Mies, kuka näistä naisista on mielestäsi hyvännäköisin (Australian Ensitreffit alttarilla)?
Jos menisit naimisiin kyseisessä ohjelmassa, kenet haluaisit nähdä alttarilla?
Naiset ovat Australian Ensitreffit alttarilla -ohjelmasta.
Sama kuva, parempi resoluutio: http://ibb.co/mVyHfn
Naisille suunnatussa kyselyssä nousi esiin kaksi ylivoimaista suosikkia, ja kiinnostaisi nähdä, onko miesten vastauksissa ja naismaussa enemmän hajontaa.
Jos olet nainen ja haluat vastata, ilmoitathan sukupuolesi vastauksessa.
Kommentit (83)
Kutosella on kauneimmat piirteet (N).
Ajattelin valmistaa itselleni pekonimunakkaan.
M
Hyvännäköisin ja se kenet haluaisi nähdä alttarilla on kyllä eri asia. Kirjoitin siis että kauneimmat piirteet on numerolla 6, mutta alttarilla haluaisin nähdä nron 5 ihan vain sen perusteella mikä tunne henkilöstä tulee ihmisenä.
Kamala tilanne, jos noista täytyisi valita.
1 ja 8. Kolmostakin voisin panna mielelläni.
Kutonen ja olen nainen, muista yksikään ei vaan ole minun makuun.
Klassisella tavalla kauneimmat ovat 1, 3 ja 9.
Oma henk koht suosikkini on 10.
Tässä muutamia havaitsemiani eroja naisten vs miesten tavassa arvioida naisia, katsotaan täsmäävätkö ketjun valinnat.
Ikä
- naisten suosikki n. 30v, miesten suosikki n. 20v. Miehille iällä enemmän väliä
Vartalo
- naisten suosikki bambimainen ja tasaisempi vartalo, miesten suosikki kurvikkaampi ja pyöreäpeppuisempi
Kasvot
- naiset suosivat ylvään näköisiä, korkeat poskipäät todella iso juttu. Miehet suosivat pyöreäposkisempia, nuoruuden hehku todella iso juttu
Muu
- naiset kiinnittävät suhteessa enemmän huomiota geeneihin, mies siihen kuinka timmissä kunnossa nainen on
6. olisi bambimaisen hoikkana täydellinen naisten suosikki, 3. kasvojen & 1. vartalon yhdistelmä olisi miesten mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla totta mulla oli kaikki samat :D 1 ja 8 ja kolmonen näytti kanssa kivalta.
Olen N26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla totta mulla oli kaikki samat :D 1 ja 8 ja kolmonen näytti kanssa kivalta.
Olen N26
No sehän tarkoittaa vain sitä, että meistä tulisi hyvä pari. Koskas mennään kahville? ;)
3 ja 9. Olen nainen.