Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele luksuslomakohde!

Vierailija
17.02.2018 |

Täytän 40 vuotta marraskuussa ja hakusessa on lomakohde 2 vkoa jossa on varmasti lämmin, mahtava luonto, mahdollisuus yhdistää pari päivää kaupunkilomaa. Thaimaa, Indonesia, Malesia, Vietnam on melko koluttu. Etelä-Amerikan maista olen käynyt vain Brasiliassa, miinuksena siellä on turvattomuus. Haluan lomallani liikkua suurempia miettimättä. Varsinaista budjettia ei ole. Ehdotuksia??

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/16 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Karibiaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intia. Yhdistä trekkaus Bhutanissa tai Sikkimissä viikon hemmotteluun luxushotellissa Delhissä.

Vierailija
4/16 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennä Lontoon tai Pariisin kautta Mauritiukselle. Saat kaupunkiloman, ja sitten täydellistä lepolomaa kauniissa ympäristössä.

Vierailija
5/16 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karibian saaret, Seychellit, Malediivit, Havaiji.

Vierailija
6/16 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Australia ja Uusi-Seelanti tuohon vuodenaikaan. Seychellit ja Male tylsiä, vaikka olevinaan kaupunkia onkin ympärillä.

Vierailija
7/16 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me Gambiaan, siellä on nuorta mustaa miestä tarjolla. Ihmiskaupan uhreja.

Vierailija
8/16 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuba teki minuun vaikutuksen erityisesti Havanna.Jamaica ei kiitos,täysin turvaton.

Vierailija
9/16 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerava

Vierailija
10/16 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/16 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skippaa Mauritius, jos olet vähänkään aktiivinen ja kiinnostunut muusta kuin auringonottamisesta. Niin ja tuntemani urheilukalastukseen flipahtaneet menee sinne, mutta ne onkin päivät merellä ja tulee vaan hotelille nukkumaan Saari on tietysti kaunis, trooppinen ja vehreä. Niitä olet varmaan nähnyt ennenkin.

Ruoka: suomen hinnossa ja perusmättöä, ei voi kehua millään. Jos haluaa syödä oikeasti hyvin, ja juoda viinit päälle tulee laskuksi hetimiten 100 euroa . 

Shoppaus: ei mitään. ellei jotain kaislasta punottuja rantalaukkuja ja -hattuja halua ostaa. Kaikki muu onkin siellä tuontitavaraa ja vaatteet näytti tulevan Intian hikipajoilta. Jonkun rantatunikan viimeistely ei kestänyt edes mun kuukauden reissua siellä...

Nähtävyydet on ne mitä on, joitain intialaisten temppeleitä, joku puisto, eläintarha, vesiputous.

Siellä pötköttelee runsaasti eurooppalaisia, vanhempmia , talvehtijoita. Tosi paljon apartement-vuokrausta, eläkeläiset lähtee aamutuimaan ottamaan aurinkoa, sitten ne vaeltaa asunnolle, käyvät illallisella ja klo 22 on joka kylä pimeänä. Sama uudestaan seuraavana päivänä.

VIikonloppuna paikalliset itse lähtee rannalle, ja laittaa picnicit pystyyn. Paikalliset miehet juo kuin suomalaiset konsanaan, siinä on kyllä tuttuuden tunnetta. 

Onnistuneesti ovat markkinoineet saarensa luksuskohteeksi ja siinä pysytäänkin kun hinnat on korkeat. En kyllä suosittele, ellei tosiaan vaan ole menossa kalliin hotellin rannalle- altaalle-syömään- ja lepäämään.

Jos tosiaan ei budjetilla niin väliä ja aikaa on, niin lennä Uuteen -seelantiin ja käy sieltä retkillä jossain paratiisisaarella, ja kierrä itse uutta-seelantia.

Nyt kun olet VASTA 40.v, niin jaksat pitkiä lentoja ja palaudut niistä. Tee siis pitkät matkat nyt, kun vielä jaksaa. Nimittäin 55 ikävuoeden jälkeen alkaa jo miettimään, että jaksaako lentää 19 tuntia, ja sitten lentää parin viikon kuluttua sama takaisin. Joko pitää lyhentää lentomatkoja, tai sitten pidentää niitä perilläoloja. Olen jo tehnyt kumpaakin, mutta pyrin olemaan vähintään kuukauden kaukomatkoilla.

Vierailija
12/16 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meksiko, Kolumbian rantakaupungit, Bahamat, Puerto Rico, tai esim joku karibian risteily?

Vierailija
13/16 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karibian risteily oli ainakin ihan huippu! Valitse se uusin ja suurin laiva.

Vierailija
14/16 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla spekseilla sanoisin että vaihtoehtoja on nämä:

-Kalifornia

-Kuuba

-Hawaji

-Australia

-Singapore

Jos jos budjetti ei rajota niin noi kaikki mahtuu 2 viikkon ja tulee samalla pallokin kerrettyä ja Suomesta on suora lento Kalifroniaan sekä Singaporeen (ainakin kesä-syksy aikana)

Vierailija
15/16 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skippaa Mauritius, jos olet vähänkään aktiivinen ja kiinnostunut muusta kuin auringonottamisesta. Niin ja tuntemani urheilukalastukseen flipahtaneet menee sinne, mutta ne onkin päivät merellä ja tulee vaan hotelille nukkumaan Saari on tietysti kaunis, trooppinen ja vehreä. Niitä olet varmaan nähnyt ennenkin.

Ruoka: suomen hinnossa ja perusmättöä, ei voi kehua millään. Jos haluaa syödä oikeasti hyvin, ja juoda viinit päälle tulee laskuksi hetimiten 100 euroa . 

Shoppaus: ei mitään. ellei jotain kaislasta punottuja rantalaukkuja ja -hattuja halua ostaa. Kaikki muu onkin siellä tuontitavaraa ja vaatteet näytti tulevan Intian hikipajoilta. Jonkun rantatunikan viimeistely ei kestänyt edes mun kuukauden reissua siellä...

Nähtävyydet on ne mitä on, joitain intialaisten temppeleitä, joku puisto, eläintarha, vesiputous.

Siellä pötköttelee runsaasti eurooppalaisia, vanhempmia , talvehtijoita. Tosi paljon apartement-vuokrausta, eläkeläiset lähtee aamutuimaan ottamaan aurinkoa, sitten ne vaeltaa asunnolle, käyvät illallisella ja klo 22 on joka kylä pimeänä. Sama uudestaan seuraavana päivänä.

VIikonloppuna paikalliset itse lähtee rannalle, ja laittaa picnicit pystyyn. Paikalliset miehet juo kuin suomalaiset konsanaan, siinä on kyllä tuttuuden tunnetta. 

Onnistuneesti ovat markkinoineet saarensa luksuskohteeksi ja siinä pysytäänkin kun hinnat on korkeat. En kyllä suosittele, ellei tosiaan vaan ole menossa kalliin hotellin rannalle- altaalle-syömään- ja lepäämään.

Jos tosiaan ei budjetilla niin väliä ja aikaa on, niin lennä Uuteen -seelantiin ja käy sieltä retkillä jossain paratiisisaarella, ja kierrä itse uutta-seelantia.

Nyt kun olet VASTA 40.v, niin jaksat pitkiä lentoja ja palaudut niistä. Tee siis pitkät matkat nyt, kun vielä jaksaa. Nimittäin 55 ikävuoeden jälkeen alkaa jo miettimään, että jaksaako lentää 19 tuntia, ja sitten lentää parin viikon kuluttua sama takaisin. Joko pitää lyhentää lentomatkoja, tai sitten pidentää niitä perilläoloja. Olen jo tehnyt kumpaakin, mutta pyrin olemaan vähintään kuukauden kaukomatkoilla.

Kiitos. Tältä pohjalta käynnistetty suunnittelu! Ap

Vierailija
16/16 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madeliiveillä ei oo mitään näkemistä, meri. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi