Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa jotain tukiryhmää anonyymeille tv-sarjasnobeille?

Vierailija
16.02.2018 |

Todella vaikeaa löytää enää katsottavaa, vaikka meillä on sekä Netflix että HBO Nordic.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistän paremmaksi, meillä edellämainittujen lisäksi myös Viaplay sekä CMore ja siltikään ei löydy enää katsottavaa.

Vierailija
2/12 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistän paremmaksi, meillä edellämainittujen lisäksi myös Viaplay sekä CMore ja siltikään ei löydy enää katsottavaa.

Todella pistit paremmaksi :D Nimeäpäs viisi suosikkisarjaasi, katotaan, ollaanko samalla tavalla snobeja.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kaikkea olette katsoneet viime aikoina?

Vierailija
4/12 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Big Little Lies, Black Mirror, Vikings (mun mielestä nämä pari viimeistä tuotantokautta ovat tosin olleet ensimmäisiin verrattuna huonoja), Handmaids Tale, The Crown - on muuten yhtäkkiä vaikea muistaa, mitä olen katsonut! Peaky Blindersiä katson nyt miehen kanssa ja olen itsekseni katsonut The Leftoversia uudestaan (se on niin hyvä sarja, että multa loppuu ylisanat).

Ap

Vierailija
5/12 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko katsoneet seuraavat: The Night Of, Dark, Top of the Lake, Feud, Alias Grace?

Vierailija
6/12 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Top of the Laken ja Alias Gracen olen katsonut. Feudia katsoin vähän, itse asiassa voisin sitä jatkaa joskus. Nuo muut ovat tuntemattomia.

Ap

Vierailija
7/12 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Night of kannattaa katsoa, saanut ylistäviä arvioita. Dark (tai DARK) on saksalainen Netflix-tuotanto, julkaistiin kai joulukuussa joten aika uusi, en ole vielä itse katsonut sitä. Moni on tykännyt siitäkin.

Sitten jos haluaa vähän kevyempää mutta kuitenkin laatusarjaa, niin Better Things, Catastrophe ja This is Us on sellaisia.

Vierailija
8/12 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

The Night of kannattaa katsoa, saanut ylistäviä arvioita. Dark (tai DARK) on saksalainen Netflix-tuotanto, julkaistiin kai joulukuussa joten aika uusi, en ole vielä itse katsonut sitä. Moni on tykännyt siitäkin.

Sitten jos haluaa vähän kevyempää mutta kuitenkin laatusarjaa, niin Better Things, Catastrophe ja This is Us on sellaisia.

Ok, tutustun asiaan! Kiitos!

Ap

Vierailija
9/12 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella pistit paremmaksi :D Nimeäpäs viisi suosikkisarjaasi, katotaan, ollaanko samalla tavalla snobeja.

Ap

Nyt ensimmäiseksi tulee mieleen Shameless US, Big Little Lies, The Crown, Handmaids Tale, OITBN ja viimeisimmäksi katsoin Stranger Thingsin, kun en muuta löytänyt, ja se olikin yllättävän hyvä.

Läpi on kahlattu myös Weeds, Suits ja Pako vaikka nyt myöhemmin ihmetyttää miten olen niitä jaksanut katsoa niin monta kautta.

Komediasarjat myös katsottu läpi.

Vierailija
10/12 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nyt ensimmäiseksi tulee mieleen Shameless US, Big Little Lies, The Crown, Handmaids Tale, OITBN ja viimeisimmäksi katsoin Stranger Thingsin, kun en muuta löytänyt, ja se olikin yllättävän hyvä.

Läpi on kahlattu myös Weeds, Suits ja Pako vaikka nyt myöhemmin ihmetyttää miten olen niitä jaksanut katsoa niin monta kautta.

Komediasarjat myös katsottu läpi.

Unohdin mainita Ozarkin, sekin oli hyvä!

Vierailija
11/12 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te katsotte todella, todella paljon tv:tä.

Snobeina en teitä näe.

Vierailija
12/12 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te katsotte todella, todella paljon tv:tä.

Snobeina en teitä näe.

No et ny kai, kun et itte ymmärrä sarjojen päälle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi