki kassatyöntekijät on siellä kun ovat korvattavissa? Tuo on muutenkin niin robottimaista hommaa että kai se on parempi antaa koneen tehdä kuin että ihminen on siinä tekemässä liukuhihnamaista työtä.
Voi hitsi, mä en ole edes muistanut niiden olemassaoloa, seuraavalla kerralla sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kun käyttää itsepalvelukassaa niin tulee ajatus että miksi ne kaikki kassatyöntekijät on siellä kun ovat korvattavissa? Tuo on muutenkin niin robottimaista hommaa että kai se on parempi antaa koneen tehdä kuin että ihminen on siinä tekemässä liukuhihnamaista työtä.
Ja sitten raivotaan mikseivät työttömät "mene töihin", vaikka sinne kaupan kassalle.
Itsepalvelukassa on paljon mukavampi, koska ei ole kiirettä pakata ostoksia, joten ne voi asettaa hyvin reppuun. En tosin ymmärrä miksi kortin lukuvirhettä ei voi kuitata itse, vaan pitää pyytää työntekijä kuittaamaan se. Ylipäänsä miksi järjestelmä ei voi yrittää lukea sitä uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Sitten he jäävät työttömiksi. Hieno homma, lisää vaan työttömiä.
Mitä helvetin palvelua?
Jokainen osaa vetää tuotteen viivakoodin ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sää et ymmärrä sitä että mistä se palkan maksaja tulee?
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvetin palvelua?
Jokainen osaa vetää tuotteen viivakoodin ohi.
Ei kyse ole osaamisesta, vaan siitä että joku muu tekee sen. Moni osaa ajaa autoakin mutta käyttää silti taksia.
Lidlissä kassa punnitsee myös hedelmät.
Minä en yleensä voi käyttää noita, koska tupakkaa saa vain palvelukassoilta. Silloin käytän, kun en osta tupakkaa. En tajua, miksi ihmiset jonottavat palvelukassoille, kun itsepalvelukassoilla on tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvetin palvelua?
Jokainen osaa vetää tuotteen viivakoodin ohi.Ei kyse ole osaamisesta, vaan siitä että joku muu tekee sen. Moni osaa ajaa autoakin mutta käyttää silti taksia.
Lidlissä kassa punnitsee myös hedelmät.
Voi, onpa suuri vaiva!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sää et ymmärrä sitä että mistä se palkan maksaja tulee?
Jos luulet, että kaupan henkilöstökulujen karsimisen myötä hinnat laskevat, luulet väärin. Vain kaupparyhmän tai kaupiaan voitot kasvavat. Varsinkin kun Suomessa ei ole oikeaa kilpailua päivittäistavarakaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en yleensä voi käyttää noita, koska tupakkaa saa vain palvelukassoilta. Silloin käytän, kun en osta tupakkaa. En tajua, miksi ihmiset jonottavat palvelukassoille, kun itsepalvelukassoilla on tilaa.
No minä kerron, miksi:
1) Ei haluta maksaa kortilla.
2) Ihmisille työpaikkoja
Minä toivoisin että saisin palvelua