Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monet 13-16v tytöt ovat kiinnostuneita siitä, mitä mies/poika nostaa penkistä, mutta vanhemmat naiset eivät enää ole?

Vierailija
17.02.2018 |

Johtuukohan siitä, että 13-16-vuotiaana kovia penkkaajia löytyy samasta ikäluokasta vähän, joten sillä on kiinnostusta lisäävä vaikutus. 17-vuotiaana ja vanhempana naiset taas olettavat, että jokainen mies nostaa penkistä paljon, joten eivät anna sille mitään ylimääräistä arvoa. Lähinnä sitä pidetään itsestäänselvyytenä, muttei kiinnostusta lisäävänä tekijänä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun 15-vuotiasta ei voisi vähempää kiinnostaa, mitä joku äijä nostaa penkistä. Ei kukaan mun tuntemani nainenkaan ole siitä kiinnostunut. Itelleni voimailulajien harrastajat ovat todellinen turn-off.

Mikä sinulle sitten on turn on? Itse voimailulajien harrastajana oon huomannut, että mulla on usein niitä henkisiä ominaisuuksia, joita voimailua turn offina pitävät naiset arvostavat. Vastaavasti naiset, joille voimailu on turn on, pitävät ominaisuuksista, joita mulla ei ole :D tässä menee aina ristiin

Mulle turn-on älykäs mies. Älyllä tarkoitan sosiaalista älyä. Mies, joka osaa sanoa oikeat asiat oikeaan aikaan. Mies, jolle ei tarvitse selittää joka asiaa auki. Mies, joka on hyvä puhumaan. Jos se sama mies man-candy, se ei haittaa. Suhteettoman isot lihakset ovat yök. Uimarivartalo on aika jees.

Vierailija
22/24 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan elätä, ehkä siksi nyt sinkku?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta tässä on se, ettei penkkitulos kerro juuri mitään, vaan maastaveto ja kyykky. Toisaalta on hyvä, etteivät teinit tajua tätä, koska vetäisivät överiksi ja loukkaisivat selkänsä.

Vierailija
24/24 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta tässä on se, ettei penkkitulos kerro juuri mitään, vaan maastaveto ja kyykky. Toisaalta on hyvä, etteivät teinit tajua tätä, koska vetäisivät överiksi ja loukkaisivat selkänsä.

Kyykky kertoo lähinnä jalkojen ja keskivartalon voimista, mave lisäksi selän, epäkkäiden, kyynärvarsien ja hauisten voimista. Mutta olkapäiden, rintalihasten tai ojentajien voimista nuo kaksi liikettä eivät kerro mitään. Kyllä niitä mitataan penkillä ja pystypunnerruksella.