Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olemme nyt matkoilla, muttemme tiedä onko puhelimen aika päivittynyt. Paljonko kello on nyt suomessa? 7.18, vai 918?

Vierailija
17.02.2018 |

Kiitos jos voitte auttaa!!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

12.02

Vierailija
22/26 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin Teneriffalla ja puhelin päivittyi manner Espanjan mukaan. Netti ei toiminut puhelimessa, joten sieltä en voinut tarkistaa oikeaa aikaa. Pari päivää elin tunnin väärässä ajassa. Onneks ei ollut kellonaikaan sidottuja menoja.

Mulla myös näin, lisäksi aika vaihtui jatkuvasti. Mutta mulla on ainakin puhelimessa (samassa, mistä laitetaan herätys ym.) kohta, maailmankello, josta näkee, paljonko kello on Suomessa. Siihen voi asettaa myös muita aikoja. Helppo tarkistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:lta ei kyllä kannata kysyä yhtään mitään, ikinä ei saa asiallisia vastauksia. AP älä kuuntele noita edellisiä, kello on 12.06!!

Vierailija
24/26 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaan tietäisit missä olet ja katsoisit wikipedian aikavyöhykesivulta sen? Netti näyttää pelaavan.

Vierailija
25/26 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av:lta ei kyllä kannata kysyä yhtään mitään, ikinä ei saa asiallisia vastauksia. AP älä kuuntele noita edellisiä, kello on 12.06!!

Asialliset neuvot pitää ansaita. Tyhmät ihmiset niitä harvemmin ansaitsevat. Huonot vastaukset on siitä hyviä, että pakottavat ihmisen tekemään itse jotain esim. tiedonhankintansa eteen. Ettei olisi aina tulevaisuudessa sellainen "tee hei mun puolesta, kun mä en osaa enkä viitti ees opetella". :)

Oon varmaan liian kiltti, mutta tämän kerran.

Suomen aika: http://www.neiti-aika.fi/nyt/nykyinen-aika

Aikoja ympäri maailman (jos osaa laittaa hakukenttään maan ja tarvittaessa kaupunginkin nimen, ymmärrän, että voi olla liian vaativa tehtävä joillekin): https://www.worldtimebuddy.com/

Vierailija
26/26 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

8:30

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän