Nainen: sattuuko, jos kohdunnapukkaasi kosketaan?
Tein siis aloituksen HS:n kohdunkaulaorgasmi-jutusta, mutta valitettavasti se siirrettiin seksi-puolelle kuolemaan.
Olenko ainoa, jolla ajatuskin kohdunkaulan stimuloinnista hieromalla saa kylmän hien pintaan ja alkaa kuvottamaan? Koska se sattuu, ja se sattuu tavalla joka saa taittumaan kaksinkerroin ja haukkomaan happea.
Miten muilla?
Kommentit (13)
Ei satu. Ex yletti seksissä ja nautin kovasti. Nykyinen ei yllä millään ja kaipaan sitä tunnetta. Nyt on sauva tilattu yhteisiin leikkeihin mukaan, jospa sillä saisin tuon kaipaamani tunteen.
Ei se kevyessä rasituksessa satu, ellei sitten kulma ole just sellainen, että kärki sitä tökkii ikävästi. Toki rajummassa ja pidemmässä setissä saattaa aiheuttaa kipuilua, mutta silloin on paikat muutenkin hellänä. Ei kyllä mitään nautintoakaan aiheuta, ihan sama miten koskee.
Kyllä, senimen omaan oksettaa. Esim. Papa-koetta ottaessa.
En erityisemmin pidä siitä, että kohdunnapukkaan kosketaan. Olen sisältä lyhyehkö ja tiukka, joten suosin lyhyehköjä peniksiä, silloin ei tarvitse varoa ja voi antaa mennä rajusti.
Tuntuu tosi ihanalle. Yhdellä miehellä on ollut juuri oikean mallinen ja kokoinen meisseli meikäläisen tussuun, ja hänen kanssa olenkin saanut ihan järkyttävän hyviä orgasmeja. Olen sitä ihmetellyt, sillä minulla on ollut jonkun verran muitakin seksikumppaneita. Nyt siis tiedän, että olen saanut kohdunkaulaorkkuja hänen kanssa. Aah... muistan ne varmaan lopun ikääni.
Ei satu, vaan tykkään, että penis ylettää kunnolla pohjaan eli osuu toki myös kohdunnapukkaan, muuten nautinto jää vajaaksi. Liian pitkäkin on kyllä liikaa, mutta pohjaan saakka pitää yltää.
Sattuu. Seksi on muuten ihanaa ja orgasmeja saan helposti. Ei nyt pieni hipaisu, mutta ei kohdunkaulaa pökkimään aleta.
Ehkei satu, mutta tuntuu oudolta ja epämiellyttävältä. Liika koskettelu aiheuttaa menkkakramppityyppisiä oireita. Ajattelen gynellä oloa ja papakoetta, seksiä en niinkään.
Sattuu varmaan yhtä lailla kuin potku miehen munille. Sek si menee pilalle kun pökkästään kohdunnapukkaan. Hirveintä on jos toinen luulee tuskankouristuksen johtuvan nautinnosta ja pökkii vielä kovemmin. Ihan hyvä jos tästäkin keskustellaan.
Joskus kuukuppihommissa olen hipelöinyt sitä kohdunkaulan napukkaa ja lähes tunnoton tuntuu olevan. Toki sattuu jos voimalla jysäyttäisi mutta en kyllä ymmärrä tuota orgasmihommaa ollenkaan.
Täällä yksi herkkis! Minulla alkaa oksettaa ja heikottaa kivusta, jos kohdunnapukkaan kosketaan kovasti. Kärsin endometrioosista, joka aivan varmasti vaikuttaa asiaan.
Ei satu. Miten voit edes harrastaa seksiä, jos tuo sattuu?