Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

täällä yksi " huumeveikon" vaimo

Vierailija
17.04.2006 |

Nyt ex-sellaisen toivottavasti.

Vaikka muiden kokemuksen perusteella onkin niin, että kerran huumeissa - aina huumeissa.

No, toivotaan että tää hyvä kausi jatkuu.

Vastaan kysymyksiin jos ketään kiinnostaa.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä huumeveikolla mitään tauteja. Mulla käsitys että kaikki huumehörhöt on tautisia.

Vierailija
2/29 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia aineita? Käykö nyt hoidossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luvannut hillitä vkl käyttöön mutta saapi nähdä.

Vierailija
4/29 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon nistihän myy vaikka mummonsa....

Vierailija
5/29 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tarkemmin voisit kysyä. Toi on yhtä paha kuin " kerro itsestäsi" .

No, hän on reilu 30, ja huumeisiin tutustui parikymppisenä. Tosi kiva tyyppi muuten, komea ja hauska ja helläkin halutessaan. Tavattiin kun oli selvillä jo pari vuotta ollut. Sitten haksahti taas, ja niin ollaan yhdessä kituutettu vuosia ja vuosia. Nyt selvillä vesillä ollut joitakin kuukausia.

Vierailija
6/29 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex olikin kokoajan pihalla ja pilvi kuului jokapäiväiseen elämään. Joskus nopeita, mutta harvoin.

Olen todella tyytyväinen tähän.

Vierailija
7/29 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuisi huumeveikosta. Käytätkö itse jotain?

Vierailija
8/29 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysynkin uudestaan mitä miehesi on käyttänyt ? Itse hyväksyn mieheni blossin polttelun mutten katselisi hetkeäkään jos vetäisi poretta,nipsuja tms.

Kaikenlaista on aikoinaan yhdessä vedetty, mutta nyt kun on pari lasta niin ei tarvitse ajatellakaan.

Vierailija
9/29 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli yritän vastata niihin jotka nyt muistan.

Eli käyttänyt siis noin 18v alkaen, ja nyt siis yli 30. Ja välillä oli parin vuoden tauko + lyhyempiä lopettamisia. Ja käyttänyt siis lähinnä heroiinia, polttanut kyllä pilveäkin, ja rahapulassa kaiken maailman saastaa myös. Ja pahoina kausina totta kyllä, että perheen kuukauden tulot saattoi hävitä parissa päivässä, ja loppu kaman kustannus tulot sitten ties mistä. Eri tilit oli silloin ja on vieläkin, mutta jonkun kerran siis tyhjensi myös minun tilini.

Ja joo, meillä on lapsia.

Ja ei tauteja.

Vierailija
10/29 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovia en koskaan, enkä lasten syntymän jälkeen siis edes pilveä.

Ja miehen elämää seuratessa ei todellakaan tee ikinä-koskaan- missään tapauksessa mieli mitään kovempaa kokeilla.

Elämän se vaan pilaa.

Vierailija
11/29 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA miten olet asian heille selittänyt?

Vierailija
12/29 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

JA miten olet asian heille selittänyt?

tai taapero, eikä siis asiasta ymmärtänyt, eikä sitä hänelle joutunut sen kummemmin selittämään.

Sitten mieheni kävi katkaisuhoidoissa, lankesi taas välilä, uudestaan hoitoon jne, kunnes jossain välissä tilanne rauhoittui niin, että käytti korvaavia lääkkeitä, ja esim kotoa huumeet pysyivät poissa. Käynyt mm töissä ihan normaalisti, ja usein vain viikonloppuisin sain huomata että taas oli jotain ottanut.

Jotenkin sitä aina vaan uskoo ja luottaa, että kyllä se tästä, sillä vaikka vaikea kai uskoa, niin tuota huumeongelmaa lukuunottamatta olisi aivan ihan mies ja isä. Loppujen lopuksi olin kuitenkin saanut tarpeekseni, ja aloin jo valmistella lähtöä, ja nyt siis mies ollut jo tähän mennessä pisimmän (yhteisen aikamme) kautensa huumeitta. Minun puoleltani on rakkaus näiden hukkaan menneiden vuosien aikana hävinnyt, mutta tuntuisi niin epäreilulta lähteä nyt, kun menee paremmin. Joten yhdessä yhä ollaan. Huoh..

Vierailija
13/29 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toivottavasti teillä käy tsäkä ja miehesi on yksi niistä toooodella harvoista, jotka tosiaan pysyvät kuivilla.

Vierailija
14/29 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kunnon nistihän myy vaikka mummonsa....

Melkein totta.. Tämä tapaus ei ehkä mummoaan, mutta autonsa kyllä.

Vierailija
15/29 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta toivottavasti teillä käy tsäkä ja miehesi on yksi niistä toooodella harvoista, jotka tosiaan pysyvät kuivilla.

Sairaalassakin sanovat, että on mahdollista pysyä kuivilla lähinnä jos vaikka muuttaa kokonaan uudelle seudulle, muuten siis aika turha toivo. No, me ei siis olla muutettu minnekään, joten mahikset kai aika nollassa. No, tänään mies ihan ekaa kertaa sanoi itsekin melkein ihmetellen, että hitto vie, ei tee edes mieli!

Toisaalta ristiriitainen tilanne, kun vihdoinkin näyttäisi vähän valoisemmalta, niin itse olen nyt sitten saanut näistä pettymyksistä tarpeekseni. Mieskin tietää, että jos yhden ainoan kerran vielä jää kiinni aineiden käytöstä, niin se on loppu. Olisi kai pitänyt olla jämptimpi jo vuosia sitten.

Vierailija
16/29 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ex sekaantui huumeisiin.. oli ennen mua käyttänyt mutta tavatessamme oli ns kuivilla, kunnes muutaman vuoden jälkeen retkahti taas. elämä oli yhtä helvettiä, mies oli pahempi kuin itse piru.. kämpästä lähti kaikki vähääkin arvokkaampi, käteistä ei voinut lompakossaan pitää, tililtä se onnistu kääntämään kaikki rahat eikä välittänyt pätkääkään onko lapsille ruokaa tai onko vuokrat maksettu, muuttui väkivaltaiseksi jne jne jne. lopulta lähdin tappouhkausten saattelemana.. tähän päivään mennessä ei ole ollut lapsiinsa yhteydessä, ja hyvä niin. kai se jatkaa onnellista nistin elämäänsä jossain.

Vierailija
17/29 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se vaikeaa on, jos vanhat " kaverit" pyörii kulmilla...

Vierailija
18/29 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mun ex sekaantui huumeisiin.. oli ennen mua käyttänyt mutta tavatessamme oli ns kuivilla, kunnes muutaman vuoden jälkeen retkahti taas. elämä oli yhtä helvettiä, mies oli pahempi kuin itse piru.. kämpästä lähti kaikki vähääkin arvokkaampi, käteistä ei voinut lompakossaan pitää, tililtä se onnistu kääntämään kaikki rahat eikä välittänyt pätkääkään onko lapsille ruokaa tai onko vuokrat maksettu, muuttui väkivaltaiseksi jne jne jne. lopulta lähdin tappouhkausten saattelemana.. tähän päivään mennessä ei ole ollut lapsiinsa yhteydessä, ja hyvä niin. kai se jatkaa onnellista nistin elämäänsä jossain.

Joku mulle kerran sanoi, että kyllä sinä olet sitten vahva! Mutta minusta se on juuri toisin päin - jos olisin vahva, olisin lähtenyt jo ajat sitten.

Ja tulkoonpa vain joku huostaanottamaan minun lapseni!!! Kun näkee minkälaisia reppanoita maailma on pullollaan, niin ei pitäisi kenelläkään olla noista omistani huomauttamista. Kai ne tilanteen arvioisivat kokonaisvaltaisesti??

Vierailija
19/29 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat sietää jatkuvaa epävarmuutta " huumeveikon" kanssa?

Vierailija
20/29 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sitä niin toivoisinkin, ja vähitellen on mieskin lämmennyt ajatukselle. Mutta nyt hänellä on täällä tosi mieluinen työ, meillä ihan kiva oma talo, ja miehen perhe siis täällä. Joten jarruja riittää vaikka kuinka. Ja toisaalta meidän välinen suhde on tällä hetkellä niin epävarmalla pohjalla, että itseänikin arveluttaisi esim jättää oma vakituinen työpaikkani. jos mies sitten maisemanvaihdosta huolimatta taas alkaisi käyttämään, niin sittenpä minun olisikin huomattavasti hankalampi lähteä.