Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö se olisi taas korkea aika saada demarijohtoinen hallitus Suomeen?

Vierailija
16.02.2018 |

Nyt on jo niin pitkään Kepu ja Kokoomus johtaneet hallituksia Suomessa, että mielestäni SDP:n olisi syytä ottaa pääministerin paikka haltuunsa seuraavaksi. Ei ole tervettä jotenkin että on mennyt jo näin pitkään ilman demaria pääministerinä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei todellakaan

Vierailija
2/11 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestämään sitten vaan. Voit luultavasti tehdä myös vaalityötä vapaaehtoisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun kokoomus ei ole vielä myynyt tarpeeksi aseita konfliktimaihin ja keskustalla on myös kesken Eu:n maataloustukien betonointi Suomeen.

Sinisten hillotolppa uupuu kans.

Vierailija
4/11 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Nostetaan Suomi nousuun ottamalla ihan vitu.sti lisää velkaa.

Vierailija
5/11 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Kun teollisuus lähtee niin sitten katoaa keskiluokkakin, ja niinhän se on Suomessa käymässä. Siihen ei vaikuta mikä puolue on hallituksessa.

Vierailija
6/11 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoista vaihtoehdoista paras on niinkin surkea kuin SDP! Ja Antti Rinne on iso vitsi jo huonon ja laiskan ulosantinsa kanssa.

Vierailija
7/11 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velkaa kannattaa ottaa lisää. Saman tekevät kaikki muutkin maat. Suomen on turha olla liian kiltti velan takaisinmaksussa. Se on vain isojen pankkien ja oikeiston sumutusta.

Vierailija
8/11 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhevikainen Rinne johtoon.Juu ei. Inhoan kyseistä miestä yli kaiken. Ennemmin vaikka vihreät kuin demarit. Kuoleva puolue sdp on. Ei siitä äänestä kuin mummot ja ajan rattailta pudonneet tehyläiset.

Vierailija
9/11 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Rinne ja sdp. Hyi hitto!

Sitten on alamäki taattu.

Vierailija
10/11 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostas ay-taustainen demarijohto kovasti.

Äänestin persuja viimeisimmissä eduskuntavaaleissa mutta olen syvästi pettynyt heidän toimintaansa hallituksessa.

Luulen, että SDP:llä on ainekset yli 20 % äänisaaliiseen.

Demarien pitäisi uskaltaa kuitenkin vielä enemmän kyseenalaistaa esimerkiksi eu-politiikkaa. Mm. Erkki Tuomioja on tehnyt aikoinaan näin, mutta nyt eurosta johtuva työttömyys on sysätty työttömien vastuulle.

Väyrynen sai kuitenkin väyrysvihasta huolimatta lyhyessä ajassa n. 50% enemmän ääniä kuin keskustan ehdokas. Toivon, että demareissa mietitään tätä. Olen kiinnostunut äänestämään heitä, jos näissä joissakin asioissa tulisi muutosta.

Vierailija
11/11 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama. Kun teollisuus lähtee niin sitten katoaa keskiluokkakin, ja niinhän se on Suomessa käymässä. Siihen ei vaikuta mikä puolue on hallituksessa.

Pöljä. Sinä sitten olet ilmeisesti pelkkä uhri etkä ollenkaan syyllinen tilanteeseen.

Minä äänestin persuja viime vaaleissa mutta en äänestä enää. Syy on osittain minussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme