Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nutraajat - mitä pientä vois syödä pussien lisäksi että pudotus jatkuu?

Vierailija
16.02.2018 |

Nutraako kukaan?
Vanhojen nutraajienkin vinkit kelpaa!

Mitä vois syödä pussien lisäksi, en pysty syömään pelkkiä puysseja jotenka korvaan iltapussin aina jollain oikealla ruualla, tai toisinpäin :D

Nyt olen syönyt mm 2 paistettua munaa, omenan, 2 keitettyä munaa.
Söin myös viime viikolla fetasalaattia kanalla, mutta siinä oli varmaan liikaa hiilareita koska sen aikana paino ei pudonnut paljoakaan. Munat ja omena on toimineet, nyt on pudonnut enemmän kun koskaan. Mut mitähän muuta vois syödä vikan pussiaterian sijasta että osaan ostaa viikonlopuksi.

Vinkkejäääääääääää!
Nälkä pysyy poissa, mutta mieliteot on kovat ja pussukat ei oikein kolmatta viikkoa aloittaessa enää maistu.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pizza

Vierailija
2/22 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin viikon pelkkiä pusseja.

Sitten korvasin pari viikkoa 3 ateriaa päivässä pusseilla ja muuten söin kevyttä ruokaa, salaattia tai kasviswokkia mikäli teki lämmintä mieli. Ei tehnyt mieli napostella välissä mitään. Herkkuhimot katos jos ensimmäisen viikon jälkeen.

Nyt ei tee mieli syödä mitään vaikka maha murisee, pakotan itseni syömään edes välillä jotain, esim riisikakun tai porkkanaa... aika vähällä sitä näköjään pysyy hengissä. Tiedostan kyllä ettei tämäkään ole kovin tervettä, saati se aikaisempi mässyttäminen mitä harrastin monta vuotta... ääripäästä ääripäähän. Mutta paino ainakin tippuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pizza

Joo ens viikon jälkeen sit teen karppipitsan, kiitti vinkistä. 

En kuitenkaan vielä.

Nyt etin jotain pientä.

Vierailija
4/22 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä tein smoothien eli vettä (joskus myös maustamatonta jugurttia), marjoja ja 2 annospussia mansikanmakuista nutrilettia. Ei lisättyä sokeria! Tästä tuli 2 annosta, toisen söin illalla ja toisen aamulla.

Vierailija
5/22 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsejä, karkkia, hampurilaisia, pizzaa.

Et vissiin tajua, että se perustuu niihin pusseihin.

Aiotko muuten syödä noita pusseja loppuikäsi? Miten tuo opettaa sua tekemään oikeita valintoja, jos jo pussikaudella kyselet neuvoja, miten voit huijata?

Vierailija
6/22 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pusseista siirtyminen normiruokaan vaatii suunnittelua jotta mielitekonsa eivät pilaa laihdutusta. Eli koko ruokavaliosi menee uusiksi.

Vierailija
7/22 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sipsejä, karkkia, hampurilaisia, pizzaa.

Et vissiin tajua, että se perustuu niihin pusseihin.

Aiotko muuten syödä noita pusseja loppuikäsi? Miten tuo opettaa sua tekemään oikeita valintoja, jos jo pussikaudella kyselet neuvoja, miten voit huijata?

En siis kokonutraa, kuten kuvauksesta käy ilmi. - 4kg 2vko, että ihan kivasti putoo.

Oon vaan hiukan tarkka siitä mitä uskallan lisäksi syödä, nutri ohjeissa sanotaan että kolmannen pvn jälkeen saa syödä pussien lisäksi 500 g kasviksia, en kuitnekaan syö lisäksi mitään, vaan korvaan yhden aterian jollain vastaavalla kalorimäärällä muuta.

Ketoosi menossa. Karppaamalla ei tää mulla onnistu, mut näin onnistuu. Kokeile itsekin jos kiinnostaa muutama kilo pudottaa. :D

AP

Vierailija
8/22 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pusseista siirtyminen normiruokaan vaatii suunnittelua jotta mielitekonsa eivät pilaa laihdutusta. Eli koko ruokavaliosi menee uusiksi.

Tiedetään, siksi syönkin nyt yhden eterian muuta kun pusseja. 

Ensi viikko enää aikaa loiventaa.

Mietinkin nyt vaan että millä ruoka aineilla se ois hyvä tehdä.

AP

Vierailija
9/22 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInä tein smoothien eli vettä (joskus myös maustamatonta jugurttia), marjoja ja 2 annospussia mansikanmakuista nutrilettia. Ei lisättyä sokeria! Tästä tuli 2 annosta, toisen söin illalla ja toisen aamulla.

Mulla ois tuota mansikan makuista jauhoa, mut en pidä siitä ollenkaan. 

Parhaa ton kana ja kasviskeitto. 

Makeat ei maistu ollenkaan ja etsinkin siis suolaisia vinkkejä. 

Ilmiesesti on pitäydyttävä niissä munissa toistaiseksi, salaatissa lienee liikaa hiilareita.

En halua kuitnekaan mitään järkkyä nälkää jos menee vahingossa kalorit yli ja ketoosi poistuu. 

Sen takia kyselen et millä pitäsi ketoosin parhaiten ja samalla loiventaisi lopetusta kohden.

Ehkä joku liha ja majoneesi, avokado, onkohan liikaa kaloreita et menee yli, pitäis vastata yhtä tai kahta ateriaa tämä yksi ruoka, eli n. 100-200cal sais olla, muttei mitään höttöä. Mitähän keksis.

AP

Vierailija
10/22 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuro.

Vierailija
11/22 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä söin viikon pelkkiä pusseja.

Sitten korvasin pari viikkoa 3 ateriaa päivässä pusseilla ja muuten söin kevyttä ruokaa, salaattia tai kasviswokkia mikäli teki lämmintä mieli. Ei tehnyt mieli napostella välissä mitään. Herkkuhimot katos jos ensimmäisen viikon jälkeen.

Nyt ei tee mieli syödä mitään vaikka maha murisee, pakotan itseni syömään edes välillä jotain, esim riisikakun tai porkkanaa... aika vähällä sitä näköjään pysyy hengissä. Tiedostan kyllä ettei tämäkään ole kovin tervettä, saati se aikaisempi mässyttäminen mitä harrastin monta vuotta... ääripäästä ääripäähän. Mutta paino ainakin tippuu.

Mulla myös mässyttäjätausta ja mitään muuta vaihtaria ei ole saada vatsalaukkua pienemmäksi nopeasti ja nopeeta ketoosia itselleni kuin tämä. Normi ruoka aineilla en vaan osaa, tää nähty. Tän takia joudun näitä kyselemäänkin etten huijais itseäni. Se ei ole tarkoitus vaan oppia siitä mitä oikeasti voi syödä ja mitä ei. Taustalla myös nestettä keräävä lääkitys ja sairaus joka estää kilojen karistamisen jumppahommilla. Ei tosiaan ole järkeä lopettaa syömistä kokonaan, mut jatkaa nyt sen aikaa että on painossa johon on tyytyväinen. Lopetettua se noussee sen pari kg kunnes tasoittuu ruokarytmiin. Ajattelin että viisainta ois pysytellä prosessoimattomassa ruuassa kokonaan. Ei mitään einestä tai lisäaineita, helpommin sanottu kun tehty.. Mut siihen suuntaan. Sillä karsii eväistään ne ihme paskat joissa on sitä kummaa läskiäkeräävää höttöhiilaria ja lisäaineita. Uskon vilpittömästi siihen että tää prosessoitu ruoka ihan oikeasti on yksi suuri syy lihomiselle. Mulle kun tulee muutamassa kuukaudessa normisyömisellä ja lääkkeillä se 5 kg, niin selvästi vika on siinä mitä syön. Tuppaa vaan nää prosessoimattomat olemaan kalliimpaa tavaraa jostain syystä... Mistä lie johtuu... 

Vierailija
12/22 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meinaatte selvitä tuon pussikuurin jälkeen? Painohan lähtee heti kohoamaan.

Parempi vhh jolloin voi syödä normaalisti vatsan täyteen ja laihtuu silti jos haluaa

Vierailija
13/22 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sä laitat salaattiin jos siinä on sun mielestä liikaa hiilareita???

Vierailija
14/22 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämänlainen sankaritarina missä kerätään nälkäkiukkua pussikuurilla. Dieetin jälkeen sitten syödään kuin olisi joulu, juhannus ja vappu yhdessä samana päivänä.

Eikö sinulla ole laisinkaan itsekuria ja kykyä säädellä tekojasi? Se, että tekee mieli ei ole mikää syy syödä jotain. Olet vain syömättä ja sillä hyvä.

Vierailija
15/22 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa unohtaa nuo pussit ja keskittyä siihen, että syöt laadukasta, terveellistä ja monipuolista ruokaa säännöllisesti ja n. 500 kalorin verran päivittäistä kulutustasi pienemmän määrän.

Mutta tämänhän varmasti jo tiesitkin.

M86

Vierailija
16/22 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä sä laitat salaattiin jos siinä on sun mielestä liikaa hiilareita???

Oli ehkä huonosti ja väärin muotoiltu, ei liikaa hiilareita vaan liian vähän proteiinia ja muita ravintoarvoja sen lisäksi.

Vierailija
17/22 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa unohtaa nuo pussit ja keskittyä siihen, että syöt laadukasta, terveellistä ja monipuolista ruokaa säännöllisesti ja n. 500 kalorin verran päivittäistä kulutustasi pienemmän määrän.

M86

Tiedetään joo, mulla nyt vaan on kovia hankaluuksia pysyttäytyä tietyissä ruokavalioissa joita pitää itse säädellä. Siksi täsäs nyt opetellaan. Tuolla ohjeella sitten jatkuukin tän pussittelun jälkeen. Piti vaan saada ensin vatsalaukku pienemmäksi jotta on hyvä jatkaa. Pussit on siinä hyviä ettei tarvitse miettiä mitä syö. Nyt heti kun olen korvaamassa edes yhden pussiaterian jollain tavallisella, en tiedä mitä se voisi ja saisi olla. Eli kuten kuvasta näkyy on taito hukassa, josta johtuen neuvoja kyselenkin.

AP

Vierailija
18/22 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M86

Tiedetään joo, mulla nyt vaan on kovia hankaluuksia pysyttäytyä tietyissä ruokavalioissa joita pitää itse säädellä. Siksi täsäs nyt opetellaan. Tuolla ohjeella sitten jatkuukin tän pussittelun jälkeen. Piti vaan saada ensin vatsalaukku pienemmäksi jotta on hyvä jatkaa. Pussit on siinä hyviä ettei tarvitse miettiä mitä syö. Nyt heti kun olen korvaamassa edes yhden pussiaterian jollain tavallisella, en tiedä mitä se voisi ja saisi olla. Eli kuten kuvasta näkyy on taito hukassa, josta johtuen neuvoja kyselenkin.

AP

Kun korvaat sen jollain missä on yhtä paljon energiaa, kun siinä pussissa, niin ei ole merkitystä vaikka se "joku" olisi berliininmunkkia.

Vierailija
19/22 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M86

AP

Kun korvaat sen jollain missä on yhtä paljon energiaa, kun siinä pussissa, niin ei ole merkitystä vaikka se "joku" olisi berliininmunkkia.

Niin, tästä on paljon keskustelua ja tää ei pidä kyllä paikkaansa. Tottakai sillä on merkitystä juuri nimenomaan että mistä ne kalorit saa. Missään nimesäs ei ole sama asia kyllä.

Vierailija
20/22 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ois tuota mansikan makuista jauhoa, mut en pidä siitä ollenkaan. 

Parhaa ton kana ja kasviskeitto. 

Makeat ei maistu ollenkaan ja etsinkin siis suolaisia vinkkejä. 

Ilmiesesti on pitäydyttävä niissä munissa toistaiseksi, salaatissa lienee liikaa hiilareita.

En halua kuitnekaan mitään järkkyä nälkää jos menee vahingossa kalorit yli ja ketoosi poistuu. 

Sen takia kyselen et millä pitäsi ketoosin parhaiten ja samalla loiventaisi lopetusta kohden.

Ehkä joku liha ja majoneesi, avokado, onkohan liikaa kaloreita et menee yli, pitäis vastata yhtä tai kahta ateriaa tämä yksi ruoka, eli n. 100-200cal sais olla, muttei mitään höttöä. Mitähän keksis.

AP

Majoneesihan on oikeaa laihdutusruokaa!

Laita sen mansikanmakuisen kanssa tehosekoittimessa sekaisin vettä ja puolukoita, ei maistu mansikalta vaan on aidosti kirpeää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi