Nuori pariskunta kalliissa hienossa ravintolassa, sääliksi kävi tyttöä kun laskun tullessa kaivoi kukkaronsa esille
Maksoi molempien puolesta. Teki mieli mennä antamaan hänelle hali ja opettaa pojalle vähän tapoja. :|
Kommentit (47)
Ja taas feministi Ap triggered,vaikka ei tiedä edes totuutta
Vierailija kirjoitti:
En ikinä maksaisi itseäni raflassa. Puhumatta miehestä. Piut paut tasa arvolle, ei ole sen kanssa tekemistä. Vaan herrasmiesmäusyydestä. En muita tapaile. Onneksi aviopuloisoksi löytyi viimeisen päälle herrasmies. Avaa ovet ja auttaa takin.
Miehet/pojat ovat poikkeuksia lukuunottamatta olleet herrasmiesmäisiä. Hakeneet kukkakimppujen kanssa, tarjonneet ja huolehtineet kotiovelle.
Ja ei en ole 20-luvulta.
N31
Mutta ikäänkuin olisit, kuitenkin...
Voin minä treffit naisena maksaa, mutta miehen on turha sitten odottaa että muuten olisin jotenkin naisellinen. Kyllä hän saa sitten tälläytyä mekkoon ja hihittää minun huonoille vitseilleni.
En tajua, miksei nainen voisi tarjota? Miksi pitäisi olettaa että mies tarjoaa? Jeesus.
Vierailija kirjoitti:
itse olen ollut yhden suomen rikkaimpiin sukuihin kuuluvan tytön kanssa ulkona syömässä. Olisiko pitänyt maksaa kuukauden opintotuet tytön tilattua kaikkea kallista minulle ja itselleen?
Tytön sukulaistenko sitten ne pitäisi maksaa, vai millä tavalla tuo suku tähän liittyy?
Nyt en tajunnut. Oli siis nuori pariskunta, ja heillä oli mukana joku tyttö. Heidän tytär? Ja miksi tyttö maksoi pariskunnan ruuat?
Oliko kyseessä pariskunta. Oliko ystäviä tai sisaruksia. Tasa-arvo. Se maksaa, joka kutsuu tai sovitaan että maksetaan omat syötävät.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä maksaisi itseäni raflassa. Puhumatta miehestä. Piut paut tasa arvolle, ei ole sen kanssa tekemistä. Vaan herrasmiesmäusyydestä. En muita tapaile. Onneksi aviopuloisoksi löytyi viimeisen päälle herrasmies. Avaa ovet ja auttaa takin.
Juuri kaltaistesi takia käyn ravintolassa, konserteissa ym. maksullisissa tilaisuuksissa yksin tai (mies)kavereiden kanssa. Naisen kanssa sitten vaikka kävelyllä tai vapaalipulla kuntosalilla pari ensimmäistä kertaa.
Minulla on kyllä rahaa, en vain halua joutua hyväksikäytetyksi.
Hyvä kun et kuitenkaan mennyt, ap, ettei tarvinnut portsarin puuttua asiaan ja tulla opettamaan sinulle porttikiellon siihen ravintolaan antamisen ja ulosheiton avulla tapoja, miten ravintolassa asiakkaana yleensä käyttäytyä.
( ...jos siis tuo mitä kerroit nyt on totta )
Mäkin naisena usein kaivan sen kukkaron esiin ja maksan meidän yhteiseltä tililtä ravintolassa, vaikka nuoria tässä ollaan. Varmaan joku siis munkin karua kohtaloa kauhistelee :'D
Vierailija kirjoitti:
Ap on mies. Ja trolli.
Siis jo kaksi pahaa samassa persoonassa...
Se, että mies aina maksaa on törkeä loukkaus tasa-arvoista kulttuuria vastaan.
Onko nyt pakko tuon yhden "ei rahaa,ei ravintolaan"-mielipiteen mukaan,että jos miehellä ei ole rahaa,ei mennä ravintolaan,vaikka rahaa olis naisella kuinka.Ainakin mua ottas päähän,jos mulla olis rahaa,ja mies kieltäisi ravintolaillan,kun hänellä ei olis rahaa.
Minä ainakin lähtisin yksin rahoineni ravintolaan,jättäisinukon kotiin,pitäisin niin hauskaa kuin voin.
Voi reps. Meillä maksaa jompikumpi, ja se on ihan sama kumpi. Tervetuloa 2000 -luvulle.
Palstan mukaan parisuhteessa pitää olla yhteiset rahat ja yhteinen tili, joten mitä ihmeen väliä sillä on, kumpi maksaa?
Oh shit. Mites me lesbot kun käydään virkistääs parisuhdetta? Apllä heittää toimintaohjetta? Molemmat maksaa omansa? Vai molemmat maksaa toistensa? Vuorotellen? Vai pitääkö etukäteen maksaa jollekki ukolle joka tulee mukaan ja maksaa koko revohkan safkat?
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole rahasta sinänsä.Mies ei ole kovin miehekäs jos antaa naisen maksaa.Ja jos ei oo sillä hetkellä rahaa ei mene ravintolaan.
Tää ajattelutapa on muinaisjäänne niiltä ajoilta kun naiset eivät käyneet palkkatöissä. Nykyaikana on ihan normaalia että vuorotellen maksetaan.
Vierailija kirjoitti:
Oh shit. Mites me lesbot kun käydään virkistääs parisuhdetta? Apllä heittää toimintaohjetta? Molemmat maksaa omansa? Vai molemmat maksaa toistensa? Vuorotellen? Vai pitääkö etukäteen maksaa jollekki ukolle joka tulee mukaan ja maksaa koko revohkan safkat?
Kumpikaan ei tietenkään voi maksaa.
Räpsytätte silmiänne ympärillä oleville miehille ja kiherrätte tyttömäisesti: "voisitteko olla herrasmiehiä ja maksaa meijän laskun?".
En hevillä usko.
Ikinä ei livenä näe naisen maksavan, vaikka netissä näin kerrotaan tapahtuvan tuon tuosta.