Mies, kuka näistä naisista on mielestäsi hyvännäköisin (Australian Ensitreffit alttarilla)?
Jos menisit naimisiin kyseisessä ohjelmassa, kenet haluaisit nähdä alttarilla?
Naiset ovat Australian Ensitreffit alttarilla -ohjelmasta.
Sama kuva, parempi resoluutio: http://ibb.co/mVyHfn
Naisille suunnatussa kyselyssä nousi esiin kaksi ylivoimaista suosikkia, ja kiinnostaisi nähdä, onko miesten vastauksissa ja naismaussa enemmän hajontaa.
Jos olet nainen ja haluat vastata, ilmoitathan sukupuolesi vastauksessa.
Kommentit (83)
3 selkeästi kaunein. Myös 1 ja 9 ihan ok. Olen mies.
Hieman hevosnaamaisia vaihtoehtoja, mutta jos pakko valita niin nro 3 on paras.
Onko noista ainakin pari leikeltyä :O ? Omat suosikit 3 ja 9, nainen olen.
Vierailija kirjoitti:
Onko noista ainakin pari leikeltyä :O ? Omat suosikit 3 ja 9, nainen olen.
Ja lisään vielä ykkösen.
Kolmonen on aivan ylivoimainen. Ainoa nainen näistä, jota pidän kohtalaisen viehättävänä. Ei hänkään kyllä lähelläkään ideaalia ole.
M29
TULEEKo TÄMÄ KAUSI SUOMEN TEEVEESSÄ
Numero 8, ilman muuta:
Kasin suosio hieman yllättää, koska kyseessä tyypillinen, feikki Instagram-muidu leikatulla naamalla, ja näitähän moni mies haukkuu. Oikeasti kuitenkin taitavat tykätä. Samoin kolmosen suosio ihmetyttää, koska naamassa tiettyä hevosmaisuutta (ei ehkä tule ilmi tuosta kuvasta). Ovat toki nättejä molemmat. Nuoruus ja hoikkuus vaikuttavat todella paljon mielipiteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Kasin suosio hieman yllättää, koska kyseessä tyypillinen, feikki Instagram-muidu leikatulla naamalla, ja näitähän moni mies haukkuu. Oikeasti kuitenkin taitavat tykätä. Samoin kolmosen suosio ihmetyttää, koska naamassa tiettyä hevosmaisuutta (ei ehkä tule ilmi tuosta kuvasta). Ovat toki nättejä molemmat. Nuoruus ja hoikkuus vaikuttavat todella paljon mielipiteisiin.
Minä tykkäsin 8:sta tuon still-kuvan perusteella, mutta Insta-profiilista tuli inhonväristykset. Ne leikkelyt ja muu tyrkkyys eivät erottuneet tuosta ohjelman yhdestä kuvasta ollenkaan. Suosikkini nyt ykkönen. (Olen nainen.)
Yök, ei kukaan. Liikaa meikkiä kaikilla. Ehkä sitten 1
T. M25
Numero 3