Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menetän kohta järkeni 2-vuotiaaseen!!!

Vierailija
17.04.2006 |

Tyttärellä on hillitön uhmakausi menossa, on ollut aina kiltti ja tottelevainen mutta heti kun täytti 2v niin alkoi käyttäytyä TOSI huonosti!

tässä muutama esimerkki:

lähes joka kerta kun annan juoda jotain tavallisesta mukista niin juo ensin vähän ja viskaa loput lattialle ja päälleen

kaupassa jos annan kävellä enkä pakota istumaan rattaissa niin ottaa hyllyiltä tavaroita vaikka kiellän(en huuda vaan pyydän asiallisesti mutta napakasti sekä ohjaan laittamaan tavarat heti takaisin)

pahinta oli kerran karkkikaupassa, meni ja upotti käden irtokarkki-astiaan ja saalisti sieltä kourallisen nameja-lattialle nekin

juo vielä toisinaan velliä sylissä istuen- joskus kun istun ja pidän häntä sylissä niin ikäänkuin kokeilumielellä huitaisee minua, ja sitten kun sanon ettei saa ja kerron että pitää pyytää anteeksi jos tekee toiselle näin niin parahtaa itkemään ja on ihan lohduton

syö itse mutta kun maha alkaa täyttyä niin alkaa ruuan viskely

ulkona ollessa lähtee monesti juoksemaan karkuun esim autotielle päin eikä pysähdy ennenkuin saan hänet itse kiinni

Olen käyttänyt rangaistuksena nurkassa seisomista, jos rike toistuu niin pidennän aikaa ja tästä tyttö loukkaantuu kamalasti ja saattaa itkeä surkeana tunninkin.....

Voimat alkaa olla lopussa kun en saa häneen mitään " otetta" , olisko kellään mitään kokeumuksia tai vinkkejä (joku muu rangaistusmuoto/tapa?) En hyväksy selkäsaunoja.

Auttakaa väsynyttä kotiäitiä:o(

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia vanhemmuuden polulle ja hyvää yötä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme