Mummoni ei halua tulla häihini :(
Ymmärrän että vanhalle ihmiselle tämä on luonnonvastaista, että menen naisen kanssa naimisiin. Silti olen todella surullinen, mummo on kaikesta huolimatta minulle todella rakas ja olisin halunnut hänen näkevän suuren onnenpäiväni. Jotenkin olen todella järkyttynyt tästä, kun ei mummolla ollut koskaan mitään sitä vastaan että seurustelen naisen kanssa,päin vastoin, sanoi aina että älä mitään miestä riesoikses otakkaan. Vaarikin on yrittänyt maanitella mummoa tulemaan mutta hän ei käännä päätään. Onneksi vaari edes tulee. Tuntuu ihan kauheelta. :(
Kommentit (6)
Eiii, vielä toinen novelliyritelmä perjantai-illaksi.
Jännä juttu, suurin osa ei halua sukua häihin. Vanha ryppyinen mummo ei sovi kuviin, tulee tunkkainen olo.
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu, suurin osa ei halua sukua häihin. Vanha ryppyinen mummo ei sovi kuviin, tulee tunkkainen olo.
Miten niin suurin osa ei halua? Itse en ainakaan ole kuullut tyyliin yhdenkään sanovan ettei haluaisi (läheisiä) sukulaisiaan häihinsä.
Ihmisilläon kummia periaatteita, jotka eivät kuitenkaan yleensä näy. Oma rakas mummoni ei hyväksynyt siviilivihkimistämme, vaikka piti sekä minusta, puolisosta että siitä että menimme naimisiin. Onnea teille.
Ps. Oma isäni kummasti jo lapseni ollessa 3 v, että eihän se homo ole. Nyt, kun poika on teini-ikäinen ei jotenkin mitenkään osaa olla pojan kanssa. Isäni on se outo, ei poika.
Olen pahoillani.
Ihmiset näkevät asioita niin eri tavoin. Ehkä hän ei ymmärrä häitänne, vaikka suhteenne käsittääkin.
Hän rakastaa sinua joka tapauksessa, vaikkei pysty tulemaan häihin.