Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokos on Domino kuunneltu?

Vierailija
16.02.2018 |

Tähän jää heti ensikuuntelulta koukkuun. On jopa parempi kuin Monsters. Olen varmaan kohta 10 kertaa putkeen kuunnellut. Euroviisumaista mahtavuutta siinä on.

Kommentit (397)

Vierailija
1/397 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa dominon toistelua, kuulostaa tylsältä ja tyhmältä.

Vierailija
2/397 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monsters parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/397 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko mun kuulossa vikaa, mutta ihme puuroinen viisu, en jaksanut pinnistellä mitä siinä yritettiin laulaa kun hetken.

Vierailija
4/397 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin.  Minusta parempi, mitä se eka.  Ei enää häiritse edes nämä toisiaan hiplaavat naiset.  Saaran ääni nyt on mikä on, mutta siihenkin tottuu, kun enemmän kuuleer.  Jollain lailla oon ylpeä, että nyt Suomessa yritetään tosissaan.  Ei hävetä, kuten yleensä.

Vierailija
5/397 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monsters oli parempi, Domino jotenkin tasapaksu ja mitäänsanomaton.

Vierailija
6/397 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herättänyt mitään tunteita. Domino ouou domino domino domino. Joo-o selväksi tuli.

Lisäksi tässäkin sävel parissa kohtaan, jota on jo käytetty. Mutta ei nyt huonokaan. Saara haluaa käyttää sitä nasta perseessä kirkumista. Jokainen voi kokeilla istua nastan päälle, saa samat äänet.

Vierailija
7/397 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videot todella huonoja.

Vierailija
8/397 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

homoteikiinnosta kirjoitti:

suppea elämä.

on sulla :D :D :D

Vierailija
9/397 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vois sanoa Saaralle, että sillä ei ole niin ylivoimaisen upeat reidet, ettei joskus voisi laittaa päälleen hametta tai housuja.

Vierailija
10/397 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää Aaltoa koskevat aloitukset on huvittavia. Joko ne trollaa yltiöinhokkaasti tai sitten yltiohaltioituneesti. Kumpikaan tuskin muuta kuin trollausta koska aihe on näköjään niin herkullinen saada käyntiin.

No ainakin Aalto on tehnyt mahtavaa viihdettä Vauva palstojen kaltaisille ajanvietefoorumeille.

Vierailija
11/397 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Domino, äh ei. Ei, ei... Kyllä Monsters on järjettömän paljon parempi. Se on monitasoinen ja kiinnostava, silti korvamato. Tää Domino on kuin olis kyhätty äkkiä kasaan, kun kolmas biisi on pitänyt saada. Odotan vielä sen viimeisen, mut aika varmasti kannatan kyllä Monstersia.

Vierailija
12/397 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eeppistämoskaa kirjoitti:

Nää Aaltoa koskevat aloitukset on huvittavia. Joko ne trollaa yltiöinhokkaasti tai sitten yltiohaltioituneesti. Kumpikaan tuskin muuta kuin trollausta koska aihe on näköjään niin herkullinen saada käyntiin.

No ainakin Aalto on tehnyt mahtavaa viihdettä Vauva palstojen kaltaisille ajanvietefoorumeille.

Minä olen samaa mieltä. Saara on mahtavaa viihdettä hyvässä ja pahassa. Sopii julkiseksi henkilöksi, kun ei olehajuton ja mauton tabetti seinällä.

Nämä ketjut ovat viihdettä. Saara herättää isoja tunteita ja ajatuksia.

Vierailija
13/397 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kertaa toivon, että Suomi ei pääse finaaliin euroviisuissa - syy on täysin Saara Aallon epämiellyttävän esiintymisen.

Vierailija
14/397 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kököt sanat. Siis tosi kököt. Ainoa vaikee sana on se wrecking ball ja sekin on toiselta varaatettu.

Vierailija
15/397 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei herättänyt mitään tunteita. Domino ouou domino domino domino. Joo-o selväksi tuli.

Lisäksi tässäkin sävel parissa kohtaan, jota on jo käytetty. Mutta ei nyt huonokaan. Saara haluaa käyttää sitä nasta perseessä kirkumista. Jokainen voi kokeilla istua nastan päälle, saa samat äänet.

Miksi teet itsestäsi ehdoin tahdoin pellen?

Vierailija
16/397 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi naisten pitää laulaa uimapuku päällä.

Vierailija
17/397 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tosi huono

Vierailija
18/397 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monsters on parempi näistä kahdesta euroviisuihin.

Vierailija
19/397 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat on parempii kuin mitä UMKissa ois esitetty, siitä olen varma.

Täytyy kattoo miten toimivat sitten livenä.

Vierailija
20/397 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bi, rakastan naisia, mutta yäk tuon videon lesbo-teema, ei sitä joka paikkaan tarvi tunkea.

paska biisi, typerät sanat ja saara vääntelemässä käsiään. veikkaan että tämä on saaran tekele.

ja really wrecking ball? suoraan miley cyrukselta. olis nyt laittanut vielä että i kissed a girl and i liked it.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän