Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori pariskunta kalliissa hienossa ravintolassa, sääliksi kävi tyttöä kun laskun tullessa kaivoi kukkaronsa esille

Vierailija
17.02.2018 |

Maksoi molempien puolesta. Teki mieli mennä antamaan hänelle hali ja opettaa pojalle vähän tapoja. :|

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oh shit. Mites me lesbot kun käydään virkistääs parisuhdetta? Apllä heittää toimintaohjetta? Molemmat maksaa omansa? Vai molemmat maksaa toistensa? Vuorotellen? Vai pitääkö etukäteen maksaa jollekki ukolle joka tulee mukaan ja maksaa koko revohkan safkat?

Heh! Taitaa ap olla ajatusmaailmaltaan niin vanhanaikainen ettei teitä saisi olla olemassakaan. Vähintäänkin teidän pitäisi hävetä itseänne ja pysyä poissa julkisilta paikoilta.

Vierailija
42/47 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helsvetti että ihmiset osaavat olla tyhmiä. Miten me voimme vaatia tasa-arvoa jos edelleen jotkut keskiaikaiset mammat olettavat, että miehen kuuluu maksaa? Nykyään myös naisilla on oikeus käydä töissä ja kerryttää omaisuutta. Ei ole mitään syytä, että silti mies olisi aina oletusarvoisesti maksajana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä maksaisi itseäni raflassa. Puhumatta miehestä. Piut paut tasa arvolle, ei ole sen kanssa tekemistä. Vaan herrasmiesmäusyydestä. En muita tapaile. Onneksi aviopuloisoksi löytyi viimeisen päälle herrasmies. Avaa ovet ja auttaa takin.

Miehet/pojat ovat poikkeuksia lukuunottamatta olleet herrasmiesmäisiä. Hakeneet kukkakimppujen kanssa, tarjonneet ja huolehtineet kotiovelle.

Ja ei en ole 20-luvulta.

N31

Haluat siis olla rahallisesti riippuvainen miehellesi ja tavallaan avuttoman lapsen sijassa suhteessanne. Onnea valinnallesi.

Vierailija
44/47 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D juuri sinunlaistesi takia minä naisena olen aina maksanut ravintoloissa. Useasti joko tarjoilija tai viereisestä pöydästä on tullut samanlaisia tuomitsevia katseita.

Otamme elämän pienet ilot mistä ne saamme.

P.S. alkuun mieheni kyllä maksoi "heitti" vaan mulle rahat. Nykyään yhteiset rahat.

Vierailija
45/47 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä maksaisi itseäni raflassa. Puhumatta miehestä. Piut paut tasa arvolle, ei ole sen kanssa tekemistä. Vaan herrasmiesmäusyydestä. En muita tapaile. Onneksi aviopuloisoksi löytyi viimeisen päälle herrasmies. Avaa ovet ja auttaa takin.

Miehet/pojat ovat poikkeuksia lukuunottamatta olleet herrasmiesmäisiä. Hakeneet kukkakimppujen kanssa, tarjonneet ja huolehtineet kotiovelle.

Ja ei en ole 20-luvulta.

N31

Arvelen suomen kielen taidostasi, että olet kotoisin jostain muualta. Todennäköisesti maasta, jossa naisen asema on huono.

Vierailija
46/47 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa nainen oli työssäkäyvä ja mies vielä köyhä opiskelija? 

Silloinhan mies olisi maksanut oman annoksensa. Tai juonut pelkkää vettä, katsellen kun nainen maiskuttelee mehevää pihviä kastikkeet rinnuksilla ja ryystää viiniä päälle.

Vierailija
47/47 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kyseessä pariskunta?

Itse työskentelen ravintola-alalla johtotehtävissä.

Työhöni kuuluu sekin, että käyn syömässä erilaisissa ravintoloissa työntekijöideni kanssa.

Tottakai minä maksan firman luottokortilla!

Onkohan aloittajalla yleensäkin tapana kuvitella 'pariskuntia' kaikista, jotka käyvät kaksin ravintolassa?

Jos olisit minua tullut halauksen, olisin vakavasti harkinnut rikosilmoitusta seksuaalisesta häirinnästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi