Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu, että olen tullut nyt tieni päähän

Vierailija
15.02.2018 |

Kaikki on vaan harmaata massaa enkä keksi, miten tätä tuskaa voisi helpottaa. Todella alakuloinen ja toivoton olo. Liikaa asioita on meneillään enkä kestä yhtään mitään paineita enää. En oikein tiedä, miksi avaudun nyt tänne. Ei tämä muuta tilannetta mitenkään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon silti, että vielä tartut johonkin toivonrippeeseen ja haet apua.

Vierailija
2/10 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä juttelemaan esimerkiksi jonkun ammattilaisen kanssa jos se helpottaisi oloa :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vaikka lähteä käymään päivystyksessä, jos tilanne on paha pyydä osastojaksoa.

Vierailija
4/10 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon silti, että vielä tartut johonkin toivonrippeeseen ja haet apua.

En tiedä, saanko tehtyä sitäkään. Mulla on ensi tiistaina seuraava aika sairaanhoitajalle. Toivottavasti mut otettaisiin silloin tosissaan. Tuntuu ettei nyt viime aikoina ole otettu tosissaan, kun olen kuitenkin jo vuoden hokenut joka käynnillä sitä, miten haluan tappaa itseni, mutten vieläkään ole saanut tehtyä sitä...

Tilanne on nyt kuitenkin mennyt siihen, että tällä viikolla olen kai joka päivä meinannut tappaa itseni, siis tehnyt kaikki järjestelyt sitä varten, mutta sitten ei ole vaan ollut tarpeeksi rohkeutta oikeasti tehdä sitä.

En tiedä, että miten minkäänlainen apu voisi edes enää auttaa minua, kun viime vuonna olin pari kuukautta sairaalassa eikä sekään auttanut...

Vierailija
5/10 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se vipin ottaja?

Vierailija
6/10 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko se vipin ottaja?

En ole.

Vierailija
7/10 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko alkoholia, selaatko passiivisesti palstoja ym. ja esim katsot telkkaria? Liikutko liian vähän ja syöt huonoa sapuskaa? Tietenkin tämä on tätä samaa vanhaa diipadaapaa, mutta nämä ovat aika yleisiä tekijöitä, ja niitä on mahdollista korjata, joskaan se ei käy helpolla ihan käden käänteessä. Totta kai myös ahdistava rahatilanne on aika paha, ja siitä ylös pääseminen vaatii jo aika hyvät voimat.

Vierailija
8/10 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otatko alkoholia, selaatko passiivisesti palstoja ym. ja esim katsot telkkaria? Liikutko liian vähän ja syöt huonoa sapuskaa? Tietenkin tämä on tätä samaa vanhaa diipadaapaa, mutta nämä ovat aika yleisiä tekijöitä, ja niitä on mahdollista korjata, joskaan se ei käy helpolla ihan käden käänteessä. Totta kai myös ahdistava rahatilanne on aika paha, ja siitä ylös pääseminen vaatii jo aika hyvät voimat.

En käytä ollenkaan alkoholia. Vietän kyllä joo suurimman osan päivästä kännykkää selaten ja telkkaria katsellen. Siitä on huono omatunto. Liikun n. 1-2 tuntia päivässä koirien kanssa. Syön suht terveellisesti, koska asun vielä vanhempien kanssa.

Vierailija
9/10 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap! Tosi surullista kuulla, että olet noin pahasti masentunut. Asutko yksin? Olisiko ketään ystävää tai perheenjäsentä, jonka luo voisit mennä tai joka voisi tulla luoksesi? Voisitte vaikka yhdessä lähteä päivystykseen. Hän voisi puhua puolestasi tai tukea sinua, jos et itse osaa tarpeeksi painokkaasti kertoa, että olet aivan itsemurhan partaalla. Onko sinulla lääkitys? Jos lääkkeet ja terapia eivät auta, sähköhoito voisi olla tehokas apu. Se tehdään nukutuksessa. Tsemppiä, älä vielä luovuta!! <3

Vierailija
10/10 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö puhumaan tilanteestasi vanhemmillesi? Koetko, että he ovat tukenasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan