Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nutraajat - mitä pientä vois syödä pussien lisäksi että pudotus jatkuu?

Vierailija
16.02.2018 |

Nutraako kukaan?
Vanhojen nutraajienkin vinkit kelpaa!

Mitä vois syödä pussien lisäksi, en pysty syömään pelkkiä puysseja jotenka korvaan iltapussin aina jollain oikealla ruualla, tai toisinpäin :D

Nyt olen syönyt mm 2 paistettua munaa, omenan, 2 keitettyä munaa.
Söin myös viime viikolla fetasalaattia kanalla, mutta siinä oli varmaan liikaa hiilareita koska sen aikana paino ei pudonnut paljoakaan. Munat ja omena on toimineet, nyt on pudonnut enemmän kun koskaan. Mut mitähän muuta vois syödä vikan pussiaterian sijasta että osaan ostaa viikonlopuksi.

Vinkkejäääääääääää!
Nälkä pysyy poissa, mutta mieliteot on kovat ja pussukat ei oikein kolmatta viikkoa aloittaessa enää maistu.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääpaloja ja 2 lusikallista avocadoa smoothieksi, mausta esim. suolalla ja kurkumalla.

Vierailija
22/22 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa unohtaa nuo pussit ja keskittyä siihen, että syöt laadukasta, terveellistä ja monipuolista ruokaa säännöllisesti ja n. 500 kalorin verran päivittäistä kulutustasi pienemmän määrän.

Mutta tämänhän varmasti jo tiesitkin.

M86

Tiedetään joo, mulla nyt vaan on kovia hankaluuksia pysyttäytyä tietyissä ruokavalioissa joita pitää itse säädellä. Siksi täsäs nyt opetellaan. Tuolla ohjeella sitten jatkuukin tän pussittelun jälkeen. Piti vaan saada ensin vatsalaukku pienemmäksi jotta on hyvä jatkaa. Pussit on siinä hyviä ettei tarvitse miettiä mitä syö. Nyt heti kun olen korvaamassa edes yhden pussiaterian jollain tavallisella, en tiedä mitä se voisi ja saisi olla. Eli kuten kuvasta näkyy on taito hukassa, josta johtuen neuvoja kyselenkin.

AP

Kun korvaat sen jollain missä on yhtä paljon energiaa, kun siinä pussissa, niin ei ole merkitystä vaikka se "joku" olisi berliininmunkkia.

Niin, tästä on paljon keskustelua ja tää ei pidä kyllä paikkaansa. Tottakai sillä on merkitystä juuri nimenomaan että mistä ne kalorit saa. Missään nimesäs ei ole sama asia kyllä.

Noh. Kumpikin tavallaan oikein. Siis laihtumisen kannalta ei ole merkitystä saako sen 100-200kaloria pussikeitosta vai pullasta. Toki pulla kerää nestettä eli hetkellisesti se voi vaikuttaa, mutta pullallakin laihtuu jos sitä vaan syö yhtä vähän. Mutta muun hyvinvoinnin takia suosittelen jotain missä on mahdollisimman monipuolisesti eri ravintoaineita. Salaatti on ihan hyvä. Siinä ei todellakaan ole hiilareita. Niitä saadakseen voi salaattiin lisätä vähän pastaa mutta jos puhutaan määristä 200kaloria niin määrä mitä tahansa on häviävän pieni.

Mies86

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme