Jokos on Domino kuunneltu?
Tähän jää heti ensikuuntelulta koukkuun. On jopa parempi kuin Monsters. Olen varmaan kohta 10 kertaa putkeen kuunnellut. Euroviisumaista mahtavuutta siinä on.
Kommentit (397)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kököt sanat. Siis tosi kököt. Ainoa vaikee sana on se wrecking ball ja sekin on toiselta varaatettu.
Kuunteleeko joku ihan oikeasti näiden tusinaeurohumppien sanoja? Mitä muuta niiden pitäisi olla, kuin tusinakökköä?
Kun sattuu olemaan kääntäjä niin joo, kyllä kuuntelee. Sääli ettei niihin panosteta yhtään. Monsters oli myös ihan kamalaa kökköä. Myös ääntämys. Tässä sentään äännetään vähän paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Siis tosi huono
TO-DEL-LA TYL-SÄ!!! 🙄
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään jotenkin enemmän tuosta Dominosta. Jää kivasti korvamadoksi, kuten Monsterskin, mutta on tietyllä tavalla mahtipontisempi. Toisaalta ehkä Monsters sopii paremmin viisuihin, sillä jää erittäin hyvin mieleen ja on todella tanssittava. Hävettää vaan tuo musiikkivideoiden hurjan huono Suomi-laatu (eli laaduttomuus) ja ihmetyttää myös, että miksi seksuaalivähemmistöteema pitänyt saada sekä Monstersiin että tähän Dominoon. Ei kauhean originellia ja tylsää. Kantaa voisi ottaa niin moneen muuhunkin asiaan, jotka eivät olisi niin käytettyjä.
Minkähänlaine musiikkivideo on viimesessä kappaleessa :D et mitäköhän sisältää. Mitä veikkaatte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään jotenkin enemmän tuosta Dominosta. Jää kivasti korvamadoksi, kuten Monsterskin, mutta on tietyllä tavalla mahtipontisempi. Toisaalta ehkä Monsters sopii paremmin viisuihin, sillä jää erittäin hyvin mieleen ja on todella tanssittava. Hävettää vaan tuo musiikkivideoiden hurjan huono Suomi-laatu (eli laaduttomuus) ja ihmetyttää myös, että miksi seksuaalivähemmistöteema pitänyt saada sekä Monstersiin että tähän Dominoon. Ei kauhean originellia ja tylsää. Kantaa voisi ottaa niin moneen muuhunkin asiaan, jotka eivät olisi niin käytettyjä.
Minkähänlaine musiikkivideo on viimesessä kappaleessa :D et mitäköhän sisältää. Mitä veikkaatte?
Oiskohan sitten vaikka miehiä ja naisia. Tai parrakkaita naisia ja meikattuja miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin. Minusta parempi, mitä se eka. Ei enää häiritse edes nämä toisiaan hiplaavat naiset. Saaran ääni nyt on mikä on, mutta siihenkin tottuu, kun enemmän kuuleer. Jollain lailla oon ylpeä, että nyt Suomessa yritetään tosissaan. Ei hävetä, kuten yleensä.
Kyllä mua hävettää. Ollaan niin innoissaan ruotsalaisten biiseistä, prkl! Kolmaskin on varmaan samaa. Vaikea olla ylpeä suomalaisena, kun esittäjäkin on sitä mieltä, että muualla parempi. En tykkää yhtään!!
Valitan, mutta ei iske. En pidä kärinästä äänessä alussa. En pidä siitä, että biisi alkaa kohotuksella, en pidä ratkuttamisesta, enkä siitä, että biisi yrittää olla koko ajan biisin kohokohdassa. En myöskään pidä lesomaisesta (huom. ei lesbomaisesta) lausumisesta, vähän kuin sanat maistuisivat hänen suussaan pahalle (välispiikissä). Loppuväninä on karsea.
Video on todella huono, odotin ennakkovideon perusteella sulautettuja tanssia, tähtiä siellä ja täällä, myös saaran päällä jne... Mitä tapahtui videolle? Siellähän on pimeitä kohtia.... Miksi laittaa balettitossut jalkaan jos ei näytä balettitaidetta?
tympiioikeesti kirjoitti:
Meinaako se siellä Ylen suorassa lähetyksessäkin sitten vääntelehtiä pelkkien homomiesten ja lesbonaisten kanssa.
Miksi tätä sitten kustannetaan kaikkien suomalaisten verorahoin. Olis sitte Setan rahoituksella yrittänyt tätä epätoivoista uraansa vielä kerran,
Tympii Yleltä tälläinen ..
Siellä on kuulemma jätti domino. Mites ne Saaran biisit, joita on vuoden tehnyt?
Eikö levyä boitu julkaista ja tässä euroviisuihin.
Nyt nämä kolme biisiä taitaa mennä levylle, niin herää kysymys, miten ne muut? YLE taisi maksaa näiden biisien teon ja hommata euroviisu nikkarit.
Video olisi voinut olla sitä avaruutta, jossa tanssitaan balettia. Ei olisi haitannut kaksi naista, mutta toi lesboilu klisee.
Vierailija kirjoitti:
Pidin Monstersia huonona, mutta sehän on jopa tosi hyvä tähän verrattuna. Tämä oli todella tasapaksu. Eikö tosiaan tule yhtään sellaista biisiä, jossa Saaran laulutaito pääsisi oikeuksiinsa? Jotain eeppistä ja melodista.
Koska Saara itse tykkää tasapaksuista biiseistä. Esim. hänen levyllään on tasapaksua tasapaksun perään, sellaista hyräilymusiikkia ja sitten yksi oikea kappale ja se onkin tosi hyvä!
Saara iloitsee, että Suomen euroviisu kuullostaa ruotsalaiselta. Samalta kuin kaikkien muidenkin biisit. Sara ei halua erottua boisillä vaan show.lla.
Vierailija kirjoitti:
Pidin Monstersia huonona, mutta sehän on jopa tosi hyvä tähän verrattuna. Tämä oli todella tasapaksu. Eikö tosiaan tule yhtään sellaista biisiä, jossa Saaran laulutaito pääsisi oikeuksiinsa? Jotain eeppistä ja melodista.
Euroviisut on sävellyskilpailu. Itse oon aina tykännyt maiden omanlaisista kappaleista, esim. Kreikalla on ollut kivoja lauluja, joissa kuulee sitä omaa.
Mutta kiva, heijaa svärje!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kököt sanat. Siis tosi kököt. Ainoa vaikee sana on se wrecking ball ja sekin on toiselta varaatettu.
Kuunteleeko joku ihan oikeasti näiden tusinaeurohumppien sanoja? Mitä muuta niiden pitäisi olla, kuin tusinakökköä?
Kun sattuu olemaan kääntäjä niin joo, kyllä kuuntelee. Sääli ettei niihin panosteta yhtään. Monsters oli myös ihan kamalaa kökköä. Myös ääntämys. Tässä sentään äännetään vähän paremmin.
Ruotsalaiset eivät osaa englantia, mutta tietävät että sillä ei ole mitään väliä. Sanna Nielsen lauloi Undo my sad .... ja eurooppa hurrasi.
Vierailija kirjoitti:
Mistä te niinkun puhutte??!?!?
Tästä musavideosta joka yksi kolmesta ehdolla Suomen euroviisukappaleeksi,
Saara Aalto Domino:
hevonpaskaa kirjoitti:
Onkohan seuraava kappale sitten jostain monisuhteisiin suuntautumisesta. Siinä voisi olla videolla jokin ryhmäorgia ja sanoituksessa laulettaisiin koko maailmaa syleilevästä kutinasta haarovälissä.
Kertsi voisi olla: Kutinaa ooh, kutinaa ooh, kutinaa ooh
Taustalle tietty se lapsikuoro
Tässä asiallista pohdiskelua. Kirjoittaja tarjoaa omia fantasioitaan ja tarjoaa sanoituksissa omia kokemuksiaan. Ajatelkaa edes lapsia, kirjoittaja ikään kuin huudahtaa, kuten niin monta kertaa aiemminkin poistetuissa viesteissään
Oskari Onninen kehuu Dominoa!!!!!!
Saara Aalto ei tule pärjäämään euroviisuissa näillä viisukappaleilla. Saaralla ei valitettavasti ole ulkonäköä siihen.
Til otsakoriste muistuttaa palovammaa 😯