Punaiset hiukset ja mekko
Niinkuin otsikosta näkee niin ongelmana on minkä värinen mekko olisi hyvä punaisten hiuksien kanssa. Valkoista en halua, koska pelkään että se likaantuu yms . Enkä mielellään mustaakaan ota. Muutamia tiettyjä mekkoja olen katsonut, mutta se väri on kaikissa epäilyttänyt. Kiitos, jos autat!
Kommentit (18)
Ainahan pinatukkaiset käyttävät sitä iänikuista vihreää.
Vihreän sävyinen. Jos olet aito punapää, niin ehdotan sammalen vihreää.
Vihreä, turkoosi, sininen, beige, kaakaonruskea, suklaanruskea, aprikoosi, pinkki, violetti.
Smaragdin vihreä, kirkkaan sininen?
Tosi monet värit sopii, riippuu myös sun hiusten sävystä ja muusta tyylistä.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan pinatukkaiset käyttävät sitä iänikuista vihreää.
punatukkaiset*
Punainen. Mieluiten lämpöiseen taittava kirkkaan punainen! Oikeasti tosi upea yhdistelmä. Googlaa "red hair red dress", jes!
Mä olen aito punapää ja mekon väriksi valitsisin valkoisen, sinisen, vihreän tai punaisen. Punapäälle sopii usein murretut värit, ihan kirkkaat voi näyttää liian hyökkääviltä, varsinkin, jos on hyvin vaalea iho, kuten mulla on.
Kerro ekana bmi-arvosi. Jos oot ylipainoinen niin musta mekko, se laihduttaa.
Punapäitäkin on monensävyisiä... itselleni sopivat parhaiten oranssi, ruskea, kermanvärinen, musteensininen, turkoosi ja useimmat vihreän sävyt.
Onko tukkasi oranssi, kirkkaanpunainen vai tummanpunainen? Vai kenties lilaan/fuksiaan taittava? Sävy vaikuttaa paljon.
Tietysti sopivan sävyinen sininen...vastakohdat korostavat toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti sopivan sävyinen sininen...vastakohdat korostavat toisiaan.
Vihreä on punaisen vastaväri.
Onko oma väri vai osuuskaupan purkista. Jos ei ole oma niin mikään mekko ei sovi, jos on niin sitten mietitään lisää.
Ps. onko kumitissit ?