Puolituttu mies ei usko etten halua seksisuhdetta hänen kanssaan
Aika hirvittävä tilanne. Yksi mies, jonka olen nähnyt vain muutaman kerran, on jostain syystä päättänyt haluta seksisuhteen kanssani. Olen koko ajan sanonut, että minua ei sellainen kiinnosta, mutta tämä ei usko. Yrittää vaan selittää, kuinka se olisi epäilyksistä huolimatta hyvä idea. On ehkä aiemmin tapaillut ns. "vaikeasti tavoiteltavia" naisia, jotka ovat kuitenkin lopulta antautuneet, joten kuvittelee kai nytkin tapahtuvan niin. Kai tämä alkaa mennä jo seksuaalisen häirinnän puolelle, vaikka lähestyykin vapaa-ajalla (tosin ensimmäinen kontakti tapahtui työpaikallani)? Mitä ihmettä voin tehdä? Poliisi ei ole vaihtoehto, tiedän ettei niitä kiinnosta.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano napakasti "ei" eli tee oikeasti selväksi. Eiköhän usko.
Ääh, kyllä normaali tyyppi uskoo vähemmästäkin. Nimittäin jos olisi oikeat tsäänssit, olisi jo tapahtunut jotain. Tuo vain teeskentelee, ettei tajua, tai on todella todella tyhmä. Molempiin auttaa juttelu poliisisedän kanssa.
Tästä tulee mieleen se Aziz Ansari -tapaus, jossa nuori nainen päätyi tekemään seksuaalisia tekoja, vaikkei olisi halunnut, koska meni jotenkin lukkoon painostuksen alla eikä halunnut/osannut olla epäkohtelias. Aika monethan olivat sitä mieltä, että se on ihan normaalia käytöstä miehiltä. Tavalliset miehet käyttäytyvät noin ja siinä ei ole mitään vikaa.
Ikis kirjoittelee lyhyemmin ja hänen kertomuksissaan suhde on syntynyt molemminpuoleisesta suostumuksesta. Lisäksi kuka tahansa n 20 v ei-susiruma jotakuinkin kiltti nainen tunnistaa aloituksessa mainitun miestyypin.